• Beste Potterheads op Quizlet, eindelijk is het zo ver: de eerste Harry Potterschool opent in België!


    Momenteel noemt hij nog even OLVP, maar dat wordt binnenkort vast nog wel veranderd :3

    Oké, misschien was ik niet helemaal eerlijk. Jammer genoeg wordt dit toch niet het officiële logo en wordt mijn school niet voltijds een Harry Potterschool.
    Mijn klas is medeorganisator van de zogenaamde "Wetenschapsshow" die om de twee jaar wordt georganiseerd. Omdat we de verschrikkelijk coole mensen zijn die we nu eenmaal zijn, hebben we als thema Harry Potter gekozen.
    Daar hoort dan natuurlijk ook een aangepast logo bij :Y)
    We zijn van plan om de boel natuurlijk ook eens goed op stelten te zetten, dus we zullen misschien wel eens verkleed als tovenaars of heksen door de gangen lopen, of Harry Potter-themed afbeeldingen op de tvschermen die overal verspreid op de gangen hangen laten afspelen.
    Hebben jullie toevallig nog ideeën over dingen die we kunnen doen om meer aandacht te vestigen op de show?
    En, omdat ik nieuwsgierig ben: organiseren jullie scholen soms soortgelijke dingen?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Je gaf me valse hoop, meh. :/ Wel awesome!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Er een soort Toverschool toernooi van maken? 8D


    Your make-up is terrible

    Iluvatar schreef:
    Je gaf me valse hoop, meh. :/ Wel awesome!

    Sorry, haha!

    Assassin schreef:
    Er een soort Toverschool toernooi van maken? 8D

    En op welke manier moeten we dat doen dan? (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    damn....

    Cruelity

    maar wel awesome!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iets met de Chamber Of Secrets misschien? Of een rood geverfde steen verstoppen in het gebouw en die bewaken met wetenschappelijke opdrachten en een prijs uitreiken voor wie deze 'Steen der Wijzen' heeft gevonden en bemachtigd cx
    Ik heb verder echt geen flauw idee :'D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 21:55 ]


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    Iets met de Chamber Of Secrets misschien? Of een rood geverfde steen verstoppen in het gebouw en een prijs uitreiken voor wie deze 'Steen der Wijzen' heeft gevonden cx
    Ik heb verder echt geen flauw idee :'D


    Die is echt geweldig, haha.
    Dat ga ik volgende vergadering eens voorstellen :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Tof! Was het maar echt zo, haha. D: Moet ik dit zien als zo'n examenstunt zeg maar of dat niet?

    Alesse schreef:
    (...)

    Die is echt geweldig, haha.
    Dat ga ik volgende vergadering eens voorstellen :'D


    Siriusly? Het zou wel awesome zijn om die steen te mogen zoeken c:


    Not all those who wander are lost.

    Marguerite schreef:
    Tof! Was het maar echt zo, haha. D: Moet ik dit zien als zo'n examenstunt zeg maar of dat niet?


    Nee, het is een show die de wetenschapsstudenten in elkaar zetten. We verzinnen een verhaal en verwerken daarin dan wetenschappelijke experimenten die er wat spectaculair uit zien. Iedereen die wil mag er naar komen kijken, maar meestal zijn het enkel ouders van de leerlingen die mee doen die komen, haha.
    Maar dit jaar worden het dus ontploffingen + jeweetwel + Harry Potter, dus we hopen op een iets grotere opkomst (':


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Koop honderden uilen en laat ze door de school vliegen(cat)

    Nee, maar dat is echt heel erg gaaf. Wij hebben helaas niet zo iets.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Phantasior schreef:
    (...)

    Siriusly? Het zou wel awesome zijn om die steen te mogen zoeken c:

    I really like your pun, hehe (bloos)

    Maar dat is echt ontzettend awesome. Er zijn al een heleboel ideeën langsgekomen en ik heb er op het moment niet echt veel, dus. ^^

    Ik zit trouwens op het moment op geen enkele school, dus mijn school organiseert dit soort dingen niet, neen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Versier de klaslokalen in leerlingenkamers! En zet de eetzaal zo dat het precies de vier afdelingstafels zijn. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat leuk!


    16 - 09 - '17

    Smijt droogijs in een ketel voor een rokend effect. Mss kunnen jullie boeken kaften met de omslag van het potionbook.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh super leuk! Je kunt ze allemaal opdrachten laten doen in groepjes die dan afdelingen voorstellen en wie op het eind de meeste punten heeft, wint de beker? En dan eindig je dat project met een buffet net als op Harry Potter (natuurlijk vergoedt de school dat haha)

    Mijn school doet niet aan projecten maar bij Engels doen we soms een soort quiz, Kahoot, in de vorm van Harry Potter.
    En voor Spaans moeten we een brief schrijven en ik doe het over wat ik zou doen als ik Hermione was :'D. Had de lerares verzonnen, niet eens ik haha.


    "I solemnly swear that i am up to no good."