• Dit forum heeft meer ponies katten nodig. Katten zijn awesome. Wie heeft coole kattengifs/foto's? En wie heeft een kat?
    Ik heb geen eigen kat want ik woon in een redelijk kleine studio :C Mijn zusje heeft er wel een. Maar zij woont nog bij onze ouders. Die kat is dik en socially awkward maar awesome.

    Kattengifs:




    Nog een foto van ninjakat:


    Heldhaftige kat:


    De opmaak van dit topic is epic faal. Dit is een andere epic faal om je af te leiden:


    quidquid excusatio prandium pro

    GAAAAAAAAAAAP.


    26 - 02 - '16

    Euron schreef:






    KITTY HAS A HAT


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit was Pom, de liefste (en dikste) kat van de hele wereld.




    Hij leeft helaas niet meer :c


    26 - 02 - '16

    "Haal dat ding weg!"


    26 - 02 - '16

    Al heel lang noem ik mijn kat; Cavia. En nu als ik "Cavia!" roep, luistert hij :'D :'D
    Watnou. Ik vind hem soms net op een cavia lijken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]




    Dit is cavia :Y)
    Nouja. Eigenlijk heet-ie Kees. Maar ik noem hem Cavia (cat)
    Of Poes. Daar reageert ie ook op nu. Ook al is het een kat.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik wilde mn kat ook hond noemen, maar ik mocht niet van mijn vader. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Miauw!




    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    "Haal dat ding weg!"



    Haha, die blik :'D Jullie hebben allemaal echt prachtige katten en foto's.


    -

    Dunedain schreef:
    (...)

    Haha, die blik :'D Jullie hebben allemaal echt prachtige katten en foto's.


    Dankjewel ;3
    Pim heeft inderdaad zo z'n momentjes


    26 - 02 - '16

    Hey, ik heb eens een vraagje aan alle kattenliefhebbers.
    Zoals sommige van jullie misschien wel weten, heb ik afgelopen weekend mijn kat verloren aan een hartstilstanden.
    Ik ben dus opzoek gegaan naar een nieuwe kat waar ik mijn zinnen op kan zetten en ben dus uitgekomen op een kleinte tijgerkitten.
    Haar tijdelijke naam is Pip, maar dat wil ik dus veranderen aangezien ze haar al pipi noemen, terwijl ze haar intrek nog niet eens heeft genomen.
    Maar goed, ik ben dus opzoek naar een nieuwe naam en vroeg me af of jullie soms iets weten voor dit lieve meisje.



    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Hey, ik heb eens een vraagje aan alle kattenliefhebbers.
    Zoals sommige van jullie misschien wel weten, heb ik afgelopen weekend mijn kat verloren aan een hartstilstanden.
    Ik ben dus opzoek gegaan naar een nieuwe kat waar ik mijn zinnen op kan zetten en ben dus uitgekomen op een kleinte tijgerkitten.
    Haar tijdelijke naam is Pip, maar dat wil ik dus veranderen aangezien ze haar al pipi noemen, terwijl ze haar intrek nog niet eens heeft genomen.
    Maar goed, ik ben dus opzoek naar een nieuwe naam en vroeg me af of jullie soms iets weten voor dit lieve meisje.




    Wat een snoesje!
    Maar nee. Ik heb geen idee, sorry.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Haerolin schreef:
    Hey, ik heb eens een vraagje aan alle kattenliefhebbers.
    Zoals sommige van jullie misschien wel weten, heb ik afgelopen weekend mijn kat verloren aan een hartstilstanden.
    Ik ben dus opzoek gegaan naar een nieuwe kat waar ik mijn zinnen op kan zetten en ben dus uitgekomen op een kleinte tijgerkitten.
    Haar tijdelijke naam is Pip, maar dat wil ik dus veranderen aangezien ze haar al pipi noemen, terwijl ze haar intrek nog niet eens heeft genomen.
    Maar goed, ik ben dus opzoek naar een nieuwe naam en vroeg me af of jullie soms iets weten voor dit lieve meisje.




    Peach :3
    Want ik dacht aan Princess Peach ;3


    26 - 02 - '16

    Mijn eerste indruk was dus Diva toen ik er binnenwandelde, want zo gedroeg ze zich wel.
    Maar ik ben nog niet erg zeker van die naam.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Hey, ik heb eens een vraagje aan alle kattenliefhebbers.
    Zoals sommige van jullie misschien wel weten, heb ik afgelopen weekend mijn kat verloren aan een hartstilstanden.
    Ik ben dus opzoek gegaan naar een nieuwe kat waar ik mijn zinnen op kan zetten en ben dus uitgekomen op een kleinte tijgerkitten.
    Haar tijdelijke naam is Pip, maar dat wil ik dus veranderen aangezien ze haar al pipi noemen, terwijl ze haar intrek nog niet eens heeft genomen.
    Maar goed, ik ben dus opzoek naar een nieuwe naam en vroeg me af of jullie soms iets weten voor dit lieve meisje.



    Ah wat een schatje!!

    Hmm.. Ik vind t moeilijk om te kijken wat voor naam bij een dier past.. Maar je kunt misschien eens kijken naar sites voor kattennamen?
    Daar was ik net even op aan het kijken, en de naam Daja sprak me daarin wel aan. Maar nogmaals, ik kan niet inschatten of een naam goed bij een dier past :') Bovendien is t persoonsgebonden, ik vind Daja wel leuk klinken, maar misschien vind jij t vreselijk ;p

    Iniedergeval veel succes met het zoeken van een naam! En als je een naam hebt, en je hebt het katje ook echt in huis, wil ik natuurlijk wel foto's zien en horen welke naam het is geworden! ^^


    Inspiration can hit you any time