• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Wat was werkelijk de nut van het leven als degene waar je meer van hield dan ook jou in een klap stuk maakt. Het maakte niet uit of hij leefde of niet. Wat we dan ook hadden zou over zijn gegaan. Hij was boos op me; verschrikkelijk en ik wens dat ik iets anders de schuld kon geven maar ik was letterlijk de enige oorzaak van al zijn problemen. Voor alles wat hij aangekaart had en ondanks alle afkeer naar mij is hij dood gegaan. Door mij.
    Zachtjes hoorde ik de deur open gaan en toch kon ik niet de moeite doen om op te kijken of mijn verdriet te verbergen. Ik voelde me leeg, eenzaam en gebroken. Alsof mijn enigste leidraad in leven zojuist mij verlaten had terwijl ik veel langer zonder heb moeten doen dan met.
    ‘Hey.’ Ik kon aan de stem horen dat het Victor was die naast me neer plofte terwijl ik enkel en naar voren bleef staren in het niets terwijl ik mijn armen strakker om mijn benen trok.
    ‘Gaat het?’ alleen al met die woorden voelde ik mijn lip weer voelen trillen; klaar om voor de zoveelste keer in die korte tijd in huilen uit te barsten.
    ‘Ik ben naar Fred geweest en geloof me; die gaat niet meer van die leugens verspreiden. Hij weet net zo goed als ons allemaal dat als George werkelijk leefde dat hij wel zojuist in de boot stond naast zijn broer. Als hij werkelijk van je hield en leefde dan stond hij zojuist in de boot in plaats van Fred en zorgde hij dat je nu niet in twijfel heerste. Iedereen heeft zijn lijk gezien zojuist en het was afschuwelijk aanblik, en dat komt uit iemand zoals mij.’
    Alleen al bij het idee van Georges lichaam die helemaal verminkt was begonnen de tranen al rijkelijk te vloeien terwijl ik Victors arm om mijn middel heen voelde glijden.
    ‘Ik heb hetzelfde als jij ooit meegemaakt, Campbell. Het verscheurde me en ik vind het naar om jou kapot te zien gaan terwijl er ook een manier is om alles te vergeten. Alles een rustplekje te geven net zoals George had gedaan. Op een makkelijke wijze.’
    Voor het eerst hief ik mijn hoofd op en keek hem door mijn betraande ogen aan. ‘Er is geen oplossing. Hij-hij is er niet meer en hij komt ook n-nooit meer t-terug.’ Snotterde ik terwijl ik woedend hard op mijn lip beet en gauw weer naar voren staarde. Het was veel makkelijker om niets te zien dan iets; hoewel mijn gedachtes allerlei scenario’s van Georges gehavende lichaam produceerde tot ik bruut gestoord werd door Victors hand die naar mijn kin greep om zijn donkerbruine ogen; haast zwart te doorboren. ‘Doe dan alsof ik George ben.’
    Ik zag een rare vastberadenheid in zijn ogen terwijl zijn hoofd dichterbij kwam en uit het niets tegen mijn lippen aan voelde bewegen. Verstijfd bleef ik stil zitten tot ze eindelijk die van mij verlieten.
    ‘Is dat hoe je hem kustte, Campbell?’
    Ik schudde mijn ietwat verbaasd mijn hoofd terwijl ik zachtjes; ‘Ik wil niet- ik kan niet. Je bent niet G-george.’ Murmelde wat meteen gepaard ging met een enorme steek door mijn hart.
    ‘Ontspan, Campbell Saunders.’ Alsof hij ons al die tijd had afgeluisterd legde hij dezelfde klanken als George altijd zei als hij mijn naam noemde voor hij voorover boog om zijn lippen in mijn nek te drukken. Zwakjes probeerde ik hem weg te drukken maar zoals altijd was ik weer te zwak- of wilde ik het ergens niet omdat mijn fantasieën uit het niets naar George sprongen. Alsof hij nu bij me was in plaats van Victor. Met een ruk drukte ik zijn hoofd omhoog en drukte mijn lippen vol op die van hem terwijl er een rare vorm van verdriet en verlangens vrij kwamen terwijl ik onze lippen even scheidden om met mijn hand hard aan zijn haar te trekken en met een gestokte adem; ‘Ik hou zoveel van jou, George Weasley.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Victor kw bij Camp zitten; ik zuchtte zachtjes.

    Victor zei dat George dood was en wreef er behoorlijkIin; ik vloekte en schold hem uit.

    Victor noemde camp bij zijn voor en achternaam "Campbell Saunders; dafuq NEE, ALLEEN GEORGE KKAN HEM CHARMANT BIJ ZIJN VOOR EN ACHTERNAAM NOEMEM!!!!

    Victor kust hem; Bitch

    Camp kust hem;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Victor kw bij Camp zitten; ik zuchtte zachtjes.

    Victor zei dat George dood was en wreef er behoorlijkIin; ik vloekte en schold hem uit.

    Victor noemde camp bij zijn voor en achternaam "Campbell Saunders; dafuq NEE, ALLEEN GEORGE KKAN HEM CHARMANT BIJ ZIJN VOOR EN ACHTERNAAM NOEMEM!!!!

    Victor kust hem; Bitch

    Camp kust hem;


    Next day dan maar?:// zomervakantie :o

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:47 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is goed. Maar waar? Platform? Nest? Wedstrijd? Kam jij dan niet meer rpg'en? Aangezien jij Ginny vast en zeker gaat verwaarlozen. Alweer.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Is goed. Maar waar? Platform? Nest? Wedstrijd? Kam jij dan niet meer rpg'en? Aangezien jij Ginny vast en zeker gaat verwaarlozen. Alweer.


    Ik weet niet wat Linde en jij willen x'D mij maatk het allemaal niet uit dus jullie mogen wel overleggen :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LINDEEEE

    Wat zullen we doen (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik las iets over een zwekbalwedstrijd.
    Aangezien Fred zijn belofte heeft gemaakt, hoe zit dat? Want dan kan ik doen dat Fred kaartjes heeft geregeld.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:56 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik las iets over een zwekbalwedstrijd.
    Aangezien Fred zijn belofte heeft gemaakt, hoe zit dat? Want dan kan ik doen dat Fred kaartjes heeft geregeld.


    had Camp maar zo'n goede broer als Fred (huil)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    Ik las iets over een zwekbalwedstrijd.
    Aangezien Fred zijn belofte heeft gemaakt, hoe zit dat? Want dan kan ik doen dat Fred kaartjes heeft geregeld.


    George zou dat super.vinden.

    Ik kom er nu pas achter... deze hele rpg lang heeft.fred george geholpen met brpaalde dingen, hem uit het brand geholpen en al, en george heeft niets.voor hem gedaan. Wat aardig x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred zijn woorden voordat er een red was;

    Fred Weasley

    Vrolijk loop ik uit de ziekenzaal. Mijn beenwond is weer helemaal genezen. Mensen zeiden tegen me dat ik mijn familie bij de ingang kan vinden dus ga ik daarheen. Ik zie Ginny en Ralf praten.‘Dus ga naar mijn broer toe en pak hem flink op zijn mond. Doe als je hem kust alsof je mij kust. Geloofwaardig.' Abrupt sta ik stil. Ik twijfel eerst of ik het goed gehoord heb, maar ik kan niets anders bedenken dus waarschijnlijk wel.'Over welke broer hebben we het op dit moment, Ginny?' vraag ik nieuwsgierig. Ik kijk Ralf niet aan. 'en uhm, voel je niet beledigd Ralf, maar ik heb niet erg veel zin om "flink op mijn mond gepakt te worden",' 


    Jup, ik ben weer eens bezig met oude posts lezen aangezien ik me verveel.


    Wie gaatde beginpost maken?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ---
    Ik niet want ik ben er niet bij x'D ik denk Fred :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik schrijf de post wel. Kan alleen wel nog even duren (kwartier ofzo)
    Oké ik zit nu echt heel erg hard te lachen om die eerdere post van Fred :'D Ik lees ook best vaak posts terug, moet ik ook weer eens gaan doen bij deze.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik lees echt nooit posts terug :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik lees op dit moment de post terug waar leora met mijn george ralf zat te zoenen en ralf hem als bevel van ginny, ik lach me letterlijk dood x'D omfg, in de eerdere topics was de sfeer zo happy en leuk, nu zijn haast al onze personages zombies..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Poef:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167558


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••