• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bostick schreef:
    Thanks, nou durf ik morgen niet met de trein D:

    Maar echt gelukkig dat jij daar niet in hebt gezeten!


    Sorry ;x
    Ik schrok er zelf ook gewoon enorm van, want een maat van me deelde het op Facebook. Die zat wél in die trein o.o


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet weinig, maar gewoon volgens een vast patroon. ;3 8 uur per dag is wel belangrijk.

    Het is altijd het proberen waard, haha, bedankt in ieder geval.


    @ Hierboven, dankjewel. Ik schrok me echt rot, zeker omdat ze al zo'n vijf jaar samen zijn en omdat ze al helemaal aan het vertellen was hoe die vrouw heette en waarvan hij haar kende en zo. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Feline schreef:
    (...)

    Sorry ;x
    Ik schrok er zelf ook gewoon enorm van, want een maat van me deelde het op Facebook. Die zat wél in die trein o.o


    Wuut dat is echt schrikken. Hopelijk is alles goed met 'm!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Feline schreef:
    Damn, als ik vandaag niet vrij was geweest - had ik in deze trein gezeten...

    Oh dear lord. Gelukkig zat jij er niet in zeg o.o

    @Bat, ik wens je echt heel veel succes en sterkte. That sucks (no_chears)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 21:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wuut dat is echt schrikken. Hopelijk is alles goed met 'm!


    Hij is ongedeerd, gelukkig (:
    Ik schrok me rot toen ik het las, vooral toen ik me realiseerde dat ik daar in had kunnen zitten. Op een af andere manier weet ik dat soort grote ongevallen altijd te ontwijken door wijzigingen in mijn rooster of een ander ding. D:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Hij is ongedeerd, gelukkig (:
    Ik schrok me rot toen ik het las, vooral toen ik me realiseerde dat ik daar in had kunnen zitten. Op een af andere manier weet ik dat soort grote ongevallen altijd te ontwijken door wijzigingen in mijn rooster of een ander ding. D:


    Heb ik ook al een keer gehad, lucky :3 ik ging normaal achterin zitten...in de bus...laat ik nou net die keer voorin zijn gaan zitten, toen een rollend DHL-busje op de bus knalde, op die plek waar ik normaal ging zitten :3
    Fijn dat die jongen niets mankeert. Dat zou echt klote zijn.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga even met mijn hoofd tegen de muur rennen, want een facepalm is niet genoeg (cat) *zucht*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Urg, my back hurts so baaaad D:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 21:39 ]


    kindness is never a burden.

    Waarom doe ik zo serieus?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jfc, je hebt serieus een maand die PC terug en hij is nu al fucking traag. Flikker een eind op met je games en koop een playstation. (cat)


    Caution first, always.

    10 uur Narwhals, ik verveel me rot.


    Your make-up is terrible

    Narwhals Narwhals swimming in the ocean lalalalalalaa


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Causing a commotion 'cuz they're so awesome (;


    26 - 02 - '16

    Narwhals narwhals swimming in the ocean.

    Mehehehe. *O*


    Your make-up is terrible

    Feline schreef:
    Causing a commotion 'cuz they're so awesome (;


    High five bro!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.