• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:04 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ga nog wat Harry Potter lezen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    City of the Sun :D


    16 - 09 - '17

    Wanneer gaan mensen eindelijk eens een leven zoeken in plaats van te wenen om een kinderfeest?

    Maargoed, ik heb vandaag al teveel gedacht ''fuck de mensheid'' dus slaapwel!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wanneer gaan mensen eindelijk eens een leven zoeken in plaats van te wenen om een kinderfeest?

    Maargoed, ik heb vandaag al teveel gedacht ''fuck de mensheid'' dus slaapwel!

    Wat is er gebeurd? (no_chears)
    Nigh tx


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Wat is er gebeurd? (no_chears)
    Nigh tx


    16 - 09 - '17

    Meh, gewoon alles, al die oorlogen, al die jagers die het nodig vinden dieren te laten uitsterven, die opgeblazen wetenschapper die het nodig vindt alles van hem te maken, die zwarte pietendiscussie die nu ook naar België komt en totaal opgeblazen is en moet ik nog verder gaan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Meh, gewoon alles, al die oorlogen, al die jagers die het nodig vinden dieren te laten uitsterven, die opgeblazen wetenschapper die het nodig vindt alles van hem te maken, die zwarte pietendiscussie die nu ook naar België komt en totaal opgeblazen is en moet ik nog verder gaan?


    Er is toch altijd genoeg gezeik op de wereld? Ik ben gestopt met mezelf zulke dingen aantrekken, anders gaat het teveel aan je vreten - en over zulke onderwerpen is dat niet goed. We behoren ons eerder zorgen te maken over relaties, wat we vandaag eten, vrienden, school, ouders en dergelijke. Anders wordt het leven echt te zwaar, denk ik. Het zij zo. De wereld is een rotplek, maar die last hoef je toch niet op jezelf te nemen? Jij maakt die "fouten" niet, jij doet dat niet. Dat zijn anderen mongolen die dat doen, waar je eigenlijk niets mee te maken hebt en al helemaal niets tegen kunt doen - helaas. Ik zou er proberen niet teveel over in te zitten, er zijn genoeg andere zorgen waar wel wat aan te doen valt, of die tenminste een poging waard zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Yeah, I know, maar het is gewoon omdat alles samenviel.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik snap je, Jarne, maar je kan er helaas niks aan doen. De mensheid is fucked up.


    16 - 09 - '17

    Is er iemand online? Ik heb een beetje hulp nodig met een verhaal. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik wil wel proberen te helpen?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    Ik wil wel proberen te helpen?

    Dankje!
    Ik zoek een manier (de enige manier/manieren) waarop een magisch wezen kan worden gedood.
    En ik zoek een manier/plek waar(op) de hoofdpersoon dit wezen(het wezen is half menselijk) ontmoet. Want ik zit nu met een beeld als Twilight in mijn hoofd maar ik wil niet dat het daar veel op gaat lijken, haha. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    Hhahahah omg, erg zeg xD


    -


    Oh dear xp


    -

    HAHAHAHAHA, IK LAG PLAT XD


    -