• Ik zit hier al een tijdje mee, maar ik heb eindelijk besloten om het toch maar voor te stellen.
    Ik weet dat er mensen zijn die hun verhalen niet op Quizlet durven te zetten omdat ze bang zijn dat het gekopieerd kan worden en zo op een andere site kan worden geplaatst. Ik heb dat zelfde probleem eigenlijk ook. Ik zet mijn stories wel op Quizlet, maar ik vind het om eerlijk te zijn niet echt zo'n fijn gevoel dat iedereen zomaar je verhaal kan kopiëren en plakken.
    Daarom heb ik als voorstel dat het mogelijk wordt om "copyright" in te stellen, wat dus betekend dat je niet kan kopiëren, zoals bijvoorbeeld bij andere sites zoals fanfiction.net en wattpad.com ook het geval is. Ik heb geen idee of dit mogelijk is, maar dan zou het een soort aan en uit knop moeten zijn, want er zullen vast mensen zijn die hier geen behoefte aan hebben.
    Ik snap dat dit natuurlijk een probleem is omdat je bij een fanfiction geen rechten hebt op je story en het dus geen copyright kan zijn voor de schrijver, maar gewoon een "anti-kopieer" functie zou erg gewaardeerd worden.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 17:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pseudos schreef:
    (...)Goed zo, haha.
    Dat blijft jammer... Maar er bestaat altijd wel een manier, en zo niet dan bedenken mensen die toch wel weer....

    Klopt, maar het zal wel wat moeilijker worden waardoor het minder snel zal gebeuren en dat is op z'n minst al iets


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Klopt, maar het zal wel wat moeilijker worden waardoor het minder snel zal gebeuren en dat is op z'n minst al iets
    Daar moet ik je gelijk in geven!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ben voor, al deel ik het probleem van het selecteren: soms kan je de tekst niet goed lezen door de template of de kleur en door het te selecteren wordt het dan wel duidelijk. Dit kan dan niet meer...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik ben voor, al deel ik het probleem van het selecteren: soms kan je de tekst niet goed lezen door de template of de kleur en door het te selecteren wordt het dan wel duidelijk. Dit kan dan niet meer...


    Dit, maar je kan toch ook een template uitschakelen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dunk schreef:
    Tegen. Er zijn nog steeds manieren om te kopieëren (broncode) en ik selecteer ook tekst als ik lees. Ik ga het sowieso vergeten en om nou de hele tijd de melding te krijgen dat je niet kan kopieëren zoek ik niet.
    Dit dus. Rutger kan er nog zoveel tijd instoppen, er is altijd een manier om de tekst te kopieren. It's impossible. Zelfs als je, op een of andere magische wijze, de broncode van een pagina niet kunt lezen, dan kun je nog gebruik maken van OCR. Het letterlijk vertalen van een plaatje met tekst, naar tekst. Het is niet perfect en werkt ook niet altijd even lekker, maar als je perse iemands verhaal wilt jatten kun je het altijd nog zo doen :Y)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 20:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Dit, maar je kan toch ook een template uitschakelen?


    Of zo verbeteren dat het leesbaar is (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    (...)Dit dus. Rutger kan er nog zoveel tijd instoppen, er is altijd een manier om de tekst te kopieren. It's impossible. Zelfs als je, op een of andere magische wijze, de broncode van een pagina niet kunt lezen, dan kun je nog gebruik maken van OCR. Het letterlijk vertalen van een plaatje met tekst, naar tekst. Het is niet perfect en werkt ook niet altijd even lekker, maar als je perse iemands verhaal wilt jatten kun je het altijd nog zo doen :Y)

    Maar het kost moeite en dat betekend dus dat mensen het veel minder snel zullen doen, nu liggen de verhalen in principe gewoon voor het oprapen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Maar het kost moeite en dat betekend dus dat mensen het veel minder snel zullen doen, nu liggen de verhalen in principe gewoon voor het oprapen
    De broncode bekijken kost geen moeite. Zeker niet als je Chrome of Firefox gebruikt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LaJoie schreef:
    Ik ben voor, al deel ik het probleem van het selecteren: soms kan je de tekst niet goed lezen door de template of de kleur en door het te selecteren wordt het dan wel duidelijk. Dit kan dan niet meer...


    Je kan de templates uitschakelen, dan is er normaal geen echt probleem meer.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Lizor schreef:
    (...)
    Maar het kost moeite en dat betekend dus dat mensen het veel minder snel zullen doen, nu liggen de verhalen in principe gewoon voor het oprapen

    Die broncode heb je op 5 seconden. Zoveel moeite is dat niet. :')
    Mij maakt het niet uit wat er komt. Ik lees toch geen verhalen op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 2:20 ]


    Take me to wonderland

    Ik ben helemaal voor, ik kreeg vanmiddag een bericht van een van mijn lezers dat mijn verhaal ook op Wattpad stond.
    Echter ik ben helemaal actief op die site, dus ik baalde er enorm van!


    'Nobody said it was easy

    Alle beveiligingen zijn zeer eenvoudig te breken en het levert voor mensen die niet willen kopieren wel irritaties op.

    Als je niet wilt dat iemand iets kopieert dan is de enige manier om dat te voorkomen niet publiceren.


    Dit is mijn signature...

    Graag, ik zit namelijk ook met dat probleem en vind het heel fijn dat dat op Wattpad en Fanfic. bijvoorbeeld niet is.
    Het lijkt mij wel een grote aanpak in de codering van de site, maar hopelijk kan het initiatief genomen worden om het in ieder geval te proberen.

    Ik erger me er eigenlijk alleen maar aan, als ik iets op Wattpad etc lees en ik iemand een stukje wil laten zien, moet ik verhaal zelf doorsturen terwijl het soms gaat om een korte zin :'D


    wat was dit ookalweer

    Rutger schreef:
    Alle beveiligingen zijn zeer eenvoudig te breken en het levert voor mensen die niet willen kopieren wel irritaties op.

    Als je niet wilt dat iemand iets kopieert dan is de enige manier om dat te voorkomen niet publiceren.

    --> Slotje wegens Afgewezen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."