• Dit forum heeft meer ponies katten nodig. Katten zijn awesome. Wie heeft coole kattengifs/foto's? En wie heeft een kat?
    Ik heb geen eigen kat want ik woon in een redelijk kleine studio :C Mijn zusje heeft er wel een. Maar zij woont nog bij onze ouders. Die kat is dik en socially awkward maar awesome.

    Kattengifs:




    Nog een foto van ninjakat:


    Heldhaftige kat:


    De opmaak van dit topic is epic faal. Dit is een andere epic faal om je af te leiden:


    quidquid excusatio prandium pro




    ^Omg. Dat is net een kat van een vriendin van me :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dunedain schreef:
    Ja, katten!
    Ik heb nu een jaar een kat en hij is echt een schatje.

    (...)
    Ik vind namen als Kees altijd geweldig voor katten :Y)


    Ik wilde hem Sir Hubert Blaine Wolfeschlegelsteinhausenbergerdorff noemen, maar daar waren mn ouders het niet mee eens :(


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wij hebben twee katten, een spierwitte poes en een cypers kater.
    Onze kater kan de deuren open krijgen zowel van de binnen als buitenkant. Hij springt gewoon naar de klink en gaat eraan hangen. o.O
    Ze heten trouwens Teddy en Beer. ='D

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 20:14 ]


    'Nobody said it was easy

    Katten zijn mijn favoriete dieren, maar ik kan geen kat hebben omdat mijn moeder allergisch is :c


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Anatidaephobia schreef:




    ^Omg. Dat is net een kat van een vriendin van me :'D


    Holy shit lol, die laatste xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Ik wilde hem Sir Hubert Blaine Wolfeschlegelsteinhausenbergerdorff noemen, maar daar waren mn ouders het niet mee eens :(

    Poor you. Maar wat zou dan zijn afkorting zijn? Sir? Huub? Wolfie? Een kat genaamd Wolfie zou trouwens best leuk zijn :')


    -

    Anatidaephobia schreef:


    ^Omg. Dat is net een kat van een vriendin van me :'D

    Ben ik de enige die hierbij meteen aan Garfield dacht?


    -

    Niet mijn kat maar rechtopstaande kat met glowy eyes of doom is ook cool:


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Niet mijn kat maar rechtopstaande kat met glowy eyes of doom is ook cool:



    Haha. Ik had eens in het donker een kat gefotografeerd en zijn ogen waren nog glowy dan die :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dunedain schreef:
    (...)
    Poor you. Maar wat zou dan zijn afkorting zijn? Sir? Huub? Wolfie? Een kat genaamd Wolfie zou trouwens best leuk zijn :')

    Tja. Daar vraag je me wat.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Haha. Ik had eens in het donker een kat gefotografeerd en zijn ogen waren nog glowy dan die :3


    Als ik die kat van ons fotografeer is het puur zwart xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik post straks nog wel ff wat foto's van Pim. Hij is ook een zwarte kat.


    26 - 02 - '16

    Een kattentopic.



    Ik vind deze filmpjes wel grappig:


    Daar heb je een hele reeks van :Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik hou van katten. Ik heb een kat. Katten heersen. (krul)


    wat was dit ookalweer

    Geweldig topic dit, maakte me echt even vrolijk terwijl ik een rotdag achter de rug heb. :'D

    Ik heb vier katten, een dikke Britse korthaar en een mager, pluizig wit ding waarvan ik de naam niet meer weet binnenshuis en een gestreepte kat en een pikzwarte kat buitenshuis die me "geadopteerd" hebben in onze tuin. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it