• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bostick schreef:
    (...)

    Wat denk je? Ik ben blij dat ik niet naar school kan nu, maar vind het echt niet leuk dat het op deze manier moet, nee.
    Ik maakte gewoon een grapje. Ik heb donkere humor.

    Ik heb het over of iemand zelfmoord heeft gepleegd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Ik heb het over of iemand zelfmoord heeft gepleegd?


    Ooh ze zijn het nog aan het onderzoeken. Ze denken van wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak grapjes over wat ik wil, wanneer ik wil. Als mensen het niet leuk vinden dan moeten ze het maar negeren. Punt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik maak grapjes over wat ik wil, wanneer ik wil. Als mensen het niet leuk vinden dan moeten ze het maar negeren. Punt.


    Niet iedereen kan dezelfde soort humor hebben. (krul) Not your loss, but theirs.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet iedereen kan dezelfde soort humor hebben. (krul) Not your loss, but theirs.


    Op fb ook weer. Ben ik weer een egoïstisch persoon omdat ik het kut vind dat mijn trein niet rijdt. Wtf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Op fb ook weer. Ben ik weer een egoïstisch persoon omdat ik het kut vind dat mijn trein niet rijdt. Wtf.


    Zonet was je er nog blij mee dat je trein niet rijdt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bederov schreef:
    (...)

    Zonet was je er nog blij mee dat je trein niet rijdt.

    En jij moeit je ermee omdat...?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet je wat mensen op FB, screw you! Really. Ga op iemand anders lopen zeiken maar laat mij m'n fucking dingen plaatsen. Really, screw all of you!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Anders verwijder je die mensen toch gewoon? Ik verwijder ook mensen die niets anders dan zeuren op mij (krul)


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    (...)
    En jij moeit je ermee omdat...?


    Als.jij grapjes maakt over wat je wilt, dan bemoei ik me met.wat ik maar wil. Als je daar niet tegen kan moet je hier maar geen berichten plaatsen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 11:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline schreef:
    ^ Anders verwijder je die mensen toch gewoon? Ik verwijder ook mensen die niets anders dan zeuren op mij (krul)


    Ik heb die mensen niet. Het is in een of andere post van 112 Purmerend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik heb die mensen niet. Het is in een of andere post van 112 Purmerend.


    Hmm... Dan weet ik het ook niet. Ik reageer vaak niet op dat soort dingen, want dan krijg je dus inderdaad vaak reacties op wat je neerzet.


    26 - 02 - '16

    Bederov schreef:
    (...)

    Als.jij grapjes maakt over wat je wilt, dan bemoei ik me met.wat ik maar wil. Als je daar niet tegen kan moet je hier maar geen berichten plaatsen.


    Dit topic is ervoor om berichten te plaatsen en je hoefr niet overal op te reageren. Laat me met rust nu want ik ben niet in de fucking mood.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Dit topic is ervoor om berichten te plaatsen en je hoefr niet overal op te reageren. Laat me met rust nu want ik ben niet in de fucking mood.


    Ik.bepaal zelf wel waar ik wel.of niet.op reageer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nu hou je op!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.