• Dit forum heeft meer ponies katten nodig. Katten zijn awesome. Wie heeft coole kattengifs/foto's? En wie heeft een kat?
    Ik heb geen eigen kat want ik woon in een redelijk kleine studio :C Mijn zusje heeft er wel een. Maar zij woont nog bij onze ouders. Die kat is dik en socially awkward maar awesome.

    Kattengifs:




    Nog een foto van ninjakat:


    Heldhaftige kat:


    De opmaak van dit topic is epic faal. Dit is een andere epic faal om je af te leiden:


    quidquid excusatio prandium pro

    Haerolin schreef:
    Hey, ik heb eens een vraagje aan alle kattenliefhebbers.
    Zoals sommige van jullie misschien wel weten, heb ik afgelopen weekend mijn kat verloren aan een hartstilstanden.
    Ik ben dus opzoek gegaan naar een nieuwe kat waar ik mijn zinnen op kan zetten en ben dus uitgekomen op een kleinte tijgerkitten.
    Haar tijdelijke naam is Pip, maar dat wil ik dus veranderen aangezien ze haar al pipi noemen, terwijl ze haar intrek nog niet eens heeft genomen.
    Maar goed, ik ben dus opzoek naar een nieuwe naam en vroeg me af of jullie soms iets weten voor dit lieve meisje.




    Ik vind Pip juist wel bij haar passen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wilde zo graag mijn kat Pippin noemen, maar het mocht niet van mijn man. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is onze Tommie. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.



    Mijn allerfavorietste kattengif.

    Thuisthuis hebben wij twee katten: Boetie en Lot.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 16:12 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wij hebben vier (en nog steeds te weinig...!!) katten, of poezen eigenlijk, in huis.

    Minoes is de oudste, die wordt 10 volgend jaar. Brownie is nu net 2, en de pers kittens, Pluis en Maki(of Messi).




    Brownie en Pluis (zijn mijn hondjes, reageren ook op hun naam.



    Pluis en Maki/Messi (Messi is de grijze, en de stoutste. mhihi)

    Minoes is heeel mensenschuw helaas, en dus nooit binnen, en dus heb ik van haar geen foto!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mijn nieuwe katje is vorige donderdag aangekomen bij mij thuis. Oorspronkelijk kwam ze uit het asiel, maar zat al een weekje in een gastgezin.
    Ik heb toch voor de naam Diva gekozen aangezien het echt bij haar karaktertje past. (:
    Af en toe blaast ze wel eens naar mensen, maar je kan haar zo oppakken en dan beseft ze dat ze het eigenlijk wel fijn vindt, ze begint zelfs te spinnen.
    Ik ben echt HE-LE-MAAL verliefd op deze kitten, jullie ook?





    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Mijn nieuwe katje is vorige donderdag aangekomen bij mij thuis. Oorspronkelijk kwam ze uit het asiel, maar zat al een weekje in een gastgezin.
    Ik heb toch voor de naam Diva gekozen aangezien het echt bij haar karaktertje past. (:
    Af en toe blaast ze wel eens naar mensen, maar je kan haar zo oppakken en dan beseft ze dat ze het eigenlijk wel fijn vindt, ze begint zelfs te spinnen.
    Ik ben echt HE-LE-MAAL verliefd op deze kitten, jullie ook?






    Ah gossie! Wat een schatje! :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mijn oude kat is helaas dit jaar overleden :c. Ze heette Deedee en werd 16 jaar oud. We miste de aanwezigheid van een kat, dus hebben we een nieuwe kitten genomen. Hij heet Kirk (van Star Trek) en is nu 5 maanden oud :3.




    Seasons will change, but I shall remain

    OneColdDay schreef:
    Mijn oude kat is helaas dit jaar overleden :c. Ze heette Deedee en werd 16 jaar oud. We miste de aanwezigheid van een kat, dus hebben we een nieuwe kitten genomen. Hij heet Kirk (van Star Trek) en is nu 5 maanden oud :3.





    Ik vind die vlek op zijn neus echt überschattig. Omg :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Scorpion schreef:
    Dit is onze Tommie. ^^



    Wat een dotje!


    26 - 02 - '16