• Prison for the gifted.


    [face=times]      Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    VOL!

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Thijs Alexander Adams. || Verityy || Beeld overdracht.


    Namen.

    Kayfabe » Cherona.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.



    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besloten in dit topic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zal zo even wat proberen schrijven met Olivia.


    16 - 09 - '17

    @ Bostick. Ik weet niet waar ik dat heb gezegd, voor zover ik weet zei ik dat niet. Anders... mijn excuses. Maar dit was het laatste dat erover gezegd werd.

    Kayfabe schreef:



    Het komt er eigenlijk op neer dat het gewoon een echte gevangenis is, met dus inderdaad cellen. Die gaan echter nooit dicht. Puur omdat dat teveel elektriciteit kost, en dan zou er aandacht op de gevangenis worden gevestigd - wat natuurlijk niet de bedoeling is. Er is sowieso geen elektriciteit, wel stromend water - ze moeten zich immers kunnen douchen. Dit water komt uit een (schoon) meertje in de buurt, en wordt lichtelijk gezuiverd door de mannen die ze daar houden. Die hebben er een heel systeem voor gebouwd.



    Het eten? Tweemaal per dag gaan de cellen open naar de kantine, waar er gewoon eten op de tafels staat. Voor iedereen evenveel. Na het eten mag daar zo'n uurtje rondgehangen worden, maar daarna moeten ze terug. Wat geschreeuwd wordt. Natuurlijk hebben wat nieuwe eens geprobeerd dat niet te toen, en dan zat diegene gewoon in de kantine opgesloten, zonder verder iets, en dan kreeg niemand eten. Dus dat was snel afgeleerd.



    Douchen mag in de ochtend óf avond, dan gaan de deuren open naar de douches en toiletten die wat meer privacy bieden - al stinken deze enorm. Deze blijven zo'n twee a drie uur open, zodat iedereen de kans heeft. Ook hier geldt hetzelfde, als je daar blijft hangen, dan laten ze je daar en heeft niemand eten. Bovenal wordt het water dan voor één dag afgesloten, dus ook dat is snel afgeleerd.

    Vergeet echter niet dat de gevangenis er verlaten uitziet, dus dat overal groen zal groeien, en de muur af aan het brokkelen is. Dat het gewoon écht verlaten is geweest enkele jaren voordat hen hier kwamen, en dat het nu dus ook niet onderhouden wordt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hier;

    "Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel."


    maar goed, zo ziet het er dus uit, thanks (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Hier;
    (...)

    maar goed, zo ziet het er dus uit, thanks (:


    Jaa, daar bedoelde ik dus meer mee dat ze niet "vastzaten". c: Jaa, raar gezegd, dat zie ik nu. I'm sorry. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Tanner: ze zal zijn hulp niet willen accepteren. Het zou tussen hun kunnen botsen omdat ze beide zo eigenwijs zijn. Maar misschien dat ze hem uiteindelijk toch toe laat haar te helpen
    Phallon: vriendinnen zullen het niet worden.. Vijanden eerder.
    Olivia: aan Olivia zal Kiesa zich niet snel storen aangezien ze vrij stil is.
    Randell: hij gaat de discussie aan als iets onrechtvaardig verloopt, wat Kiesa wel kan waarderen echter kan ze dan ook tegenover hem komen te staan. Maar dit zal wel meevallen. Ze kent hem ook niet goed
    Nikau: ze kent hem niet goed maar hij straalt een rust uit die haar wel bevalt, ondanks zijn norse uiterlijk. Maar zoals ik al zei ze kent hem niet goed genoeg en zal afstand bewaren.
    Breanna: ze kent haar nog niet maar ze zijn van ongeveer de zelfde leeftijd en Bree lijkt Kiesa wel een goede bondgenote. Zullen uiteindelijk misschien wel beste vriendinnen worden.
    Colette: tussen colette en Kiesa zal het niet zo soepeltjes verlopen omdat ze een aantal dingen gemeen hebben. Beiden zijn ze ontzettend eigenwijs, kortaf en eerlijk. Ze zullen beide niet hun ongelijk willen toegeven waardoor het flink zal botsen... Pas maar op hihi
    Tommy: ze kent hem niet maar hij intrigeert haar wel (een beetje want dat wilt ze natuurlijk niet toegeven) door de schrammen waar hij soms mee rondloopt.
    Howard: ze kent hem niet maar dat hij de vrede wilt bewaren zal moeilijk worden als Kiesa in de buurt is, en dat kan haar ook erg irriteren.


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Goed, thanks. Nou kan ik dus wéér niets met Randell --'
    Wilde net een post maken dat hij naar Timothy ging, maar die is nu alweer ergens anders. Pff


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Goed, thanks. Nou kan ik dus wéér niets met Randell --'
    Wilde net een post maken dat hij naar Timothy ging, maar die is nu alweer ergens anders. Pff


    Sorry, geef Phallon de schuld. She is very annoying, hae.
    x`)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Misschien dat ik mijn relaties nog een beetje aanpas.. Kiesa heeft nog iemand nodig waaraan ze zich dood irriteert, een beetje een pispaaltje voor haar buien die voortkomen uit haar angst voor het donker en kleine ruimtes.

    Duss... Wie wil?

    Misschien dat ze diegene dan uiteindelijk nog stommer gaat behandelen omdat diegene haar interesseert ofzo


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Trouwens, is er nog een jongen die niet veel ouder dan Bree is (die is 15) die misschien wel een relatie met haar wilt krijgen? Wel grappig, met iemand die 21 is ofzoo


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    Trouwens, is er nog een jongen die niet veel ouder dan Bree is (die is 15) die misschien wel een relatie met haar wilt krijgen? Wel grappig, met iemand die 21 is ofzoo


    Helaas is Howard 23, want hij lijkt me wel een goed type voor haar. Maar het leeftijdsverschil is wel enorm groot, haha. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Oke, ik ben erachter. Dit is een mix tussen the Maze Runner, en Gone. Eigenlijk lijkt het echt best wel veel op Gone, waar ze ook opgesloten zitten en krachten hebben. Nog andere Gone fans?^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    Oke, ik ben erachter. Dit is een mix tussen the Maze Runner, en Gone. Eigenlijk lijkt het echt best wel veel op Gone, waar ze ook opgesloten zitten en krachten hebben. Nog andere Gone fans?^^


    Nooit van Gone gehoord, dus ik heb liever gewoon dat het mijn eigen gedachte is. Dit idee had ik al voordat ik The Maze Runner had gezien, dus dit is volledig mijn idee... het is dus ook best vervelend om te horen, want nu komt het over alsof ik het "gestolen" heb...


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb The Maze Runner nooit gezien of gelezen en Gone nooit gelezen, dus ik kan er mij praktisch niks bij voorstellen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 16:33 ]


    16 - 09 - '17

    Ik weet niet of ik nog verder wil gaan in dit RPG omdat ik niets weet en mijn enige idee dus afgenomen is. Dus tja... iemand een idee of iemand die wel de moeite wil nemen een post naar Randell toe te maken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik weet niet of ik nog verder wil gaan in dit RPG omdat ik niets weet en mijn enige idee dus afgenomen is. Dus tja... iemand een idee of iemand die wel de moeite wil nemen een post naar Randell toe te maken?


    Wat mij betreft kan je best bij Tommy komen zitten. Wat was je idee dan? Anders kan ik nog wel helpen ofzo?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman