• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘..Het komt eerst en volgt op slag, eindigt leven, dood gelach.. dood gelach.. Volgt op slag.. Donker. Het antwoord is het Donker.’
    De sphinx knielde neer en verbaasd keek ik Campbell aan die me de nieuwe pad door trok.
    ‘Ik denk zijn we al op de goede pad; anders hadden we toch al niet zo iets gevonden?’ ik glimlachte en greep nogmaals naar de hand van campbell om hem berder de pad in te trekken.
    'Zo zo Campbell Saunders; in niet eens een minuut heb je een raadsel van een sphinx opgelost. Dat moet een record zijn.' Ik glimlachte en keek hem zijwaart aan.
    'En sowieso zijn we op het goede pad. Misschien zelfs dicht bij het beker.'
    Mijn hart maakte een sprongetje van schrik toen ik weer gekraak en geritsel van bladeren hoorde waardoor ik mijn stok tevoorschijn haalde en die voor mij hield en voor Campbell begon te lopen terwijl ik zijn hand nog steeds vast had. Eigenlijk zou ik nu verder gaan met het gesprek van net maar nu het spontaam achterwegen is gelaten, vind ik het best. Alles wat ik op sit moment wil is Campbell veilig houden.

    Kort en stom, sorry ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat als George Xpress Camp gaat weghouden bij de beker en Camp heeft dat niet in de gaten x'D dus express een terugweg ergens nemen ofzo :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wat als George Xpress Camp gaat weghouden bij de beker en Camp heeft dat niet in de gaten x'D dus express een terugweg ergens nemen ofzo :P[/quote

    Maar George weet zelf toch niet waar het beker is x']

    Ik heb echt zo een gevoep dat je voor deze opdracjt al eem hele verhaal en een hele plan hebt voorbereid :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Leora schreef:
    Wat als George Xpress Camp gaat weghouden bij de beker en Camp heeft dat niet in de gaten x'D dus express een terugweg ergens nemen ofzo :P[/quote

    Maar George weet zelf toch niet waar het beker is x']

    Ik heb echt zo een gevoep dat je voor deze opdracjt al eem hele verhaal en een hele plan hebt voorbereid :')


    haha nee hoor (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar de meeste dieren zijn; monsters of hoe je het wilt noemen is de beker denk ik... ik denk namelijk dat ze in het begin bv geen skroeistaartige skreeft neerzetten x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha nee hoor (A)


    Hmm, je doet de laatste tijd erg schijnheilig en dat engel smiley maakt het er niet beter op (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hmm, je doet de laatste tijd erg schijnheilig en dat engel smiley maakt het er niet beter op (A)


    Schijnheilig? D: I would never x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Zo, zo Campbell Saunders; in niet eens een minuut heb je een raadsel van een sphinx opgelost. Dat moet een record zijn.’ ik voelde mijn wangen roder worden wat me meteen verlegen naar onder deed kijken.
    ‘En sowieso zijn we op het goede pad. Misschien zelfs dicht bij de beker.’ Met dat trok hij zijn stok uit en ging voor mij lopen terwijl onze handen nog steeds elkaar vast hielden.
    ‘Nathaniel houdt van raadsels.’ Gaf ik als verklaring.
    ‘Altijd als er weer wat aan de hand was kon Nathaniel nooit antwoord geven en gaf hij het in een raadsel omdat hij wist dat ik ze nooit zou kunnen oplossen; maar door de jaren heen leer je het wel.’ Murmelde ik het laatste zachter.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Waar de meeste dieren zijn; monsters of hoe je het wilt noemen is de beker denk ik... ik denk namelijk dat ze in het begin bv geen skroeistaartige skreeft neerzetten x'D


    Wikipedia heerst

    Harry ontdekt vrij weinig obstakels op zijn weg naar de Trofee, maar moet het wel opnemen tegen een Boeman en eenSchroeistaartige Skreeft en een betoverde nevel doorkruisen. Even later komt Harry erachter dat Fleur heeft moeten opgeven, vermoedelijk omdat ze door iemand werd aangevallen. Niet veel later hoort hij de stemmen van Viktor en Carlo in de buurt. Harry hoort Viktor de Cruciatusvloek uitspreken over Carlo, maar Harry weet Viktor te Verlammen en Carlo te helpen. De twee gaan als enige Kampioenen verder en opnieuw scheiden hun wegen. Harry komt oog in oog te staan met een Sfinx, die hem een raadsel voorlegt. Harry weet het op te lossen en snelt over het lange pad, met op het eind de Toverschool Trofee. Carlo is hem echter voor en staat op het punt de Trofee als eerste aan te raken, maar uit het niets - zo lijkt het - duikt achter de heg een reusachtige spin op, die vastberaden lijkt Carlo aan te vallen. 


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    Dat weet ik ook heus wel want de antwoord op harrys raadsel was spin :p

    Watdan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat weet ik ook heus wel want de antwoord op harrys raadsel was spin :p

    Watdan?


    Dat weet ik ook wel, dat bedoelde ik dus ook niet.

    Ik bedoelde die volgorde van de gebeurtenissenen wat er allemaal in het soolhof was. We kunnen nog een boemand tevoorschijn halen als je wilt en een schroeistaartigeskreeft erbij halen en al, want dat allemaal werd er in het doolhof gegoood ^^

    Want ik ben zo erg benieuwd naar wat de boemam bam camp kan zijn :D

    Wat is zijn boeman :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat weet ik ook wel, dat bedoelde ik dus ook niet.

    Ik bedoelde die volgorde van de gebeurtenissenen wat er allemaal in het soolhof was. We kunnen nog een boemand tevoorschijn halen als je wilt en een schroeistaartigeskreeft erbij halen en al, want dat allemaal werd er in het doolhof gegoood ^^

    Want ik ben zo erg benieuwd naar wat de boemam bam camp kan zijn :D

    Wat is zijn boeman :3


    Oh darn :p misschien kan de skroeistaartige skreeft komen en dan duwt George hem weg en dan neemt George het op tegen de skreeft maar waar Camp neergegooit word door George is een boeman Bam :p en ff denken waar is Camp bang voor... noem eens suggesties/ dingen op? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oh darn :p misschien kan de skroeistaartige skreeft komen en dan duwt George hem weg en dan neemt George het op tegen de skreeft maar waar Camp neergegooit word door George is een boeman Bam :p en ff denken waar is Camp bang voor... noem eens suggesties/ dingen op? x.o'


    Eigenlijk moet jij sat zelf weten maar ach (:

    Misschien een persoon waar hij heel erg bang voor is? Ik heb geen idee


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Eigenlijk moet jij sat zelf weten maar ach (:

    Misschien een persoon waar hij heel erg bang voor is? Ik heb geen idee


    maak jij odertussen maar eenp ost ik denk wel ff na x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    maak jij odertussen maar eenp ost ik denk wel ff na x'D


    Een post met wat erin? Hangt er van af hoe Campbell zijn post gaan eindigen :')

    Een post waarin een schroeistaartige skreeft campbell aanvalt en george hem weg duwt dus?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••