• Hello c:

    Zoals sommige van jullie misschien al wisten, heb in vorige week een fotoshoot gehad c:
    Stiekem ben ik best blij met de foto's die eruit zijn gekomen c:







    Nog meer mensen recente fotoshoots gehad? ^^

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 12:11 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Super mooi! Hoe heb je dat geregeld met photoshoot enzo? Waar heb je dat gedaan en hoeveel kostte het? Wil het namelijk ook al een tijdje toen. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Oehw, mooie foto's en je hebt een gezicht waar mensen naar blijven kijken, goed bedoeld. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lachrymose schreef:
    Super mooi! Hoe heb je dat geregeld met photoshoot enzo? Waar heb je dat gedaan en hoeveel kostte het? Wil het namelijk ook al een tijdje toen. (:


    Dankje c:
    En het stond op fb, iemand zocht nog 2 mensen om foto's mee te maken ^^ bij mij kostte het 25,-
    Maar dat scheelt bij iedere fotografe ^^

    En @psuedos, n'awh, dankjewel c:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Klang schreef:
    (...)

    Dankje c:
    En het stond op fb, iemand zocht nog 2 mensen om foto's mee te maken ^^ bij mij kostte het 25,-
    Maar dat scheelt bij iedere fotografe ^^

    En @psuedos, n'awh, dankjewel c:


    Ooh dat is best goedkoop, want de meeste zijn veel duurder, soms wel €150,- volgens mij. Maar super leuk! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb er begin dit jaar nog eentje gehad (: En twee jaar terug

    Je hebt hele mooie ogen!

    Echt leuke foto's maar wat me enorm opvalt op je foto's is dat je enorm mooie ogen hebt!!


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben het met hun eens. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het zijn echt hele leuke foto's!


    16 - 09 - '17

    Wat een mooie foto's! Ik ben ook helemaal weg van jouw kapsel. ^^

    Zelf heb ik eens op een partijtje een fotoshoot gedaan met een paar vriendinnen van me, maar toen was ik elf. :')




    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wat een mooie foto's! Ik ben ook helemaal weg van jouw kapsel. ^^

    Zelf heb ik eens op een partijtje een fotoshoot gedaan met een paar vriendinnen van me, maar toen was ik elf. :')





    Yesh! Nu weet ik wie jij bent 3 januari! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Yesh! Nu weet ik wie jij bent 3 januari! :'D


    Ik zou niet al teveel van deze foto's uitgaan, want inmiddels ben ik vijf ton zwaarder en heb ik mijn kop ook eens bijna helemaal kaalgeschoren, dus heb ik een iets andere look. (cat) Maar goed, die transformatie heeft niks meer met fotoshoots te maken, dus houd ik nu mijn mond. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je lijkt op dat kleine meisje van Game of Thrones, ik weet haar naam even niet meer.. (cat) A... nogiets
    Mooi :3


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    MistyRocker schreef:
    Je lijkt op dat kleine meisje van Game of Thrones, ik weet haar naam even niet meer.. (cat) A... nogiets
    Mooi :3
    Je hebt idd wel iets weg van Arya ja! Maar, zoals iedereen hier al zegt: Mooie en leuke foto's! c:


    Wie du mir, so ich dir.

    Mooi!

    Ik wilde ook zeggen dat je op Maisie Williams lijkt, maar er zijn mensen me voor:)


    The night is dark and full of terrors.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik zou niet al teveel van deze foto's uitgaan, want inmiddels ben ik vijf ton zwaarder en heb ik mijn kop ook eens bijna helemaal kaalgeschoren, dus heb ik een iets andere look. (cat) Maar goed, die transformatie heeft niks meer met fotoshoots te maken, dus houd ik nu mijn mond. :')


    Dan stuur je een recente foto in de groepchat (cat)
    Of iedereen gaat daar gewoon een foto in sturen tegen die tijd of wanneer dan ook van zichzelf. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •