• [ bericht aangepast op 19 maart 2018 - 10:21 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Abo!


    wat was dit ookalweer

    Dit lijkt me echt een heel interesant verhaal. Ik hoop wel dat je heel veel info hierover zoekt op internet. Niet alleen het nieuws van toen terug opzoeken maar je er écht in verdiepen. Politiek, feiten etc. en het verhaal hierdoor zo realistisch mogelijk maakt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Het is dat ik nu echt niet genoeg tijd heb om een story te volgen. Anders had ik al een abo genomen, aangezien ik uit ervaring weet dat jij een ge-wel-dige schrijfster bent.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Croyance schreef:
    Dit lijkt me echt een heel interesant verhaal. Ik hoop wel dat je heel veel info hierover zoekt op internet. Niet alleen het nieuws van toen terug opzoeken maar je er écht in verdiepen. Politiek, feiten etc. en het verhaal hierdoor zo realistisch mogelijk maakt.


    Als eerste dankjewel! Wat je noemt is inderdaad zeker mijn bedoeling. Aan een revolutie gaat veel vooraf en dat probeer ik er goed in mee te nemen.
    Ik zal zo realistisch en verdiepend mogelijk proberen te schrijven zonder dat het een saai geschiedenisverhaal wordt, haha. Het is de eerste keer dat ik zoiets schrijf, dus ik hoop dat ik daarin zal slagen!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Erza schreef:
    Het is dat ik nu echt niet genoeg tijd heb om een story te volgen. Anders had ik al een abo genomen, aangezien ik uit ervaring weet dat jij een ge-wel-dige schrijfster bent.


    Jammer, maar in ieder geval bedankt voor je lieve reactie (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Het eerste hoofdstuk staat inmiddels online: DE DAG ERVOOR


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik zou het verhaal graag een keer proberen, het klinkt erg interessant! Ik ga een bladwijzer nemen!


    'Nobody said it was easy