• Dit forum heeft meer ponies katten nodig. Katten zijn awesome. Wie heeft coole kattengifs/foto's? En wie heeft een kat?
    Ik heb geen eigen kat want ik woon in een redelijk kleine studio :C Mijn zusje heeft er wel een. Maar zij woont nog bij onze ouders. Die kat is dik en socially awkward maar awesome.

    Kattengifs:




    Nog een foto van ninjakat:


    Heldhaftige kat:


    De opmaak van dit topic is epic faal. Dit is een andere epic faal om je af te leiden:


    quidquid excusatio prandium pro

    En nog meer :'p





    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 18:09 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    En deze zet ik nog even extra in het zonnetje ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]




    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barnabas schreef:
    Volgende week maandag haal ik mijn kitten op! Dan krijgen jullie heel veel foto's!


    Ik wil minstens vijf foto's (cat)

    Kittenskittenskittenskittenskittenskittens. Man, wat ben ik jaloers, ik zou graag een kitten willen.


    Tijd voor koffie.

    Debbaut schreef:
    (...)

    + Ik heb er vier.


    Ik had er ooit negen. Was niet onze bedoeling, want we hadden er twee en dan hebben we een straatkat in huis genomen, en we kwamen er pas achter dat ze zwanger was van vijf katjes toen we ze zagen (+1 bij mijn moeder). Eén hebben we weggegeven, en zeven zijn overleden, waarvan zes wellicht door een duivenhouder verderop in de straat. Nu hebben we er nog één die zo tam als wat is, maar hij is wel super lief, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Anyway, aanschouw Titus Andronicus:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 14:32 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ooh een kattentopic. Love cats to bits

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 14:21 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.




    Mijn drie katten ^^

    Nestor schreef:




    Mijn drie katten ^^


    Die eerste steekt zn tong uit Ö
    Wat een badass.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Telekinesis cat!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Voor iedereen die zijn hart wilt laten smelten, maar zich tegelijkertijd ook kapot wilt lachen:



    Let op de Oranje kat.


    Tijd voor koffie.

    Mad scientist cat.



    Hover cat :v

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 15:59 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb 2 schatjes.
    Amy de poes, 5 jaar oud

    < De hond heet Pebbles
    https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1551628_760738787288214_1956462007_n.jpg?oh=7f31b5117d1f22ddd89a56a10f518c44&oe=54D588AC
    en Karel de kater van 8 maanden oud.


    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10403603_645179398936572_2651383723798089798_n.jpg?oh=bf39e2753722ccf44a9c2407a79a5556&oe=551A2EC8 < Hier was hij nog bij de moederpoes.

    En van mn schatjes samen, wat ook al een wonder is


    Firm believer of all that is magic

    Miaaaaauw


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mycroft foto's!


    U w0t m8?


    Dafuq u want bruh


    Eerste foto is mooiste foto evar van Mycroft n.n


    quidquid excusatio prandium pro