• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:04 ]


    16 - 09 - '17

    @Vernon kunnen magische wezens niet gewoon vermoord worden dan? o.O Blijkbaar heb ik iets belangrijks gemist.
    Een plek om te ontmoeten... Ik ken Twilight niet echt, dus als het er teveel op lijkt ligt het daaraan, maar je zou ze kunnen laten ontmoeten op een openbare plek - zoals een park of een snackbar - of op een openbare plek voor specifieke personen - zoals een feest of een bepaalde gezamenlijke activiteit of cursus... Ik weet niet precies wat voor ontmoeting je wilt hebben, wat voor wezen het is, wat de interesses en achtergrond zijn van je hoofdpersonage, dus ik kan het niet meteen in je verhaal plaatsen. Het beste lijkt me om te zorgen dat het logisch in het leven van je personage past, maar om echt iets te verzinnen heb ik wel meer informatie nodig.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ik denk het wel, alleen wil ik niet dat dit wezen zomaar vermoord kan worden. (:
    Een gezamenlijke activiteit vind ik wel een goede. Ik wil wel dat er iets is waardoor ze elkaar vaker tegenkomen, dus ik dacht eerst gelijk aan school, maar dat ligt te veel voor de hand.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    @Vernon dus je zoekt een soort speciale zwakte? Zoals niet tegen bepaalde materialen of vormen of personen kunnen?
    Nou ja, als je het een activiteit maakt die wekelijks (of vaker/minder vaak) plaatsvindt, zoals - heel simpel - een boeken- of sportclub, of een muziekgroep of weet ik het, dan kunnen ze elkaar vaker tegenkomen, maar heb je tussendoor ook veel ruimte voor de opbouw van spanning, verwachtingen en verlangen vanuit je hoofdpersoon, gericht op de volgende ontmoeting.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Vernon dus je zoekt een soort speciale zwakte? Zoals niet tegen bepaalde materialen of vormen of personen kunnen?
    Nou ja, als je het een activiteit maakt die wekelijks (of vaker/minder vaak) plaatsvindt, zoals - heel simpel - een boeken- of sportclub, of een muziekgroep of weet ik het, dan kunnen ze elkaar vaker tegenkomen, maar heb je tussendoor ook veel ruimte voor de opbouw van spanning, verwachtingen en verlangen vanuit je hoofdpersoon, gericht op de volgende ontmoeting.

    Zoiets, ja. (: Het hoeft het niet persé te doden, het kan ook erg verzwakkend o.i.d. zijn, als dat makkelijker is.
    Hmm, ik ga erover nadenken wat voor activiteit het precies gaat zijn. Dankjewel!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Haha die honden, Gail xD


    16 - 09 - '17

    Oh mijn god die honden ja. Hahahaha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik moet me vandaag in twee of drie snijden denk ik, word al de hele tijd van de ene kant naar de andere kant geroepen, haha.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Ik moet me vandaag in twee of drie snijden denk ik, word al de hele tijd van de ene kant naar de andere kant geroepen, haha.


    Oh jee. Good luck with that. Gewoon eerst doen wat je het vervelends vind, en naar het leuke toe werken. Doe ik ook altijd. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Oh mijn god die honden ja. Hahahaha.


    Cenation schreef:
    Haha die honden, Gail xD


    Hhahaa ja, ge-wel-dig :Y)


    -

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Oh jee. Good luck with that. Gewoon eerst doen wat je het vervelends vind, en naar het leuke toe werken. Doe ik ook altijd. xd


    Haha, kon dat maar xp


    16 - 09 - '17

    Meh, straks toch maar naar Junior Eurovision kijken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Kijk ik al jaren niet meer naar xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Kijk ik al jaren niet meer naar xp


    Ik ben een echte eurovision fan.:'D

    Vooral de volwassene dan.:p Maar aangezien ik vanavond toch niets te doen heb en ik alleen thuis ben.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik ben een echte eurovision fan.:'D

    Vooral de volwassene dan.:p Maar aangezien ik vanavond toch niets te doen heb en ik alleen thuis ben.


    Bwa, ik niet echt. Ik was echt jaren een vaste kijker van Junior Eurosong en Eurosong For Kids. Ik heb het nauw gevolgd tot Oliver gewonnen had.


    16 - 09 - '17

    Vernon schreef:
    (...)
    Zoiets, ja. (: Het hoeft het niet persé te doden, het kan ook erg verzwakkend o.i.d. zijn, als dat makkelijker is.
    Hmm, ik ga erover nadenken wat voor activiteit het precies gaat zijn. Dankjewel!


    Weet je je kan het ook zo doen dat de hoofdpersonage een soort vloek over zich heeft, die niet kan verbroken worden. Zoals dat een meisje een soort van aantrekkingskracht heeft en dat de lippen van het meisje haar dooddoener is. Als zij iemand zoent, kan zij die persoon genezen of onsterfelijk maken, maar aan de andere hand zal een zoen haar leven afnemen..
    Een bijeenkomst met mensen die zich anders voelen als de rest misschien? Want uiteindelijk is zij/hij dat. En als ze zich daar ontmoeten en dat ze dan nieuwsgierig zijn naar wat elkaar zo anders maakt dan de mensheid..?
    Ik zeg maar wat (:


    '' Type Sangster if you can see this. "