• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.


    November 17, 2014 is het weer mogelijk je aan te melden
    Mensen die graag een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    Hyacintho
    Tarth
    SPECS
    Wiarda
    Twisty
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Square || Square || Wind
    Aire || Grandina || Wind
    Klang || Combattant|| Wind
    Yayde || Yayde || Wind
    DiNozzo || DiNozzo || Arcane
    Bat || Novoselic || Arcane
    Maovesa || ColouredWind || Arcane
    Inquisitor || Yoda || Arcane
    Seto || Lazulis || Shadow
    Bostick || Dracy || Shadow
    Dauth || DarkSavior || Shadow
    Twisty || Lestrange || Shadow
    Aureolus || Aureolus || Shadow
    Fabrizio || CheeseCupcake || Lightning
    Vinception || Vinception || Lightning
    Griffiths || Marthali || Lightning
    Ninuturu || Ninuturu || Lightning
    SPECS || Lyora || Lightning
    Woodhouse || Goulding || Water
    Sharknado || Dadle || Water
    Kilicious || Kilicious || Fire
    Assassin || Niksel || Ice
    Jazzie || Momsen || Ice
    Nestor || Nestor || Ice
    Oakenshield || Elladan || Ice
    Dunk || Mercedene || Ice
    Khamul || Erieka || Plague
    Sterben || skTiger || Plague
    Soundwave || strstrckstrgzr || Plague
    Sempre || Sempre || Light
    Gally || Lumineer || Light
    Wiarda || Wiarda || Light



    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- ||-7- || -8- || -9- || -10- || -11-


    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerde op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 16:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 nov 2014 - 13:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Square schreef:
    (...)

    Aw, dat is jammer. Als je hem echt graag wilt hebben, valt 35k wel te doen, toch? Bij de spelletjes kun je sowieso 75k per dag verdienen als je maar lang genoeg speelt, je kunt eventuele hatchlings verkopen, je kunt in je Hoard kijken wat je daar nog van weg kunt doen, enzovoort. Dan kom je al een heel eind. ^^



    Mijn hoard is altijd al leeg :') Ik verkoop altijd alles - behalve insecten en vlees - meteen :')

    En ik ben nu wel bezig in de fairgrounds, maar ik kan alleen de easy variant van jigsaw doen omdat de andere meteen direct vastlopen, of een error krijgen tijdens het spelen.

    Welk spel in de fairgrounds levert veel op? Behalve jigsaw...



    Oh, en ik kan wel proberen een drakenpaar te verkopen... Ja dat kan ik wel doen, al weet ik dat ik daar later spijt van ga hebben, maar dat maakt niet uit, het is het waarschijnlijk wel waard.


    De goedkoopste crystal in gems is 150 gems, wauw.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SHIIIIIIIIIIIIIIIIT ik had een supermooie draak in het oog voor 10 gems, die ik dan door kon verkopen voor treasure MAAR NU HEB IK DE VERKEERDE GEKOCHT :C


    Edit:

    Deze had ik op het oog:




    Deze heb ik gekocht :c

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 17:47 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Shockswitch saga! Hoe langer je het vol houdt op een hoger level, hoe meer geld je krijgt :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gaudino schreef:
    SHIIIIIIIIIIIIIIIIT ik had een supermooie draak in het oog voor 10 gems, die ik dan door kon verkopen voor treasure MAAR NU HEB IK DE VERKEERDE GEKOCHT :C


    Edit:

    Deze had ik op het oog:




    Deze heb ik gekocht :c



    Oh, dat is rot! Maar die is toch ook mooi? ^^



    Maovesa schreef:
    Shockswitch saga! Hoe langer je het vol houdt op een hoger level, hoe meer geld je krijgt :Y)


    Precies! Dit is wat ik altijd doe, en dan op het hoogste level. Ik houd het meestal twintig tot dertig minuten vol, en dan heb je bijna 1k per minuut. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Draken te koop!



    green iridescent / denim shimmer / spring gembond
    De speciale Quizletprijs is voor jullie 15.000 treasure. (ik ga hem zo in het AH zetten voor 20.000 treasure, maar dan gaat hij waarschijnlijk never nooit verkocht worden)


    swamp iridescent / lavender shimmer / maize gembond
    Ik vind hem echt een prachtige draak, en ik vind het eigenlijk zonde om te verkopen, maar hij maakt gewoon minder mooie baby's met mijn draakjes dan de andere en ik spaar voor een crystal draak en ik heb ruimte in mijn lair nodig... Ik bied hem aan voor 20.000 treasure.


    steel basic / silver shimmer / beige smoke
    Ook een prachtige draak, voor jullie 10.000 treasure.




    Ik ga nu avondeten, ik hoop dat iemand interesse heeft, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Shockwitch saga is zo verschrikkelijk irritant om te spelen op een laptop. >< Weet iemand of hij fijner speelt op een tablet? Want ik kan me voorstellen dat het dan een stuk makkelijker is, net als dat memory spel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Shockwitch saga is zo verschrikkelijk irritant om te spelen op een laptop. >< Weet iemand of hij fijner speelt op een tablet? Want ik kan me voorstellen dat het dan een stuk makkelijker is, net als dat memory spel.


    Ik ben er wel goed in op de laptop, net level 58 gehaald, hehe. Leverde meer dan 7k op.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Shockwitch saga is zo verschrikkelijk irritant om te spelen op een laptop. >< Weet iemand of hij fijner speelt op een tablet? Want ik kan me voorstellen dat het dan een stuk makkelijker is, net als dat memory spel.


    Wel als je het met de muis speelt, ja, maar met de pijltjestoetsen vind ik het juist heel prettig op een laptop. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yesssssss ik heb nog maar 15K nodig :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    959 treasure met shockwave flash :') Wauw, echt wauw. 1 minuut en 46 seconden gespeeld op het moeilijkste niveau, t leverde niet echt veel op haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat zouden jullie voor haar vragen? Ze is heel mooi, maar ik ga denk ik alleen voor guardians en ridgebacks en ik heb geen idee wat ik voor haar moet vragen in de AH

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 18:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    NOG MAAR 5K YAY CRYSTAL DRAAKJE, I'M COMINGGGGGGG <3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    YOLANDA JE BENT EEN HELD :o

    Dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo het draakje is er niet meer :c

    :@:@:@:@:@:@:@

    :c :c :c :c :c :c :c :c :c :c :c :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit draakje is iets minder mooi dan die ik op het oog had, maar hij is wel gewoon super mooi :o

    Alleen nu nog een bijpassend mannetje zien te vinden, maar daar heb ik alle tijd voor. Welke genes matchen goed met crystal?



    Look how pretty :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly