• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jezus Campbell; hen je wel net naar.mij geluisterd, dit is een val, je mag dat beker niet.vinden :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jezus Campbell; hen je wel net naar.mij geluisterd, dit is een val, je mag dat beker niet.vinden :'o


    je maakt hem niet blind maar doof xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Verdimillious’ ik keek op bij het spreul die Campbell gebruikte toen er vlammrn uit zijn stok sprogen en de planten en takken om mijn enkel liet verbranden. Ik sprong op met behulp van Campbell en nog wat heigemd probeerde ik aan de struiken en takken aan te leunen wat natuurlijk wetenschappelijk onmogelijk was.
    ‘George; wat doen we nu. Ik moet de beker vinden. Ik moet de beker vinden.’
    Verward schudde ik met mijn hoofd en greep hem bij zijn schouderd vast.
    'Campbell; luisterde je net niet? Perkamentus heeft me, merlin dank u wel, naar jou gestuurd om je te helpen en waarschuwen over de beker, het is een val. Deze hele doolhof is een val; we kunnen een rode.vuurwerk af vuren waardoor ze ons kunnen ophalen en dan is alles voorbij.. of we kunnen werkelijk naar het beker zoeken en in plaats van het te pakken kunnen we daar wachten op de andere kampioenen zodat zij het ook niet kunnen krijgen. Want het is een val, Camp.' zei ik en gritdselde mijn stok uit het gras vandaan. Even staarde ik er naar voordat ik weer 'lumos', murmelde en alles om ons heem verlicht werd. En nu pas zag ik waar we waren. Een middelgrote vierkant veldje met een stuk van zeven verschillende doorgangen.
    '.. waar zullen we heen gaan?' Vroeg ik dan maar aan Campbell en greep met mijn vrije hand die van hem vast.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohoh bitchfight x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik wilde wegrennen; ergens naar toe maar in plaats daarvan word ik door twee handen stevig beetgepakt.
    'Campbell; luisterde je net niet? Perkamentus heeft me, merlin dank u wel, naar jou gestuurd om je te helpen en waarschuwen over de beker, het is een val. Deze hele doolhof is een val; we kunnen een rode.vuurwerk af vuren waardoor ze ons kunnen ophalen en dan is alles voorbij.. of we kunnen werkelijk naar het beker zoeken en in plaats van het te pakken kunnen we daar wachten op de andere ampioenen zodat zij het ook niet kunnen krijgen. Want het is een val, Camp.' Ik schudde mijn hoofd wat finaal genegeerd werd gezien hij naar mijn hand greep en gewoon doorvroeg; ‘…Waar zullen we heen gaan?’
    Ik schudde mijn hoofd en liet mijn blik even over de zeven verschillende doorgangen gaan.
    ‘George; je begrijpt het niet. Je snapt hem niet. Het is geen val. Ik moet hem pakken- ik heb mam al verschillende keren; ontelbare keren teleurgesteld en als ik deze beker misgrijp; dan ben ik dood voor haar. George. Ik mag het niet laten liggen. Ze zijn nog de enige die ik heb. Nathaniel wílt dat ik hem pak. Jij zou toch ook alles doen voor jouw moeder en broers en zusje. Laat me dit niet kwijtraken; George.’ Smeekte ik hem haast.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ohohoh ik weet wat George nu moet zeggem >:D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh shit, dit gaat de verkeerde kant op


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George ik hhaat je


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    stfu en maak me niet zo nieuwsgierig x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Er is maar een ding waar ik echt bij kan ontploffen, waar alles echt stom voor mij begint te worden; als mensen me niet begrijpen. Als ze me niet gelovem of niet luisteren bij de dingen die waar zijn, zoals nu.
    ‘George; je begrijpt het niet. Je snapt hem niet. Het is geen val.'
    "Het is geen val." Dat bedoel ik dus. Op dit moment krampt mijn maag zich soort van in een en mijn kaak stond wat gespannen alsof het ieder moment open kon barsten met geschreeuw wat ik dus niet wil bij Campbell; maar het is dat het automatisch gebeurt, of ik het wil of niet.
    'Ik moet hem pakken- ik heb mam al verschillende keren; ontelbare keren teleurgesteld en als ik deze beker misgrijp; dan ben ik dood voor haar. George. Ik mag het niet laten liggen. Ze zijn nog de enige die ik heb. Nathaniel wílt dat ik hem pak. Jij zou toch ook alles doen voor jouw moeder en broers en zusje.'
    Ik schudde met mijn hoofd en voordat ik zijn hand fijn kon knijpen liet ik hem los en wees naar een uitgang.
    'Weet je wanneer je letterlijk dood zou zijn voor je moeder; wanneer je dat verdomde beker zal grijpen.'
    Ik schudde met mijn hoofd en liet mijn armem stokstijf langs mijn lichaam staan.
    'Geloof me Campbell; het is een val! Dit is geen spel meer; dit is heen wedstrijd, ik wil niet dat iemand en vooral jij verdomme dood gaat in deze wedstrijd; wat ik zeg is waar Campbell Saunders, ik wil niet dat je bang wordt of slechte voorgevoelens krijgt of gaat denken dat iedereen je hierdoor gaat haten of wat dan ook gaat denken, maar ikzelf zou dat beker echt niet pakken als meneer Merlijn me zelfs vertelde dat ik het moest grijpen. Want het is een val!' Ik probeerde in Campbell zijn ogen te staren.
    'Kijk me aan Camp; Campbell Saunders.. het spijt me echt maar alsjeblieft; kom met mij mee. Ik zou eerder jouw leven kiezen dan een zinloze bevel van een familielid. Als je toch voor de beker gaat, geef je je leven echt weg. En ik wil je echt niet kwijt; niet nog eens.'

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 23:06 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ahw je snapt niet hoe moeilijk het voor mij is om Camp naar George te laten gehoorzamen; vooral nu D'; ik wil George niet kwijt maar uch :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ahw je snapt niet hoe moeilijk het voor mij is om Camp naar George te laten gehoorzamen; vooral nu D'; ik wil George niet kwijt maar uch :l


    Daarom deed ik dit ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik denk dat dit het einde is van cage :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik denk dat dit het einde is van cage :'3


    Hoezo; je wilde George toxh niet kwojt :O daarom deed ik dit, omdat je sowieso naar het beker zou gaan en ik benieuwd was ho je het zou doen zonder george "kwijt te raken" wat soweiso noot zal gaan geneuren. Want als Campbell ecnt het eisico zou nemen zou George beloven hem gewoon acjgerna te sprigen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoezo; je wilde George toxh niet kwojt :O daarom deed ik dit, omdat je sowieso naar het beker zou gaan en ik benieuwd was ho je het zou doen zonder george "kwijt te raken" wat soweiso noot zal gaan geneuren. Want als Campbell ecnt het eisico zou nemen zou George beloven hem gewoon acjgerna te sprigen.


    Omdat hoezeer Camp ook van George houd hij voor zijn familie kiest :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya