• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics

    ×Speeltopic 1


    Maandag 29-09 8:15
    Het weekend is voorbij gevlogen, leerlingen die in het zevende of achtste jaar zitten mochten zondag het kasteel verlaten met toestemming van de professoren. Het was een rustig weekend geweest, de leraren zaten veel op hun kantoren waardoor de leerlingen veel vrij spel hadden sinds er geen gangbewaker meer is.
    Over een half uur is het ontbijt over en zullen de leerlingen nog een kwartier hebben om naar de lessen te gaan. De meesten zullen al een tijdje wakker zijn, sommigen hebben zich verslapen. Al met al: Het schooljaar is begonnen, er staat na vandaag veel huiswerk op je bureau en het word weer een druk jaar met veel dingen op de Planning.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:09 ]


    Little do you know

    × Mt. ×


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    MT


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ric Alexander Jones.


    "We waren gewoon even de strategie aan het doorspreken en waar we op wilden oefenen. Of nouja, de anderen dan" probeert Cleaver nog.
    "Dan is er geen probleem, toch" zegt hij glimlachend.
    "Geen regel die Quidditch tactieken bedenkt verbied" zegt hij zo te zien erg in zijn nopjes met zichzelf.
    "Nee meneer Cleaver. Er is inderdaad geen regel die het bedenken van tactieken verbied maar er is wel een regel die verbied dat het ene geslacht niet in de kleedkamer van het andere geslacht mag komen. Daarvoor moeten Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar een week nablijven. Phubar ook een week omdat hij weg is gegaan terwijl ik tegen hem zei dat hij naar buiten moest komen. Millefois ander halve week doordat ze is weggegaan en zich in de mannelijke kleedkamer bevond en jij meneer Cleaver. Een week nablijven wegens je brutaliteit"


    -

    Jade Ira Phernon || The New Girl || Outfit


    De jongen schiet in de lach als hij de hoofden van de derde jaars zien veranderen van lacherig naar pure Horror na mijn opmerking. Vrolijk lach ik met hem mee. Ik heb het altijd al leuk gevonden als je mensen zo makkelijk dingen in hun hoofden kunt stoppen.. het is gewoon grappig om de reacties te zien.
    Als ik zeg dat ik het hier wel naar mijn zin ga krijgen stemt de jongen in, een grinnik rolt over mijn lippen.
    "Is het hier beter dan hoe het was op Durmstrang? Dan zou het wel net zoveel beter zijn als bij mij met Beauxbatons" lach ik. Dan stelt hij zich voor, Robin. Leuke naam. Past opzich ook wel bij hem.
    "Ik ben Jade" stel ik me dan glimlachend voor.


    Even mn laatste post hier neer zetten voor de handigheid cx


    Little do you know


    Timothy "Tommy" Cleaver

    "Nee meneer Cleaver. Er is inderdaad geen regel die het bedenken van tactieken verbied maar er is wel een regel die verbied dat het ene geslacht niet in de kleedkamer van het andere geslacht mag komen. Daarvoor moeten Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar een week nablijven. Phubar ook een week omdat hij weg is gegaan terwijl ik tegen hem zei dat hij naar buiten moest komen. Millefois ander halve week doordat ze is weggegaan en zich in de mannelijke kleedkamer bevond en jij meneer Cleaver. Een week nablijven wegens je brutaliteit." Na zijn tirade haal ik mijn hand nogal ongemakkelijk van zijn schouder af, waarna ik hem - alsof ik vies van de leraar ben - aan mijn broek afveeg.
    "Dankuwel voor de ongeëvenaarde vriendelijkheid." Ondanks dat mijn stem overloopt met irritatie en sarcasme, glimlach ik naar hem. Het liefst zou ik echter er dieper op ingaan, maar drie weken is nu wel genoeg.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ric Alexander Jones.


    "Dankuwel voor de ongeëvenaarde vriendelijkheid" zegt Cleaver terwijl hij zijn hand weer van mijn schouder haalt.
    "Ik denk dat ik er ander halve week van maak. Misschien twee als u zo door gaat" zeg ik rustig.
    "Jullie kunnen vanavond beginnen" zeg ik tegen het hele groepje.
    "Zouden jullie dit ook aan meneer Phubar en mevrouw Millefois kunnen mededelen?" Ik kijk even op mij horloge.
    "Bedankt" en ik loop weg over het schoolterrein.


    -


    June Mercendes


    "Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp. Ik dacht dat jullie bijna allemaal vrouwen waren en dit de heren kleedkamer is?" Zegt Jones. Daar had hij een punt. Even weet ik niets te zeggen. "Kom mee naar mijn kantoor. Mejuffrouw Mercendes zou u zo vriendelijk willen zijn om meneer Phubar en mevrouw Millefois terug te willen halen?" Ik zucht en loop bruut langs hem heen terwijl ik geheel niet per ongeluk tegen hem aan bots tijdens het lopen. Ik vindt Aiden en Max achter het gebouwtje en glimlach treurig naar ze.
    "Het is niet gelukt." Zeg ik alleen. mijn stem klinkt ontzettend chagerijnig en meer kan ik niet zeggen. Meer weet ik niet te zeggen. Als ik terug loop omdat ik niet teveel wil missen van het gesprek hoor ik Jones praten. Een deel kan ik niet verstaan, maar de laatste zin kan ik aardig oppikken.
    '"Daarvoor moeten Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar een week nablijven. Phubar ook een week omdat hij weg is gegaan terwijl ik tegen hem zei dat hij naar buiten moest komen. Millefois ander halve week doordat ze is weggegaan en zich in de mannelijke kleedkamer bevond en jij meneer Cleaver. Een week nablijven wegens je brutaliteit" Het verdere gesprek bevalt me ook al helemaal niet. Voordat ik hem zie weglopen ren ik hem een stukje achteraan.
    "Professor!" Roep ik om zijn aandacht te krijgen. "Professor, ik had geen idee van die stomme regel. We wouden gewoon iets anders dan altijd dezelfde kleedkamer die we hebben met vliegles. Tommy en Max kwamen gewoon even buurten."


    She was always looking for more..

    Ric Alexander Jones.


    "Professor!" Hoor ik achter me en glimlachend draai ik me om.
    "Professor, ik had geen idee van die stomme regel. We wouden gewoon iets anders dan altijd dezelfde kleedkamer die we hebben met vliegles. Tommy en Max kwamen gewoon even buurten" zegt ze in een adem.
    "Misschien had u er geen idee van. Maar ik ben niet in staat te verontstellen dat uw vrienden hier ook geen idee van hadden" zeg ik tegen haar.
    "Laat dit een les voor je zijn" en ik loop weer door.


    -


    June Mercendes


    Ik hoop maar dat Jones een beetje meegevend kan zijn, niet dat hij dat ooit is geweest, maar dit is zeker het goede moment voor hem. "Misschien had u er geen idee van. Maar ik ben niet in staat te verontstellen dat uw vrienden hier ook geen idee van hadden. Laat dit een les voor je zijn" Ik zucht een beetje buitenadem. Ik kijk toe hoe hij wegloopt. Het antwoord had erger kunnen zijn, dus dat valt allicht nog mee, maar dat gaat die week nablijven niet helpen.
    "Dus moeten we gewoon nablijven? Want niemand van ons wist er iets van. Anders waren we toch niet naar de jongenskleedkamer gegaan!" Roep ik hem achterna. Ik heb gewoon totaal geen zin om na te moeten blijven. Vooral voor Tommy, voor hem zouden het dan drie weken worden. En ik wist het nog echt niet ook. Ik weet niet of dat ook voor de andere geldt, maar ik wist niet af van die regel. Ik had dan ook niet heel veel zin gehad om de schoolregels door te lezen. Als ik dat wel had gedaan zou ik ze toch zo weer vergeten zijn. Boos loop ik terug naar de rest.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 21:29 ]


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.


    "We waren gewoon even de strategie aan het doorspreken en waar we op wilden oefenen. Of nouja, de anderen dan" zegt Timothy en ik knik instemmend
    "Dan is er geen probleem, toch" zegt hij hoopvol lachend.
    "Geen regel die Quidditch tactieken bedenkt verbied" ik hoop dat Jones het hiermee eens is maar ik vrees het tegenovergestelde.
    "Nee meneer Cleaver. Er is inderdaad geen regel die het bedenken van tactieken verbied maar er is wel een regel die verbied dat het ene geslacht niet in de kleedkamer van het andere geslacht mag komen. Daarvoor moeten Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar een week nablijven. Phubar ook een week omdat hij weg is gegaan terwijl ik tegen hem zei dat hij naar buiten moest komen. Millefois ander halve week doordat ze is weggegaan en zich in de mannelijke kleedkamer bevond en jij meneer Cleaver. Een week nablijven wegens je brutaliteit" zegt Jones met zijn altijd kalme stem. Mijn mond valt open na deze woorden en ik wil protesteren maar dan bedenk ik me dat dat waarschijnlijk geen succesvol plan is.
    "Dankuwel voor de ongeëvenaarde vriendelijkheid" zegt Timothy met een stem waar het sarcasme van af druipt en hij haalt zijn hand weer van professor Jones' schouder die hij er net uitdagend op had gelegd.
    "Ik denk dat ik er ander halve week van maak. Misschien twee als u zo door gaat" zegt Jones en ik probeer naar Timothy te gebaren dat hij moet stoppen.
    "Jullie kunnen vanavond beginnen. Zouden jullie dit ook aan meneer Phubar en mevrouw Millefois kunnen mededelen?" Zegt hij terwijl hij een blik op zijn horloge werpt.
    "Bedankt" en hij loopt weg. Ik zie dat June achter hem aan rent.
    "Shit! Vanavond al?" En ik merk dat Silena precies hetzelfde denkt.


    -

    |jk zei nog. Niet zo spamen|


    take me back to the basics and the simple life


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Ik klem mijn kaken op elkaar. Daar gaan alle gemaakte plannen. "Shit! Vanavond al?" Ik knik en kan alleen naar pissig zijn.
    "Shit, wat een zak, zeg." Ik kijk hoe June Jones nog probeert over te halen, maar het niet werkt. Even scheld ik. Daar gaan mijn beloftes die ik zo naief aan mijn ouders gemaakt heb. Ach, niet dat het hen bezighoudt. Ik laat me op het bankje zitten en houd mijn mond voor deze keer. Ons plan is verpest en de komende weken word het constant nablijven voor mij. Alles is een troep. Even haal ik mijn handen door mijn haar en.dan zak ik een beetje onderuit.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    America Gaia Lazar


    "Nee meneer Cleaver. Er is inderdaad geen regel die het bedenken van tactieken verbied maar er is wel een regel die verbied dat het ene geslacht niet in de kleedkamer van het andere geslacht mag komen. Daarvoor moeten Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar een week nablijven. Phubar ook een week omdat hij weg is gegaan terwijl ik tegen hem zei dat hij naar buiten moest komen. Millefois anderhalve week doordat ze is weggegaan en zich in de mannelijke kleedkamer bevond en jij meneer Cleaver. Een week nablijven wegens je brutaliteit", zegt Jones, ijzig kalm.
    "Shit! Vanavond al?", zegt Lily.
    Als verdoofd knik ik. Ik kan gewoon niet geloven dat ik moet nablijven. Altijd heb ik mezelf uit de problemen weten te houden, ondanks dat ik beste vriendinnen ben met Silena, Lily en June. "D.. Dit kan hij gewoon niet menen", zeg ik zachtjes.
    Ik kijk de anderen even aan. "Kan iemand me knijpen?"


    be gay do crimes

    Lily Amanda Hale.


    "Shit, wat een zak, zeg" raast Timothy en hij zegt woorden die, als hij ze in de buurt van Kjellberg of Jones had gezegd, nog meer strafwerk hadden opgeleverd.
    "Dit kan hij gewoon niet menen" zegt America zacht en even trekt er een vlaag van schuldgevoel door me heen. Door ons zit ze nu in de problemen.
    "Kan iemand me even knijpen?" Hoewel het een aanlokkelijk idee is doe ik het niet.
    "Volgens mij verzon hij die regel ter plekke" zeg ik nog steeds boos.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 20:45 ]


    -


    Silena Zoë Paetrix
    "Daarvoor moeten Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar een week nablijven. Phubar ook een week omdat hij weg is gegaan terwijl ik tegen hem zei dat hij naar buiten moest komen. Millefois ander halve week doordat ze is weggegaan en zich in de mannelijke kleedkamer bevond en jij meneer Cleaver. Een week nablijven wegens je brutaliteit" Zegt Meneer Jones. Als hij weg is begin ik met een scheltirade voornamelijk bestaande uit shit, fuck, klootzak en goddamnit. Als ik iets rustiger ben hoor ik als verdoofd Lily's stem aan. "Shit… Vanavond al?" Verontwaardigd kijk ik naar buiten, waar Jones natuurlijk al lang niet meer te zien is. "Godverdomme! Stomme klootzak die het is. Vanavond moet ik weg." Ik haal mijn schouders op. "Pech voor hem. Onderhand kom ik toch al nooit meer nablijven. Ik kom aan het einde van het jaar wel." zeg ik nuchter. Vorig jaar kwam ik echt nooit opdagen bij het nablijven en moest ik aan het einde van het jaar 3000 strafregels opschrijven en een volledige week nablijven, de hele dag lang. Ik zie Mer knikken en rict me op haar. "D.. Dit kan hij gewoon niet menen.." fluistert ze. Dat is waar ook, Mer doet bijna nooit mee met onze duivelse plannen omdat ze geen risico's wil nemen. "Kan iemand me knijpen?" is haar vraag. Ik zet twee stappen en ben bij haar. "Als dat is wat je wil." zucht ik, en ik geef haar een klein kneepje in haar bovenarm. "Volgensmij verzon hij die regel terplekke." Zegt Lily. Ik zucht. "Achja, nablijven met z'n allen kan wel gezellig zijn. Des te meer tijd om het plan uit te werken."

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 20:45 ]


    take me back to the basics and the simple life