• Dit forum heeft meer ponies katten nodig. Katten zijn awesome. Wie heeft coole kattengifs/foto's? En wie heeft een kat?
    Ik heb geen eigen kat want ik woon in een redelijk kleine studio :C Mijn zusje heeft er wel een. Maar zij woont nog bij onze ouders. Die kat is dik en socially awkward maar awesome.

    Kattengifs:




    Nog een foto van ninjakat:


    Heldhaftige kat:


    De opmaak van dit topic is epic faal. Dit is een andere epic faal om je af te leiden:


    quidquid excusatio prandium pro

    Oehh, een kattentopic. Me likes c:

    Als ik op mijn laptop zit zal ik foto's sturen van mijn twee katten, Pucka en Plato.


    Not all those who wander are lost.

    Pucka



    Plato


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb een zwart/wit functie op mijn camera, ontdekte ik vandaag en natuurlijk moest ik het even testen op Pim.




    26 - 02 - '16

    Siepie


    Minoes



    Moeder en dochter, haha. :Y)

    Underestimated schreef:
    Katten zijn mijn favoriete dieren, maar ik kan geen kat hebben omdat mijn moeder vader allergisch is :c


    Maar ik heb wel een ontzettend lieve, schattige, domme en rare hond die bang is voor katten. Als ik met hem ga wandelen worden we heel vaak gestalkt door katten. Dan is hij heel erg bang en moet ik of hem optillen of de kat wegjagen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Feline schreef:
    Ik heb een zwart/wit functie op mijn camera, ontdekte ik vandaag en natuurlijk moest ik het even testen op Pim.



    [img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10403473_671030546345393_1835201796020318156_n.jpg?oh=df2f335e43d15b6e7642f1cdf837b8bb&oe=5516B664&__gda__=1423446456_d4ed986fbc9eef1d2435372ed36544d7[/img
    ]


    Oeehhh ziet er cool uit!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Phantasior schreef:
    Pucka



    Plato



    Geniale naam, Plato :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Underestimated schreef:
    (...)

    Oeehhh ziet er cool uit!


    Thanks ;3


    26 - 02 - '16

    Underestimated schreef:
    (...)

    Geniale naam, Plato :3


    Thanks ^^

    @Erieka, nice!


    Not all those who wander are lost.

    Aangezien dit een kattentopic is, ga ik ook een vraag stellen over katten.
    Maandag haal ik namelijk mijn nieuwe kitten op, ze is dan twaalf weken oud. Heeft iemand nog nuttige tips voor me? Ik heb al heel veel informatie verzameld, maar ik vind het altijd wel fijn om nóg meer informatie te krijgen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Aangezien dit een kattentopic is, ga ik ook een vraag stellen over katten.
    Maandag haal ik namelijk mijn nieuwe kitten op, ze is dan twaalf weken oud. Heeft iemand nog nuttige tips voor me? Ik heb al heel veel informatie verzameld, maar ik vind het altijd wel fijn om nóg meer informatie te krijgen.


    Regel een krabpaal, want die beestjes hebben echt scherpe nageltjes en die willen ze nog wel eens ergens in zetten. Ook voldoende speelgoed is van belang, want anders gaat het beestje zich vervelen en molesteert je het meubels. :3

    Verder: gun het diertje voldoende rust, want dat hebben ze hard nodig als ze klein zijn. Als ze slapen, moet je ze laten slapen. Doe je dat niet, kan het karakter van je kat enorm verpesten tijdens het opgroeien.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Regel een krabpaal, want die beestjes hebben echt scherpe nageltjes en die willen ze nog wel eens ergens in zetten. Ook voldoende speelgoed is van belang, want anders gaat het beestje zich vervelen en molesteert je het meubels. :3

    Verder: gun het diertje voldoende rust, want dat hebben ze hard nodig als ze klein zijn. Als ze slapen, moet je ze laten slapen. Doe je dat niet, kan het karakter van je kat enorm verpesten tijdens het opgroeien.

    Krabpaal en speelgoed had ik al geregeld. Dat rusten komt wel goed, ik hou namelijk zelf ook veel van rusten, haha. Dank je wel!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dit is James. Een foto die James' karakter het allerbeste omschrijft, is deze foto:



    Ik kan helaas nu niet meer foto's uploaden want mijn mobiel is vaag aan het doen, alweer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Dit is James. Een foto die James' karakter het allerbeste omschrijft, is deze foto:



    Ik kan helaas nu niet meer foto's uploaden want mijn mobiel is vaag aan het doen, alweer.

    Ik zie m niet :c


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Barnabas schreef:
    Aangezien dit een kattentopic is, ga ik ook een vraag stellen over katten.
    Maandag haal ik namelijk mijn nieuwe kitten op, ze is dan twaalf weken oud. Heeft iemand nog nuttige tips voor me? Ik heb al heel veel informatie verzameld, maar ik vind het altijd wel fijn om nóg meer informatie te krijgen.

    Een plantenspuit. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'