• Prison for the gifted.


    [face=times]      Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    VOL!

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Thijs Alexander Adams. || Verityy || Beeld overdracht.


    Namen.

    Kayfabe » Cherona.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.



    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besloten in dit topic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Rosea schreef:
    (...)

    Ik had liever een broer/zus relatie voor Breanna met Tanner, omdat ik hem gewoon coool vindd


    Dat heb ik toch gedaan? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Dat heb ik toch gedaan? c:

    Er staat iemand anders...

    edit:

    Dat staat er:
    Broer/zus relatie. × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 21:06 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)
    Er staat iemand anders...

    edit:

    Dat staat er:
    Broer/zus relatie. × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.


    Dat is het lijstje van de relaties die Tanner heeft met de mensen daar. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rosea schreef:
    (...)
    Er staat iemand anders...

    edit:

    Dat staat er:
    Broer/zus relatie. × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.


    Je moet goed lezen. Die broer/zus relatie staat toch voor de naam van je rol? Ze wil dus zo'n relatie tussen Tanner en jouw rol.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Je moet goed lezen. Die broer/zus relatie staat toch voor de naam van je rol? Ze wil dus zo'n relatie tussen Tanner en jouw rol.


    Ooooooh zo


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik wil even één ding zeggen. We gaan elkaar niet lastigvallen en niet antwoorden op elkaar door te vragen "Wie relatie met ...?" Ik ga neerzetten wat ik eigenlijk van iedereen verwacht. Dat is veel makkelijker, en dan kun je het gewoon goedkeuren of niet. Zo simpel is het. c: Dan is het veel overzichtelijker.


    Ik voel me even heel dom, maar wat bedoel je hier precies mee?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Ik voel me even heel dom, maar wat bedoel je hier precies mee?


    Nja, ik bedoelde eigenlijk dat ik verwachtte dat jullie ook zulke lijstjes maken als ik deed - maar ach. Nevermind. Zo werkt het ook. Ik wilde alleen wat verduidelijking, ikzelf vind dat fijner, dan heb ik alles op een rijtje. c: Vandaar.


    I'm your little ray of pitch black.

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Ik voel me even heel dom, maar wat bedoel je hier precies mee?


    Met Oxford Academy maakte we toch allemaal lijstjes met relaties enzo en vraagt iedereen van: wie wilt relatie met mijn personage?
    Ik denk dat ze bedoelt dat ze niet dit hele topic wilt hebben volgespamd met alle relaties kris kras door elkaar, maar dat ze een overzichtelijk lijstje maakt voor ons allemaal

    edit: oooh, dus wel lijstjes, I think I get itttt (Y)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 21:15 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Nja, ik bedoelde eigenlijk dat ik verwachtte dat jullie ook zulke lijstjes maken als ik deed - maar ach. Nevermind. Zo werkt het ook. Ik wilde alleen wat verduidelijking, ikzelf vind dat fijner, dan heb ik alles op een rijtje. c: Vandaar.


    Oke, dan ga ik even wat bedenken!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Nja, ik bedoelde eigenlijk dat ik verwachtte dat jullie ook zulke lijstjes maken als ik deed - maar ach. Nevermind. Zo werkt het ook. Ik wilde alleen wat verduidelijking, ikzelf vind dat fijner, dan heb ik alles op een rijtje. c: Vandaar.


    Oh sorry, dat heb ik ook niet gedaan ;s


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Oh sorry, dat heb ik ook niet gedaan ;s


    Ach, niemand deed het. Ik had het ook best wat simpeler neer mogen zetten. Is mijn fout ook hoor. Dus mijn excuses jongens.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik had die lijstjes nog nooit gezien eigenlijk. :') Maar ik had Nikau en Tanner ook in gedachten als goede vrienden, dus is helemaal goed!
    Oh, en Nikau is trouwens helemaal klaar in het rollentopic. (;


    Caution first, always.

    Relaties Randell:

    Tanner - Randell mag Tanner niet zo omdat hij de man te zelfverzekerd en eigenwijs vindt. Hij zal wel gewoon aardig tegen hem doen, mits alles goed verloopt.
    Phallon - Randell zou Phallon wel mogen. Mede omdat hij zichzelf van vroeger terugziet in haar. Vriendschap misschien? Hij ziet haar als een zus?
    Olivia - Randell zou haar wel mogen. Kleine vriendschap misschien?
    Nikau - Randell is een beetje awkward bij Nikau in de buurt, maar als hij even bij hem is trekt dit snel weg.
    Kiesa - Randell kent haar nog niet goed genoeg om over haar te oordelen.
    Collete - Hoewel Collete agressief is kan Randell haar zorgzame en optimistische kant waarderen.
    Timothy - Randell mag Timothy wel. Vriendschap misschien?


    Zeg maar of jullie het ermee eens zijn (:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 21:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had zo'n lijstje ook nog nooit gezien.


    16 - 09 - '17

    Crixus schreef:
    Ik had die lijstjes nog nooit gezien eigenlijk. :') Maar ik had Nikau en Tanner ook in gedachten als goede vrienden, dus is helemaal goed!
    Oh, en Nikau is trouwens helemaal klaar in het rollentopic. (;


    I like him. Ja, misschien ook een beetje door Manu. Lalala...

    Bostick schreef:
    Relaties Randell:

    Tanner - Randell mag Tanner niet zo omdat hij de man te zelfverzekerd en eigenwijs vindt. Hij zal wel gewoon aardig tegen hem doen, mits alles goed verloopt.
    Phallon - Randell zou Phallon wel mogen. Mede omdat hij zichzelf van vroeger terugziet in haar. Vriendschap misschien?
    Olivia - Randell zou haar wel mogen. Kleine vriendschap misschien?
    Nikau - Randell is een beetje awkward bij Nikau in de buurt, maar als hij even bij hem is trekt dit snel weg.
    Kiesa - Randell kent haar nog niet goed genoeg om over haar te oordelen.
    Collete - Hoewel Collete agressief is kan Randell haar zorgzame en optimistische kant waarderen.
    Timothy - Randell mag Timothy wel. Vriendschap misschien?


    Zeg maar of jullie het ermee eens zijn (:


    Ik had voor Tanner en Randall iets anders in gedachte, maar dit is ook leuk. Dus I agree. c:


    I'm your little ray of pitch black.