• Prison for the gifted.


    [face=times]      Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    VOL!

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Thijs Alexander Adams. || Verityy || Beeld overdracht.


    Namen.

    Kayfabe » Cherona.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.



    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besloten in dit topic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Ja precies :]


    Doen wee ;D kijk eventjes op Oxford praattopic


    “A queen will always turn pain into power.”

    Tanner - Colette en Tanner botsen zo af en toe vanwege hun overeenkomende karaktereigenschappen - ze zijn beide erg koppig en vinden van zichzelf dat ze altijd gelijk hebben, maar Colette mag hem wel.
    Phallon - echt hoogte krijgen van Phallon lukt Colette niet. Ze heeft haar een of twee keer gekalmeerd na een nachtmerrie, maar daar houdt het wel op.
    Olivia - Colette en Olivia hebben elkaar nog niet echt leren kennen, Colette is meer gericht op jongens- dan meisjesvrienden.
    Randell - een echte vriendschap is het niet te noemen, maar Colette en Randell kunnen wel met elkaar overweg.
    Kiesa - Colette heeft het niet zo op Kiesa omdat ze veel karaktereigenschappen gemeen hebben.
    Breanna - ze is het enige meisje met wie Colette van de groep redelijk goed overweg kan. Colette heeft een zusje van haar leeftijd en draagt die rol een beetje door naar Breanna.
    Nikau - Colette en Nikau hebben een goede band.
    Timothy - Colette kan weinig hoogte krijgen van de jongen en laat hem zo veel mogelijk links liggen. Ze heeft soms misschien zelfs een vijandige benadering naar hem.

    Oké oké i tried, als er iemand een aanpassing heeft of een beter idee/leuke relatie hoor ik dat graag. c:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    Tanner - Colette en Tanner botsen zo af en toe vanwege hun overeenkomende karaktereigenschappen - ze zijn beide erg koppig en vinden van zichzelf dat ze altijd gelijk hebben, maar Colette mag hem wel.
    Phallon - echt hoogte krijgen van Phallon lukt Colette niet. Ze heeft haar een of twee keer gekalmeerd na een nachtmerrie, maar daar houdt het wel op.
    Olivia - Colette en Olivia hebben elkaar nog niet echt leren kennen, Colette is meer gericht op jongens- dan meisjesvrienden.
    Randell - een echte vriendschap is het niet te noemen, maar Colette en Randell kunnen wel met elkaar overweg.
    Kiesa - Colette heeft het niet zo op Kiesa omdat ze veel karaktereigenschappen gemeen hebben.
    Breanna - ze is het enige meisje met wie Colette van de groep redelijk goed overweg kan. Colette heeft een zusje van haar leeftijd en draagt die rol een beetje door naar Breanna.
    Nikau - Colette en Nikau hebben een goede band.
    Timothy - Colette kan weinig hoogte krijgen van de jongen en laat hem zo veel mogelijk links liggen. Ze heeft soms misschien zelfs een vijandige benadering naar hem.

    Oké oké i tried, als er iemand een aanpassing heeft of een beter idee/leuke relatie hoor ik dat graag. c:


    Ik ben het eens met de relatie tussen Colette en Bree, heb haar lijstje ook aangepast ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Howard Felix Smith is een nieuwe speler in het spel! c: Nou ja, hij is er pas net en zo, dus niet relevant. Maar als iemand hem als eerste wil benaderen - want verder dan dat kunnen we nog niet denken - dan zou dat fijn zijn om te weten. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Howard Felix Smith is een nieuwe speler in het spel! c: Nou ja, hij is er pas net en zo, dus niet relevant. Maar als iemand hem als eerste wil benaderen - want verder dan dat kunnen we nog niet denken - dan zou dat fijn zijn om te weten. c:


    They're the same age, dus ik zal Colette wel zo vriendelijk mogelijk en met zo min mogelijk agressie op hem afsturen. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ahhhh ik ga het niet redden met die lijstjes komende dagen.. ik zorg dat ik het maandag sws heb!
    school is kinda killing me atm ;c


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ik heb de meeste al gebaseerd op wat de andere bij Olivia schreven, want ik ben het wel eens met iedereen (:
    Ik weet dat ik standaard ben en in herhaling val, maar goed..

    Tanner - Olivia valt voornamelijk terug op hem als er iets is. Ze heeft het meeste contact met hem.
    Phallon - Olivia kent haar nog niet echt en wil nog niet oordelen over haar.
    Randell - Olivia vindt hem wel aardig, kleine vriendschap.
    Nikau - Olivia vindt hem vriendelijk overkomen en denkt dat ze, als ze hem beter leert kennen, nog wel wat kan leren van hem.
    Kiesa - Olivia kent haar ook nog niet echt, maar denkt dat ze wel lief zal zijn.
    Breanna - Olivia denkt dat Breanna best aardig is, maar wil haar toch wat beter leren kennen.
    Colette - Olivia vindt haar best ok, maar heeft haar nog niet echt leren kennen.
    Timothy - Olivia denkt dat hij gezellig kan zijn, misschien wat meer contact maken?
    Howard - Olivia kent hem nog niet.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 21:52 ]


    16 - 09 - '17

    Sounds good, Syl. c:

    Ik denk dat ik vandaag het speeltopic ga openen. We hebben nu wel één man tekort, maar goed... ik word er eerlijk gezegd een beetje gedemotiveerd van, en ik ben toe aan wat positiviteit hier. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Sounds good, Syl. c:

    Ik denk dat ik vandaag het speeltopic ga openen. We hebben nu wel één man tekort, maar goed... ik word er eerlijk gezegd een beetje gedemotiveerd van, en ik ben toe aan wat positiviteit hier. c:


    Ergens begrijpelijk, maar helaas kom ik nu weer dom doen. Het kan zijn dat ik de eerste paar dagen niet heel actief zal posten. Ik wil je de reden heus wel zeggen, maar dan even persoonlijk. Niet dat het een groots geheim is, maar niet iedereen heeft er zaken mee.


    16 - 09 - '17

    Wanneer komt het speeltopic?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Wanneer komt het speeltopic?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Morgen. Sorry... heb gewoon een beetje veel aan mijn hoofd. Morgenmiddag gaat hij geopend worden. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Geen inspiratie nu
    Dus als iemand naar Randell zou toe willen komen, graag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen inspi om aan 200 woorden te komen :') Misschien zo wel


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Sowieso mag er altijd iemand bij Tanner aankloppen. c:


    I'm your little ray of pitch black.