• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga proberen mijn ouders over te halen dat ik in joggingbroek mag x)

    'Van ons mag het, maar dat wil je je oma toch niet aandoen?'
    'Ja mam, goed mam.'

    Dus ik ben nog hard aan het nadenken over welke fantastische outfit ik dit jaar met Kerst aandoe.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb een kersttrui gehad en die ga ik lekker aandoen! Geen vervelend gedoe met kleding dit jaar, haha.


    Your make-up is terrible

    Mijn zelfgemaakte jurk =3

    Waarschijnlijk gewoon een broek en een sweater, als ik er zondag bij de Primark een vind met kerst-heid, dan die :'D


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Waarschijnlijk gewoon een broek en een sweater, als ik er zondag bij de Primark een vind met kerst-heid, dan die :'D

    Die vind je geheid. :'D

    OT: Hetzelfde als vorig jaar. Een zwart jurkje dat ook alleen aangedaan wordt met kerst. x)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dunk schreef:
    (...)
    Die vind je geheid. :'D

    OT: Hetzelfde als vorig jaar. Een zwart jurkje dat ook alleen aangedaan wordt met kerst. x)


    Ik ben heel kritisch, dus ik betwijfel t toch een beetje xd


    wat was dit ookalweer

    Ik loop eigenlijk al een paar jaar in hetzelfde jurkje. Ik wil nu eigenlijk een nieuwe kopen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Ik ben heel kritisch, dus ik betwijfel t toch een beetje xd

    Waar ik was (Nijmegen) had je genoeg keuze, dus wie weet!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    #Pauperpro!
    Ga als pauper :D.

    Ik was vorig jaar al ontzettend underdressed. We gingen blijkbaar nogal chique lunchen, kwam ik daar aanzetten in mijn spijkerbroek en modderige wandelschoenen.
    Ach ja. :D


    I am an idiot, I move.

    Ik heb nu een halve outfit, maar zodra ik een rokje heb gevonden en ik het niet vergeet zal ik een foto posten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Eh... nog geen idee eigenlijk! Soms heb ik wel een idee van 'dat word het' maar dat veranderd dan weer constant, haha!


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik ergens netjes moet verschijnen, trek ik een zwart jurkje aan, dat ik nog heb van de kooruitvoering van school. Hoewel ik het betwijfel of ook maar iemand het erg vindt, als ik in een spijkerbroek en sweater bij mijn tante aankom op Tweede Kerstdag. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik ga uit eten met vijf vrienden van me (allemaal jongens) en ben van plan om ze te choqueren en iets niet zwarts of grijs aan te doen :3


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ga mijn jasje maar weer eens afkloppen :Y) Draag hem bijna nooit :C

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 23:20 ]


    quidquid excusatio prandium pro