• Kerst staat alweer om de hoek (nou, niet echt, maar goed) dus het is weer eens tijd voor een nieuwe Band Aid 30. (;
    Sam Smith, Ed Sheeran, Rita Ora, Seal, One Direction, Ellie Goulding, Chris Martin (Coldplay) en meerdere geweldige stemmen hebben zich samengevoegd voor een van de bekendste Kerstliedjes ooit weer eens te vernieuwen. Natuurlijk blijft de boodschap mooi.

    Ook heb ik al gelezen dat Adele ze vriendelijk bedankt heeft, maar niet in had gestemd. En dat dat nu ook een drama aan het worden is. Wat een woede allemaal rondom deze tijd joh.

    En er is blijkbaar op Social Media veel geklaagd over het feit dat als deze celebs gewoon eens even geld zouden maken dat ze dan niet eens zo'n "kutlied" in hadden hoeven zingen. Het gaat er weer hard aan toe - maar dat is iedere keer dan weer hetzelfde gezeik. Ach, ze zullen ook weer eens creatief zijn op Social Media. Het is ook daadwerkelijk nooit goed hé.

          O ja, dit keer gaat het om Ebola - al konden we daar toch al niet langsaf.

    Ondans al dit gezeik heb ik wel weer van dit lied genoten. Wie zijn jouw favorieten die meedoen?

    Hier is de video.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 17:34 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Chris Martin, because Coldplay.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Chris Martin, because Coldplay.


    Hij doet het ook echt geweldig.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik haat Kerst. Ugh. Maar dat is iets anders.

    I SAW LIAM, LOUIS AND ED! *Rent fangirlend weg*
    Nee goed. Ik vind het lied niet leuk, echt heel saai eigenlijk.

    Maar de boodschap zal wel goed zijn :'D


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Ik haat Kerst. Ugh. Maar dat is iets anders.

    I SAW LIAM, LOUIS AND ED! *Rent fangirlend weg*
    Nee goed. Ik vind het lied niet leuk, echt heel saai eigenlijk.

    Maar de boodschap zal wel goed zijn :'D


    Hahaha, fangirls rule.
    Ja, ikzelf ben ook niet zo'n fan van dit lied, maar hier zitten echt veel artiesten in die ik leuk vind, dus dat trekt toch wat sneller mijn aandacht.


    I'm your little ray of pitch black.

    One Direction, speciaal Nialler.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn aandacht werd getrokken door One Direction, Ed Sheeran en nog een aantal artiesten. Maar ik moet zeggen dat ik het een beetje tegen vind vallen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 18:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    EdwardSheeran schreef:
    Mijn aandacht werd getrokken door One Direction, Ed Sheeran en nog een aantal artiesten. Maar ik moet zeggen dat ik het een beetje tegen vind vallen.


    Er zijn zeker betere varianten geweest. Ach, er zitten er een paar in die ik leuk vind, dus ik klaag niet. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vond de opening door One Direction heel mooi, en daarna Ed Sheeran en wauw, vooral Chris Martin was wauw, maar die straalde ook echt en alles.
    Ik vond het mooi dat ze allemaal in hun eigen stijl zongen en ja, mensen lopen erover te zeiken en dat snap ik niet want ik vind het gewoon een goed lied met een mooie gedachte erachter.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Ik vond de opening door One Direction heel mooi, en daarna Ed Sheeran en wauw, vooral Chris Martin was wauw, maar die straalde ook echt en alles.
    Ik vond het mooi dat ze allemaal in hun eigen stijl zongen en ja, mensen lopen erover te zeiken en dat snap ik niet want ik vind het gewoon een goed lied met een mooie gedachte erachter.


    Ja, nu is het grootste gezeik dus dat ze totaal niet bij elkaar passen. Nee, dat klopt. Maar ze bleven wel bij hunzelf deze keer. Dat vind ik dan weer wel sterk. Ze hebben opzichtige stemmen gekozen, maar ondanks dat vind ik dat als ze samenzingen het toch echt wel goed klinkt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ed Sheeran en One Direction

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 18:30 ]


    Physics is awesome

    Ik vind het liedje leuk... Alleen niet van hun. Ik ben echt total fan van de jaren 80 versie :') Maar ik vond de stukjes met Rita Ora, Chris Martin, Ed Sheeran en Bono wel oké.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 18:35 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik vind het liedje leuk... Alleen niet van hun. Ik ben echt total fan van de jaren 80 versie :') Maar ik vond de stukjes met Rita Ora, Chris Martin, Ed Sheeran en Bono wel oké.


    Sowieso. Dat is echt wel de beste. (:
    Eindelijk iemand die Rita Ora ook wat credit geeft. Ze doet het echt goed hierin. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    I liked it. ^.^


    'Darling, just hold on'

    Ik vond dit een leuk liedje, maar hoef dit niet te horen. Ik vond We Are The World en Everybody Hurts enkele jaren geleden voor Haïti een leuker project.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het liedje wel leuk, maar ik snap het commentaar wel. Zij hebben bakken vol met geld en verwachten dan dat wij hun muziek gaan kopen en daarmee geld inzamelen, terwijl ze zelf veel meer kunnen geven dan enkel een liedje.


    Your make-up is terrible