• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je vindt dit leuk he :l


    wat?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb overigens eindelijk ook de andere helft van jr plan gelezen. Dit is gestoord maar ook ren drama.bom wat dus leuk is. Gaan we het nu doen x'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    wat?


    Dat "wat" moet ik eigenlijk aan jou vragen; jij en jouw "muhahahaha" x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb overigens eindelijk ook de andere helft van jr plan gelezen. Dit is gestoord maar ook ren drama.bom wat dus leuk is. Gaan we het nu doen x'3


    Ik weet niet eens meer wat ik geschreven heb x'D volgens mij nog niet eens de helft van mijn geniale breinelijke plan x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit klobk wel als je volledige meesterbrein idee (:

    Oke.. Mijn idee; Omdat Camp George ontwijkt en de derde ronde van de toernooi aangekondigd word na de meivakantie meid Campbell, George sinds hij de ziekenhuis verlaten heeft. (tenzij George eerder er uit klaar is dan doet hij continu alsof hij slaapt als geoge uberhaupt langs wilt komen. Naja. Dan komt toernooi # yeey en dan word George met Camp de toernooi in gestuurd omdat Camp niet weet dat hij een val in loopt maar Perki wel waardoor Perki George er in gooit maar in plaats van niet in de val te lopen was het een soort test en lopen ze juist in de val en komen ze net zoals in HP4 op een andere plek. Dit betekend niet dat Camp wint want hij krijgt de beker sws nooit; dus Ralf aan jou de eer (:. Dan gebeurt er allerlei dingen Drama blabla :p en dan ja hier komt megabomb. George dood Nathaniel. :< Avada Kedavra maar Campbell ziet het niet en ook George is verdwenen (word meegesleurd door iemand perki ofzo en vergeten ze Camp :p dus Camp denkt dat George dood is maar Nathaniel is dood en dan heeft Cam zwerkbal wedstrijd voor het eerst sinds zijn arm er weer aan is en dan gaat hij kapot van de zenuwen want hij denkt dat George dood is enzo dus uber sad en dan opeens komt George; en hier komt het leukste ='3.Ze kussen. Ze zitten dan idk ergens (in skybox van zwerkbalveld ofzo) waar iedereen het kan zien en dan bam. dé National van Bulgarije; Campbell Saunders is Gay met een Weasley. Snap je al een beetje welke richting ik op ga? :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Dit klobk wel als je volledige meesterbrein idee (:

    Oke.. Mijn idee; Omdat Camp George ontwijkt en de derde ronde van de toernooi aangekondigd word na de meivakantie meid Campbell, George sinds hij de ziekenhuis verlaten heeft. (tenzij George eerder er uit klaar is dan doet hij continu alsof hij slaapt als geoge uberhaupt langs wilt komen. Naja. Dan komt toernooi # yeey en dan word George met Camp de toernooi in gestuurd omdat Camp niet weet dat hij een val in loopt maar Perki wel waardoor Perki George er in gooit maar in plaats van niet in de val te lopen was het een soort test en lopen ze juist in de val en komen ze net zoals in HP4 op een andere plek. Dit betekend niet dat Camp wint want hij krijgt de beker sws nooit; dus Ralf aan jou de eer (:. Dan gebeurt er allerlei dingen Drama blabla :p en dan ja hier komt megabomb. George dood Nathaniel. :< Avada Kedavra maar Campbell ziet het niet en ook George is verdwenen (word meegesleurd door iemand perki ofzo en vergeten ze Camp :p dus Camp denkt dat George dood is maar Nathaniel is dood en dan heeft Cam zwerkbal wedstrijd voor het eerst sinds zijn arm er weer aan is en dan gaat hij kapot van de zenuwen want hij denkt dat George dood is enzo dus uber sad en dan opeens komt George; en hier komt het leukste ='3.Ze kussen. Ze zitten dan idk ergens (in skybox van zwerkbalveld ofzo) waar iedereen het kan zien en dan bam. dé National van Bulgarije; Campbell Saunders is Gay met een Weasley. Snap je al een beetje welke richting ik op ga? :p


    Nop muhahahaha x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nop muhahahaha x'D


    Geheimzinnige "ding" dat je bent >:'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Geheimzinnige "ding" dat je bent >:'3


    I'll take that as a compliment :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Secondes veranderden in minuten die wel als uren begon aan te voelen wat me maar nerveus maakte, tot Campbell zijn handen achter mijn nek legde wat me kippenvel gaf, en zijn lippen wederom tegen die van mij aan drukte. Zijn warme ademhaling streek nog net angs mijn gezicht waardoor mijn nekharen overeind sprongen en alapf dit niet genoeg was voor mijn tedere hartje trok hij zich haast op mij en gooide zijn benen nog langs mij heen. Automatisch gooide ik mijn armen om hem heen en maakte vervolgens een kleine prop vam zijn shirt en maakte vervolgens deze ritueel af om hem terug te zoenen voordat ik gestopt werd door het geluid van geritsel. Absurd bleef ik stokstijf stil staan en scheidde me ietwat van Campbell voordat ik zijn hand vastgreep en vanonder mijn wimpers in zijn ogen staarde. Zo bleef ik even stil staan tot ik nog een geritsel hoorde en ik met mijn vrije hand mijn toverstok tevoorschijn haalde en mompelde 'lumos' en gauw werd de omgeving verlicht door de magische lichtbol die op de uiteinde van mijn stok ballenceerde.
    'Blijf bij me.' Murmelde ik nog tegen Campbell voordat ik me naar hem toe draaide.
    'Verlaat me niet Campbell.. en dat bedoel ik niet alleen nu maar ook na deze..'
    Ik stopte absurd midden in mijn zin toen de bladeren begonnen te bewegen. Stukjes takken en steentjes vielen naar beneden en voordat ik door kreeg wat er gebeurde waren we al half verdwenen in de bosjes struiken en bladeren. Geschrokken wurmde ik er weer uit en trok Campbell met me mee en zonder nog een seconde te wachten trok ik hem mee de doolhof verder in. De bladeren sloten zich als muren achter ons aan en steeds sneller probeerde ik te rennen hoewel dat niet lukte. Met een naar voorgevoel trok ik Campbell meer tegen me aan todat hij voor me was en duwde hem vooruit. Op dat moment voelde ik iets aan mijn enkel haken en met een kreet viel ik voorover neer. Net toen ik dacht dat ik in de bladeren opgeslurpt zou worden, was het gestopt. Alles werd plotseling stil en de belangrijkste; onze genomen pad is gesloten. Er is nu echt geen weg terug meer. Geërgerd rolde ik op mijn rug neer en probeerde op te staan, maar het leek alsof de takken die om mijn enkel zaten me richting de bosjes toe trok. Gespannen zocht ik naar mijn toverstok maar die was verderop neer gevallen dus schopte en trok ik maar gespannrn met mijn been.
    'Camp; kun- uh- gaat het? Waar ben je?'
    Ik keek angstig achterom om Campbell zijn blik op te kunnem vangen en negeerde mijn enkel die al in het bosjes was verdwenen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    oehoeh; campie is net zoals molly; niemand komt aan zijn zoon/geliefde x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell en Georges kisses;

    't Nest X
    Campbells huis X
    Zweinstein X
    Klammfels Boot X
    Eerste wedstrijd Toernooi X
    Tweede wedstrijd Toernooi X
    Derde wedstrijd Toernooi X
    Zweinstein Express X

    X'D nu nog Klammfels zelf :p

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 21:52 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell en Georges kisses;

    't Nest X
    Campbells huis X
    Zweinstein X
    Klammfels Boot X
    Eerste wedstrijd Toernooi X
    Tweede wedstrijd Toernooi X
    Derde wedstrijd Toernooi X
    Zweinstein Express X

    X'D nu nog Klammfels zelf :p


    Vergeet het platform niet x') daar is er ook gekust :3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    oehoeh; campie is net zoals molly; niemand komt aan zijn zoon/geliefde x'D


    Dus omdat george zielsveel van campbell houd, houd George stiekem toch wel ook zielsveel van zijn moeder ook al lijkt dat niet zo =0 wat een logica x'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Vergeet het platform niet x') daar is er ook gekust :3


    To be continued:

    't Verboden bos O
    Klammfels O
    National Quidditch field O
    Hagrids huisje O
    Detention bij Snape O
    Zweinsveld O

    ---

    omg ik was gewoon 't ziekenhuis verdwenen bij het X lijstje x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik drukte me nog dichter tegen hem aan toen zijn armen over me heen gleden terwijl het hele toernooi mij gestolen leek te kunnen worden terwijl mijn shirt zich strakker om mijn bovenlichaam vormde door de prop die George gemaakt had.
    Veels te gauw stopte alles en stond ik weer op de grond en net toen ik me ogen wilde sluiten om mijzelf tegen hem aan te drukken greep hij naar mijn hand en werd de donkere gangen van de labyrinth verlicht. ‘Blijf bij me.’ Hoorde ik hem murmelen hoewel ik geen flauw idee had wat er gebeurden. Al mijn alertheid leek verdwenen terwijl ik alleen maar ietwat soezelig naar boven kon staren; naar Georges kin.
    ‘Verlaat me niet Campbell.. en dan bedoel ik niet alleen nu maar ook na deze.’ Ik schudde nutteloos en langzaam mijn hoofd. Pas toen George me rennend mee trok leek ik pas wakker te worden uit mijn ‘trance’ en keek ik naar achter waar kluwen met takken ons probeerde te grijpen. ‘Oh george.’ Murmelde ik terwijl ik met hem mee renden. Niet dat ik een andere keuze had. Hij had mij vast en iets daardoor maakte me dat ik mezelf geen zorgen maakte. Alsof wat er ook zal gebeuren; alles goed kwam tot George met een harde kracht uit mijn hand los gerukt werd zodat hij op de grond kwam. Een kreet verliet zijn lippen terwijl onze pad gesloten was waardoor we opgesloten zaten.
    ‘Camp; kun- uh- gaat het? Waar ben je?’
    In een gebaar greep ik naar mijn toverstok; ‘Verdimillious’ met dat schoten er vlammen uit mijn stok op de plant die met schokkende bewegingen terugtrok waardoor ik George kon bevreidden. ‘George; wat doen we nu. Ik moet de beker vinden. Ik moet de beker vinden.’ Herhaalde ik nutteloos en lichtelijk gespannen terwijl ik tegen de takken probeerde te duwen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya