• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:04 ]


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    @Glader ah ja, hij ziet er ook wel cool uit ^^ Ik vind het altijd zo leuk als mensen fan van iemand zijn

    @Kim ik zou je heel graag advies willen geven... maar ik ben zo slecht en onervaren met dit soort stuff.


    Hij is een hele snelle in het elftal en hij is net zo klein als ik (1,60 meter) :'$ Stiekem ben ik van veel te veel fan..


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Omfg. Ik had in een spel mij en mijn vriend nagemaakt en nu hebben ze samen een baby (een jongetje) die Harvey heet. :W


    26 - 02 - '16

    @Glader oh ik begrijp je zo erg. Echt een enorm herkenbaar gevoel =) Veel te veel fan zijn en zo.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Feline schreef:
    Omfg. Ik had in een spel mij en mijn vriend nagemaakt en nu hebben ze samen een baby (een jongetje) die Harvey heet. :W


    Erieka, je bent nog zo jong Ö
    Haha, gefeliciteerd dan maar, zeker? xp


    16 - 09 - '17

    Geen probleem Kim. Dan weet je wat je te doen staat. Met jouw vriend van alle leuke doen samen en er vooral van genieten ^^
    Maar dan ook wel rekening houden met wat Yolanda zegt. Als de gevoelens voor die ene jongen niet weg gaat, moet je toch even goed nadenken wat het beste is voor je.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sheamus schreef:
    (...)

    Erieka, je bent nog zo jong Ö
    Haha, gefeliciteerd dan maar, zeker? xp


    Hahaha ja :W
    Dankjewel ^^

    Ik post zo wel even een foto van Harvey


    26 - 02 - '16

    Het ligt er misschien inderdaad aan dat het mijn eerste vriend is, Yolanda, en dat ik benieuwd ben naar relaties met andere jongens. Waarschijnlijk is het weer zo'n tijdelijke crush op iemand die ik eigenlijk heel weinig zie.
    Áls ik het ooit uit zou maken met mijn vriend terwijl we nog allebei sporten, zal het sowieso heel awkward worden, omdat ik dan met mijn ex in de trainingsgroep zou zitten. Verder ben ik samen met hem naar de improvisatieshow met o.a. één van mijn helden in de schouwburg geweest en gaan we volgend jaar eind mei opnieuw naar die show. Dat zijn van die momenten die me heel dierbaar zijn.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 21:36 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Er gaat hier echt iets mis met mn neus...


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Glader oh ik begrijp je zo erg. Echt een enorm herkenbaar gevoel =) Veel te veel fan zijn en zo.


    Haha dan ben ik gelukkig niet de enige (: Van wat ben jij zoal fan?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    RayLaVie schreef:
    Er gaat hier echt iets mis met mn neus...


    Oei, wat is er?


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    Er gaat hier echt iets mis met mn neus...

    Oei hahha, Wat is het? Bloedneus?


    -

    McGregor schreef:
    Het ligt er misschien inderdaad aan dat het mijn eerste vriend is, Yolanda, en dat ik benieuwd ben naar relaties met andere jongens. Waarschijnlijk is het weer zo'n tijdelijke crush op iemand die ik eigenlijk heel weinig zie.
    Áls ik het ooit uit zou maken met mijn vriend terwijl we nog allebei sporten, zal het sowieso heel awkward worden, omdat ik dan met mijn ex in de trainingsgroep zou zitten. Verder ben ik samen met hem naar de improvisatieshow met o.a. één van mijn helden in de schouwburg geweest en gaan we volgend jaar eind mei opnieuw naar die show. Dat zijn van die momenten die me heel dierbaar zijn.


    KIM! OMG! HOE KUN JE MIJN NAAM VERKEERD SPELLEN? D:

    Haha naja, als je gewoon veel van je vriend houdt, is er toch niets aan de hand? Maar ik zou het allemaal wel eventjes een tijdje afwachten om erachter te komen hoe je gevoelens precies zijn. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McGregor schreef:
    Het ligt er misschien inderdaad aan dat het mijn eerste vriend is, Yolanda, en dat ik benieuwd ben naar relaties met andere jongens. Waarschijnlijk is het weer zo'n tijdelijke crush op iemand die ik eigenlijk heel weinig zie.
    Áls ik het ooit uit zou maken met mijn vriend terwijl we nog allebei sporten, zal het sowieso heel awkward worden, omdat ik dan met mijn ex in de trainingsgroep zou zitten. Verder ben ik samen met hem naar de improvisatieshow met o.a. één van mijn helden in de schouwburg geweest en gaan we volgend jaar eind mei opnieuw naar die show. Dat zijn van die momenten die me heel dierbaar zijn.


    Dat zou inderdaad awkward zijn, maar ik denk dat, moest het gebeuren jullie ook als vrienden uit elkaar kunnen gaan. Dan zal het misschien minder awkward zijn. Misschien went het ook sneller, zodat het minder awkward zal zijn.


    16 - 09 - '17

    @Sam
    Lolol, wat is er met je neus?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meet Harvey:



    Zijn karakter:



    En samen met zijn ouders:


    26 - 02 - '16