• Dit forum heeft meer ponies katten nodig. Katten zijn awesome. Wie heeft coole kattengifs/foto's? En wie heeft een kat?
    Ik heb geen eigen kat want ik woon in een redelijk kleine studio :C Mijn zusje heeft er wel een. Maar zij woont nog bij onze ouders. Die kat is dik en socially awkward maar awesome.

    Kattengifs:




    Nog een foto van ninjakat:


    Heldhaftige kat:


    De opmaak van dit topic is epic faal. Dit is een andere epic faal om je af te leiden:


    quidquid excusatio prandium pro


    Dit is Kees :3
    Hij heeft een gat in zn oor door al het vechten en het is een idioot :3
    Hij valt de tv aan als er een natuurprogramma met vogels op staat.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dit is Simba...Mijn enige echte, dikke, harige vriend. :'D








    En zoals je kan zien, is hij enorm fotogeniek haha.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Dit is het katje van de buren. Een al iets grotere kitten. Ze is door ze ontvoerd uit Marokko :3 Leuk verhaal.
    Het katje van de andere buren komt uit Turkije ofzo iets.

    Jaja. Wij hebben heel veel katjes in de buurt. Ook een kat van 28 jaar oud ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Haerolin schreef:
    Dit is Simba...Mijn enige echte, dikke, harige vriend. :'D








    En zoals je kan zien, is hij enorm fotogeniek haha.


    Wat een snoesje :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    quidquid excusatio prandium pro

    Cats.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Maak kennis met Pim.

    De kat die je regelmatig verrast door je in je slaapkamer op te wachten:



    De kat die een enorm fan is van laptop en headsets:



    De kat die selfies kan maken:


    26 - 02 - '16

    Katten!! c: Me loves katten!

    We hebben er zelf ook 2. Krissy, de zwart witte kater van ondertussen al 11 jaar. Hij heeft de gaven om te praten, altijd als je wat zegt, miauwt hij terug -al klinkt t eerder als "mekmek" in plaats van miauwmiauw :')-. Daarnaast hebben we Bowie, de kleine kater -die nu alweer wat gegroeid is hoor-, die waarschijnlijk zo'n jaar nu is. Wandelaars hebben hem vorig jaar in heg naast onze tuin gevonden en dachten dat ie van ons was. Hij was volgens de dokter toen zo'n 7 of 8 weken. Een tijdje hebben we gekeken of mensen 'm kwijt waren, maar niemand reageerde. Toen hij enigzins met Krissy op kon schieten, hebben we hem gehouden c: Hij heeft alleen een kleine afwijking :') Hij kan ongelofelijk scheel kijken, en loopt als een gans :')



    Verder houd Krissy van slapen...



    En Bowie van gek doen, spelen, en nog meer gek doen


    Inspiration can hit you any time

    Hier wordt mijn oude vrijster - kattenvrouwtje - hartje warmer van.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daarbij heeft mijn vriend sinds een paar maanden ook een kat, die we samen uit het asiel hebben gehaald(: Maak kennis met de ongeveer 2 jarige Iris c:



    Die, naast knuffelen en spelen, óok heel erg van slapen houdt..


    Inspiration can hit you any time

    Volgende week maandag haal ik mijn kitten op! Dan krijgen jullie heel veel foto's!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Volgende week maandag haal ik mijn kitten op! Dan krijgen jullie heel veel foto's!


    Oh jee, oh jee. Moeten we al bang worden?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Barnabas schreef:
    Volgende week maandag haal ik mijn kitten op! Dan krijgen jullie heel veel foto's!

    N'ahw, cute! Ik ben nu al benieuwd! :3


    Inspiration can hit you any time

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Ik wilde hem Sir Hubert Blaine Wolfeschlegelsteinhausenbergerdorff noemen, maar daar waren mn ouders het niet mee eens :(

    Jij altijd met je lange namen. Ik heb echt medelijden met de kinderen die je later krijgt.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.