• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.


    November 17, 2014 is het weer mogelijk je aan te melden
    Mensen die graag een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    Hyacintho
    Tarth
    SPECS
    Wiarda
    Twisty
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Square || Square || Wind
    Aire || Grandina || Wind
    Klang || Combattant|| Wind
    Yayde || Yayde || Wind
    DiNozzo || DiNozzo || Arcane
    Bat || Novoselic || Arcane
    Maovesa || ColouredWind || Arcane
    Inquisitor || Yoda || Arcane
    Seto || Lazulis || Shadow
    Bostick || Dracy || Shadow
    Dauth || DarkSavior || Shadow
    Twisty || Lestrange || Shadow
    Aureolus || Aureolus || Shadow
    Fabrizio || CheeseCupcake || Lightning
    Vinception || Vinception || Lightning
    Griffiths || Marthali || Lightning
    Ninuturu || Ninuturu || Lightning
    SPECS || Lyora || Lightning
    Woodhouse || Goulding || Water
    Sharknado || Dadle || Water
    Kilicious || Kilicious || Fire
    Assassin || Niksel || Ice
    Jazzie || Momsen || Ice
    Nestor || Nestor || Ice
    Oakenshield || Elladan || Ice
    Dunk || Mercedene || Ice
    Khamul || Erieka || Plague
    Sterben || skTiger || Plague
    Soundwave || strstrckstrgzr || Plague
    Sempre || Sempre || Light
    Gally || Lumineer || Light
    Wiarda || Wiarda || Light



    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- ||-7- || -8- || -9- || -10- || -11-


    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerde op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 16:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 nov 2014 - 13:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sharknado schreef:
    (...)

    Kan ik een ei krijgen van het eerste paar? ^^


    Mijn faes zijn dat, toch? Dat is prima, ik zal je op de pinglist zetten, dan vergeet ik niet dat jij het was, haha.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gaudino schreef:
    Ik heb hatchlings :) Twee heb ik uitgekozen voor de newbies, maar als de newbies ze niet willen dan mogen de oudere users ze ook c:


    crimson/coal/seafoam
    :D Deze is voor een newbie. Het is een Spiral Male trouwens.


    tomato/denim/splash
    Spiral Female, ik vind haar zoo mooi! Hou ik lekker zelf :3


    magenta/splash/stonewash
    Spiral Female, voor een newbie :)


    silver/shadow/silver
    EEN XYX BABY OH MY GOD :D Spiral Male, houd ik lekker zelf :3








    Hatchlings zijn zo schattig ^^ De spiral female is nog vrij?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 16:24 ]


    Think of all the horrors that I promised you I'd bring

    Inquisitor schreef:
    (...)

    Mijn faes zijn dat, toch? Dat is prima, ik zal je op de pinglist zetten, dan vergeet ik niet dat jij het was, haha.


    Jup, de faes.


    Think of all the horrors that I promised you I'd bring

    Sharknado schreef:
    (...)

    Hatchlings zijn zo schattig ^^ De spiral female is nog vrij?


    Ja, je bent de eerste die reageert volgens mij. Ik stuur je een crossroad :)

    Je bedoelt die roze?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Pff, haha, ik voel me een beetje dom nu, maar kan je eigenlijk een andere flight draak nemen, dan de flight die je hebt?
    (Bijvoorbeel, mijn flight is Plague, kan ik dan een Wind nemen?)


    We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds.

    Soundwave schreef:
    Pff, haha, ik voel me een beetje dom nu, maar kan je eigenlijk een andere flight draak nemen, dan de flight die je hebt?
    (Bijvoorbeel, mijn flight is Plague, kan ik dan een Wind nemen?)


    Yup! Dat kan ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gaudino schreef:
    (...)

    Ja, je bent de eerste die reageert volgens mij. Ik stuur je een crossroad :)

    Je bedoelt die roze?


    Jup, die.


    Think of all the horrors that I promised you I'd bring

    Soundwave schreef:
    Pff, haha, ik voel me een beetje dom nu, maar kan je eigenlijk een andere flight draak nemen, dan de flight die je hebt?
    (Bijvoorbeel, mijn flight is Plague, kan ik dan een Wind nemen?)


    Als je er een koopt in het Auction House of er eentje krijgt, kan die van alle flights komen.
    Maar als je zelf babydraakjes krijgt, zijn die van Plague in jouw geval.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Soundwave schreef:
    Pff, haha, ik voel me een beetje dom nu, maar kan je eigenlijk een andere flight draak nemen, dan de flight die je hebt?
    (Bijvoorbeel, mijn flight is Plague, kan ik dan een Wind nemen?)


    Jahoor, geen enkel probleem. (:
    Alleen de hatchlings die je krijgt door je eigen draken te laten breeden, die zijn van jouw flight.
    Maar in de AH kun je rustig een draak kopen van een andere flight. Of aan iemand van een andere flight vragen of 2 van jouw draken in diens nest mogen breeden, zodat je tóch eigen hatchlings krijgt met de oogkleur van een andere flight. Hoewel je daarvoor vaak wel moet betalen. ''Nest rent''. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sharknado schreef:
    (...)

    Zou ik de eerste male mogen? ^^

    Die heeft Aureolus al geclaimd, sorry.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bedankt voor de reactie allemaal. Oogkleur maakt me toch niet zo veel uit, maar is wel fijn om dat allemaal te weten


    We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds.

    Gaudino schreef:
    Ik heb hatchlings :) Twee heb ik uitgekozen voor de newbies, maar als de newbies ze niet willen dan mogen de oudere users ze ook c:


    crimson/coal/seafoam
    :D Deze is voor een newbie. Het is een Spiral Male trouwens.


    tomato/denim/splash
    Spiral Female, ik vind haar zoo mooi! Hou ik lekker zelf :3


    magenta/splash/stonewash
    Spiral Female, voor een newbie :)


    silver/shadow/silver
    EEN XYX BABY OH MY GOD :D Spiral Male, houd ik lekker zelf :3






    Mag ik die eerste?=D Die is zo mooi!


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Ik heb mooie hatchlings, mede dankzij Sam! Dus jij mag er eentje gratis als je wilt. ;3 Voor de rest kost het wel geld, hehe.

    Male




    Female




    Niemand?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niemand?


    Ik vind die eerste male wel mooi, maar ik heb momenteel nog niet zoveel treasure.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    (...)

    Niemand?

    Oh wow, ze zijn prachtig! Hoeveel wil je?


    We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds.