• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:04 ]


    16 - 09 - '17

    Bat schreef:
    (...)
    Sorry dat ik zo random binnen kom vallen, maar is er al en goal gevallen? Ik heb geen zin om beneden tussen mijn ruziënde ouders te zitten, dus kan ik het niet volgen.


    Ze zijn al een uur gestopt denk ik, maar het is 0 - 0 gebleven (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    @Glader aha, tja die ken ik niet :S maar ik kijk ook nauwelijks voetbal


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Het bowlen met de schoolvrienden van mijn buurjongen, die inmiddels langzaamaan ook mijn vrienden beginnen te worden, was erg gezellig.
    Nu liggen mijn gevoelens weer overhoop.

    Met één jongen kan ik namelijk erg gezellig praten, zonder dat ik af en toe lichtelijk genegeerd word, omdat ik oorspronkelijk niet in die vriendengroep zat. Ik ben erbij betrokken door mijn buurjongen sinds zijn verjaardag van afgelopen april.
    Diezelfde jongen legde op een gegeven moment voor een seconde zijn hand op mijn knie. Later op de avond, toen iedereen op de fiets al onderweg naar huis was, was ik samen met die jongen op de parkeerplaats van het bowlingcentrum aan het wachten op onze vaders om ons op te halen. We hebben toen nog wat verder gekletst.

    Nu merk ik pas dat hij best wel leuk is en zeker ook niet lelijk is. Deze jongen is trouwens jonger dan ik ben en heeft bruin haar. Tot nu toe waren alle jongens waar ik "gevoelens" voor had, jonger dan ik en hadden ze bruin haar.
    Ik hoop echt dat deze gevoelens weer verdwijnen, net zoals die verschillende bevliegingen die er waren vanwege mijn buurjongen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Het bowlen met de schoolvrienden van mijn buurjongen, die inmiddels langzaamaan ook mijn vrienden beginnen te worden, was erg gezellig.
    Nu liggen mijn gevoelens weer overhoop.

    Met één jongen kan ik namelijk erg gezellig praten, zonder dat ik af en toe lichtelijk genegeerd word, omdat ik oorspronkelijk niet in die vriendengroep zat. Ik ben erbij betrokken door mijn buurjongen sinds zijn verjaardag van afgelopen april.
    Diezelfde jongen legde op een gegeven moment voor een seconde zijn hand op mijn knie. Later op de avond, toen iedereen op de fiets al onderweg naar huis was, was ik samen met die jongen op de parkeerplaats van het bowlingcentrum aan het wachten op onze vaders om ons op te halen. We hebben toen nog wat verder gekletst.

    Nu merk ik pas dat hij best wel leuk is en zeker ook niet lelijk is. Deze jongen is trouwens jonger dan ik ben en heeft bruin haar. Tot nu toe waren alle jongens waar ik "gevoelens" voor had, jonger dan ik en hadden ze bruin haar.
    Ik hoop echt dat deze gevoelens weer verdwijnen, net zoals die verschillende bevliegingen die er waren vanwege mijn buurjongen.


    Wat leuk voor je. Maar heb jij geen vriend?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 21:12 ]


    16 - 09 - '17

    Wait, welk land tegen welk land is t?


    -

    Sheamus schreef:
    (...)

    Wat leuk voor je. Maar heb jij geen vriend?

    Dat klopt en dat maakt het allemaal zo gecompliceerd.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 21:14 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)'
    Dat klopt en dat maakt het allemaal zo gecompliceerd.

    Oei :s
    Lijkt me lastig.
    Is al een zeker een jaar geweest zonder dat ik op iemand verliefd werd :o Ben het wel dankbaar though. Ik ben echt zooo awkward als t om verliefdheid gaat.


    -

    RayLaVie schreef:
    @Glader aha, tja die ken ik niet :S maar ik kijk ook nauwelijks voetbal


    Ik kijk het ook zelden, maar ik verheug me wel altijd erop dat Dries op het veld staat (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Aldea schreef:
    Wait, welk land tegen welk land is t?


    België tegen Wales.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kim dat is inderdaad heel lastig :'$ Misschien is het slim om wat afstand te nemen van die ene jongen. Hem misschien een beetje te vergeten en al je gevoelens op je vaste vriend storten. Laten zien dat jij van hem houd en vooral de manier hoe je voor hem gevallen bent en die dingen vooral goed koesteren. Meer kan ik niet voor je doen ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    McGregor schreef:
    (...)
    Dat klopt en dat maakt het allemaal zo gecompliceerd.


    Ai, dat is echt lastig. Misschien zoals Rani zegt, wat afstand nemen en meer aandacht aan je vriend besteden.


    16 - 09 - '17

    @Glader ah ja, hij ziet er ook wel cool uit ^^ Ik vind het altijd zo leuk als mensen fan van iemand zijn

    @Kim ik zou je heel graag advies willen geven... maar ik ben zo slecht en onervaren met dit soort stuff.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Bedankt voor je reactie, Rani.
    Het afstand nemen van die jongen is in ieder geval niet heel moeilijk, omdat we maar heel af en toe met die vriendengroep afspreken en dat is eigenlijk voornamelijk met iemands verjaardag.
    Ik merk wel dat ik af en toe aardig geïrriteerd kan raken als mijn vriend "ruzie" heeft met zijn broertje of zusje. En bij training hebben we vaak discussies, omdat er dan andere mensen omheen zijn. Maar als we met zijn tweeën zijn, genieten we daar enorm van.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @Kim
    Naja, ergens denk ik je wel een beeeeetje te begrijpen. I mean, is de vriend die je hebt niet je aller eerste vriendje? Kan het dan niet zijn dat je ergens -ondanks dat je vast veel van je vriend houdt- toch wel benieuwd bent naar hoe het zou zijn om een relatie met een ander te hebben?
    No idea, het is maar een gokje. Je weet zelf namelijk het beste wat je voelt. Maar ik bedoel, misschien verdwijnt het inderdaad wel gewoon, net als je gevoelens voor je buurjongen. Het duurt alleen eventjes tijd. ;)
    En als je gevoelens voor deze gast niet over gaan, en hij heeft ook gevoelens voor jou. Wel, dan lijkt t me logisch dat je het uitmaakt met je vriend. Buuutttt, dat is zaak voor later. Kijk eerst maar eventjes wat je daadwerkelijk van deze gozer vind. Alleen knap en aardig, of daadwerkelijk ''leuk''. En of het echt zo is, of maar een tijdelijke crush. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GIader schreef:
    (...)

    België tegen Wales.

    Oh!


    -