• Ik heb dus een probleem.
    Twee weken geleden heb ik een nieuwe harde schijf gekocht omdat de oude helemaal naar de klote was. Mijn vriend heeft er dus mooi Windows 8 op geïnstalleerd, heel fijn want zo kon ik weer mijn laptop gebruiken.
    Het probleem is dus dat ik hem weer opstartte en er ineens "Repairing disk errors. This might take over an hour to complete."
    Nou oké, ik wachtte netjes af wat uiteindelijk leidde dat ik hem letterlijk 24 uur zo heb laten staan. En nu nog staat hij op hetzelfde scherm.
    Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb geen geld om voor 60 euro opnieuw een harde schijf te kopen <_>.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 20:44 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Een handig familielid er naar laten kijken of even langs een mediamarkt of een andere, gelijksoortige firma gaan lijkt me het handigst. Die kunnen je precies vertellen wat er mis is gegaan.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Heeft hij wel de legale versie van Windows er op gezet?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Heeft hij wel de legale versie van Windows er op gezet?


    Yup.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Drown schreef:
    (...)

    Yup.


    Dan ligt het daar dus niet aan.. Ik zit na te denken, maar dat leek mij het enige waardoor het zo kan escaleren.


    26 - 02 - '16