• Dit forum heeft meer ponies katten nodig. Katten zijn awesome. Wie heeft coole kattengifs/foto's? En wie heeft een kat?
    Ik heb geen eigen kat want ik woon in een redelijk kleine studio :C Mijn zusje heeft er wel een. Maar zij woont nog bij onze ouders. Die kat is dik en socially awkward maar awesome.

    Kattengifs:




    Nog een foto van ninjakat:


    Heldhaftige kat:


    De opmaak van dit topic is epic faal. Dit is een andere epic faal om je af te leiden:


    quidquid excusatio prandium pro




    26 - 02 - '16

    Ooooh een kattentopic! *^*
    Ik kom later nog eens langs om wat foto's van mijn katten te dumpen. :3 We hebben er twee, een zwarte poes en een wit met oranje lompe, grote kater. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Catsloth, yay.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mt mt mt mt mt. (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    HAHAHAHAHAHA! Die laatste Gif! XD Geweldig! XD.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wou altijd al een kat hebben. Zo'n eentje zoals Garfield zie ook van lasagne houd. Achja, kinderdroom (cat)

    Maar we hebben inmiddels twee hondjes waarvan eentje niet eens van andere honden houdt. Dus een kat in huis halen wordt tricky...


    -

    Stapper schreef:
    HAHAHAHAHAHA! Die laatste Gif! XD Geweldig! XD.


    Katten die van dat soort bewegingen maken hebben wel een spierziekte of iets dergelijks :x. Sinds ik dat weet kan ik er niet meer zo om lachen...


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Katten die van dat soort bewegingen maken hebben wel een spierziekte of iets dergelijks :x. Sinds ik dat weet kan ik er niet meer zo om lachen...



    Da's wel zielig :c

    Over zielig gesproken. Mijn kat heeft ooit een gebroken pootje gehad en dat is nooit mooi hersteld. Dat kan je heel goed zien op deze foto's.





    Hij lijkt er verder geen last van te hebben, maar het ziet er een beetje gek uit :\


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt dol op katten en ik ga later zoveel katten kopen! Maar voorlopig mogen alleen maar buiten huisdieren gehouden worden, of vogels of vissen binnen, thuis. En op kot, tsja.
    Maar zo veel katten in de toekomst. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Overkill schreef:
    (...)

    Katten die van dat soort bewegingen maken hebben wel een spierziekte of iets dergelijks :x. Sinds ik dat weet kan ik er niet meer zo om lachen...



    eeh nou, eigelijk ligt de kat gewoon, en hebben ze fotos gemaakt van verschillende houdingen.....

    JaneTheKiller schreef:
    (...)


    eeh nou, eigelijk ligt de kat gewoon, en hebben ze fotos gemaakt van verschillende houdingen.....


    Nee, ik heb het over de laatste gif in de beginpost.

    Aha, fainting goat syndrom.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 15:43 ]


    i put the fun in funeral


    quidquid excusatio prandium pro

    SPAM SPAM SPAM SPAM :Y)







    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nog meer spam :Y)







    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]