• Prison for the gifted.


    [face=times]      Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    VOL!

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Thijs Alexander Adams. || Verityy || Beeld overdracht.


    Namen.

    Kayfabe » Cherona.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.



    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besloten in dit topic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Oeh, dat klinkt goed c:


    Dylan en Holland hebben toch leuke gifs samen.
    (flower)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zo, ik heb iedereen even lastiggevallen die zijn rollen nog niet ingeleverd heeft. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Het liefst zou ik vandaag al het speeltopic maken, maar iets zegt mij dat dat nog niet gaat gebeuren. Dus dan wordt het waarschijnlijk maandag pas.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zou het wel fijn vinden..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik zou het wel fijn vinden..


    Misschien kunnen we het wel gewoon doen, maar er zijn wel drie mensen die hun lijstje nog niet gemaakt hebben. Dat vind ik dan nog net iets teveel eigenlijk. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Lijstjes zijn toch niet verplicht. Misschien willen mensen ze niet maken zodat ze niet vastzitten aan wat ze geschreven hebben -

    Of bedoel je hun rol?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 14:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Lijstjes zijn toch niet verplicht. Misschien willen mensen ze niet maken zodat ze niet vastzitten aan wat ze geschreven hebben -

    Of bedoel je hun rol?


    Ze hebben me alle drie laten weten dat ze eraan begonnen zijn/eraan gaan beginnen. Dus blijkbaar hebben ze daar geen problemen mee. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Well I'm stupid. Ik bedoelde dus inderdaad rol. Lach me maar uit, doe ik zelf ook. ><' Hun rol lijstje dus. Lalala... Soms word ik zo moe van mezelf. Mijn excuses.

    Lijstjes zijn niet verplicht, vind het alleen zelf makkelijker om daarmee alles bij te houden. That's all. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Tanner - Goede vrienden. Ze kennen elkaar al zes jaar en dit heeft gezorgd voor een hechte vriendschap.
    Phallon - Nikau praat graag met Phallon, omdat ze allebei last hebben van nachtmerries. Hij kan het goed met haar vinden.
    Olivia - Nikau kent Olivia nog niet zo goed, dus hij is een beetje afwachtend, maar hij vindt haar tot nu toe een fijn persoon.
    Randell - Nikau heeft een goede band met Randell. Hij mag de jongen graag.
    Kiesa - Nikau weet nog niet goed wat hij van Kiesa moet denken. Hij heeft nog nauwelijks met haar gesproken en haar houding houdt hem een beetje op afstand.
    Breanna - Nikau weet niet zo goed goed wat hij van Breanna moet vinden. Ze is aardig en hij kan goed met haar praten, maar hij is niet zo weg van haar minder leuke eigenschappen.
    Colette - Nikau kan het goed vinden met Colette. Hij mag om haar stoere, eigenwijze en zorgzame houding.
    Timothy - Nikau is vooral bezorgd om Timothy omdat de jonge duidelijk angstig is en weinig praat. (ik weet niet of de gevangenen weten van zijn verleden?).

    Ik hoop dat ik niemand ben vergeten?
    Als iemand een leuker idee heeft voor een band met Nikau, hoor ik het graag, want ik ben hier echt slecht in. :')


    Caution first, always.

    Tanner - Hij mag Tanner wel, maar is ergens wel geïntimideerd door alle spieren en hoe sterk hij in zijn schoenen staat. Toch weet Tommy dat Tanner de leider van de groep is, dus het beste met iedereen voor heeft.
    Phallon - Tommy heeft een goede band met haar, omdat hij het gevoel geeft dat zij hem begrijpt. Hij voelt "iets" voor haar, maar definieert het zelf als vriendschap.
    Olivia - Hij heeft nog niet echt contact met haar gemaakt, maar vindt haar opzich wel oké.
    Randell - Tommy mag Randell wel, omdat hij vertrouwd voelt. Ze zijn wel goede vrienden.
    Kiesa - Hij mag Kiesa niet zo, ook al kent hij haar niet echt. Maar misschien kan dat veranderen?
    Breanna - Is wel bevriend met haar, maar zodra ze in een conflict komt, houdt hij afstand
    Colette - Door haar vijandige houding vermijdt hij haar zoveel mogelijk.
    Nikau - Tommy heeft vooral heel veel respect voor Nikau en kijkt ergens wel tegen hem op. Hij praat zo nu en dan met hem, maar aangezien Tommy niet erg spraakzaam is, is het alsnog niet zo vaak. Hij zou Nikau snel in vertrouwen nemen.

    Dit alles is met een vraagteken, dus andere relaties zijn ook prima voor mij

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 16:26 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Breanna's Relaties:
    Tanner • Broer/zus relatie, ze mogen elkaar graag. Omdat ze dezelfde krachten hebben helpt Tanner ook vaak met oefenen.
    Phallon • Breanna vindt haar moeilijk in te schatten, omdat ze vaak afwezig is. Toch lijkt ze wel leuk.
    Olivia • Breanna weet nog niet wat ze van haar moet vinden.
    Randell • Ze vind hem wel grappig, en mag hem. Toch zijn ze niet echt vrienden ofzo.
    Nikeau • Stiekem ziet Breanna hem wel als een soort vader-vervanger. Ze praat wel vaak met hem, maar heeft nooit verteld hoe ze hem eigenlijk een beetje ziet. En dat zal ze waarschijnlijk ook nooit gaan doen, Bree kennende
    Kiesa • Ze mogen elkaar al, en hun relatie zal zich langzaam op bouwen tot dat ze goede (beste) vriendinnen zijn.
    Colette • Ondanks dat ze best wel verschillend zijn, mag Breanna haar wel. Ze hebben een soort van zus/zus relatie.
    Tommy • Op de een of andere manier klikt het goed tussen Tommy en Breanna, ook al zijn ze elkaars type niet echt. Tommy houdt zich wel uit ruzies en dergelijke; daar heeft hij geen zin in.

    Dit is alleen wat ik bedacht heb, als je het er mee eens bent/iets ander wilt, gewoon zeggen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 15:35 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Oooh hahah Eloquentiae we hebben echt het tegenovergestelde ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    Oooh hahah Eloquentiae we hebben echt het tegenovergestelde ;D


    Haha, we kunnen toch ook een mix doen. Dat het wel klikt enzo, maar dat hij afstand neemt zodra er een conflict dreigt te ontstaan?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Haha, we kunnen toch ook een mix doen. Dat het wel klikt enzo, maar dat hij afstand neemt zodra er een conflict dreigt te ontstaan?


    Dus je bedoelt, goede vrienden maar dat Tommy zich gewoon uit ruzies enzo houdt?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Dus je bedoelt, goede vrienden maar dat Tommy zich gewoon uit ruzies enzo houdt?


    Ja precies :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman