• Zijn er mensen die in Leuven studeren en eens willen meeten? Gewoon eens iets gaan drinken, en wat kletsen?
    Meld je hier aan en dan kunnen we eens een datum vast leggen. Laat dus ook weten wanneer je beschikbaar bent.

    Mensen die komen + datum:
    EDIT
    Altijd na 20u.
    Voorstellen:
    Maandag 9/02
    Woensdag 11/02
    Donderdag 12/02
    Maandag 16/02 => Momentele voorkeur
    Dinsdag 17/02
    Woensdag 18/02
    Maandag 23/02
    Dinsdag 24/02
    Woensdag 25/02
    Donderdag 26/02

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 19:27 ]

    Door slechte punten ben ik verandert van richting, en ook stad dus ik vrees ervoor dat ik er maandag bij zal kunnen zijn.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat lijkt wat laat, maar ik vind het prima.


    Ik vind het ook wat laat, misschien beter 20:00?
    En Alloveryou n'awh dat is spijtig :/ ik hoop dat je er toch bij kan zijn!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gaat dit nog door of...?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Gaat dit nog door of...?

    Dat begon ik me ook al af te vragen.
    Ik wil nog wel gaan, maar het ziet er niet naar uit dat er echt iets is afgesproken...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Dat begon ik me ook al af te vragen.
    Ik wil nog wel gaan, maar het ziet er niet naar uit dat er echt iets is afgesproken...


    Nee inderdaad :/ misschien een andere keer met betere afspraken? Want niet iedereen gaat dit nog zien, waarschijnlijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Nee inderdaad :/ misschien een andere keer met betere afspraken? Want niet iedereen gaat dit nog zien, waarschijnlijk.

    Misschien is dat inderdaad beter.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Dat begon ik me ook al af te vragen.
    Ik wil nog wel gaan, maar het ziet er niet naar uit dat er echt iets is afgesproken...


    Volgens mij is het er wel iets afgesproken. Althans, het was niet zo van officieel enzo, maar we waren het allemaal eens. Ik vind het niet erg als het vanavond niet door gaat, maar misschien dat er toch best iemand gaat kijken dat andere mensen die niet lezen dat het niet door gaat en denken dat het wél door gaat er niet staan te wachten voor niets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké, ik dacht dat dus ook dat dit vast stond afgesproken, aangezien alles wel was gepland. (;
    (Vandaag - 20 uur aan het stadhuis van Leuven - en dan gingen we naar café hier ergens in dit topic)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 18:18 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    We kunnen ook gewoon wel nog gaan, met iedereen die er toch nog staat om 20 uur en dan nog eens een officiële meeting gaan houden ook? :Y)
    Wat doen we nu?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 18:18 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    We kunnen ook gewoon wel nog gaan, met iedereen die er toch nog staat om 20 uur en dan nog eens een officiële meeting gaan houden ook? :Y)
    Wat doen we nu?

    Ik wel komen, maar ik weet niet of ik er om 20.00 kan geraken omdat ik zo meteen nog naar Leuven moet vertrekken, dus zouden jullie misschien wat langer kunnen wachten?


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Ik wel komen, maar ik weet niet of ik er om 20.00 kan geraken omdat ik zo meteen nog naar Leuven moet vertrekken, dus zouden jullie misschien wat langer kunnen wachten?


    Naar het schijnt gaat het niet meer door, Manon kan ook niet (niet op voorzien) Alloveryou kan niet meer en Frodo zal er waarschijnlijk ook niet op voorzien zijn. Anders verplaatsen we gewoon alles naar volgende week maandag - dan hoef jij vandaag niet speciaal voor mij vroeger naar Leuven te trekken. (:
    Ik stel voor dat we dit nu voor vanavond gewoon duidelijk annuleren en dat ik zo meteen een nieuw topic open en dat ik dan alles zowat duidelijker organiseer voor een nieuw moment?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 18:36 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Naar het schijnt gaat het niet meer door, Manon kan ook niet (niet op voorzien) Alloveryou kan niet meer en Frodo zal er waarschijnlijk ook niet op voorzien zijn. Anders verplaatsen we gewoon alles naar volgende week maandag - dan hoef jij vandaag niet speciaal voor mij vroeger naar Leuven te trekken. (:
    Ik stel voor dat we dit nu voor vanavond gewoon duidelijk annuleren en dat ik zo meteen een nieuw topic open en dat ik dan alles zowat duidelijker organiseer voor een nieuw moment?

    Is goed (:


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    @Airasshii: oké (:

    Dus aan iedereen voor de duidelijkheid: MEETING VANAVOND IS GEANNULEERD!!!!!!!

    Ik open zo dadelijk een nieuw topic, om een nieuw moment te regelen. Ik neem de organisatie wel op mij voor dit, zodat het dit keer duidelijker gepland kan worden. (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 18:52 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.