• Prison for the gifted.


    [face=times]      Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    VOL!

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Thijs Alexander Adams. || Verityy || Beeld overdracht.


    Namen.

    Kayfabe » Cherona.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.



    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden besloten in dit topic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik had voor Tanner en Randall iets anders in gedachte, maar dit is ook leuk. Dus I agree. c:


    Ieder kijkt het vanuit zijn eigen perspectief, toch. Dus zo ziet Randell het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ieder kijkt het vanuit zijn eigen perspectief, toch. Dus zo ziet Randell het.


    Ik klaag niet hoor. :Y)


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik klaag niet hoor. :Y)


    I know (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Relaties Randell:

    Tanner - Randell mag Tanner niet zo omdat hij de man te zelfverzekerd en eigenwijs vindt. Hij zal wel gewoon aardig tegen hem doen, mits alles goed verloopt.
    Phallon - Randell zou Phallon wel mogen. Mede omdat hij zichzelf van vroeger terugziet in haar. Vriendschap misschien?
    Olivia - Randell zou haar wel mogen. Kleine vriendschap misschien?
    Nikau - Randell is een beetje awkward bij Nikau in de buurt, maar als hij even bij hem is trekt dit snel weg.
    Kiesa - Randell kent haar nog niet goed genoeg om over haar te oordelen.
    Collete - Hoewel Collete agressief is kan Randell haar zorgzame en optimistische kant waarderen.
    Timothy - Randell mag Timothy wel. Vriendschap misschien?


    Zeg maar of jullie het ermee eens zijn (:


    Is goed voor mij.

    Ik zal zo ook even kijken om zo'n lijstje te maken.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 21:31 ]


    16 - 09 - '17

    Even een mijn topics.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Relaties Breanna:

    Tanner; broer/zus relatie
    jaaa, meer heb ik niet. Zoals ik al zei, miss friends met Kiesa?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Bostick schreef:
    Relaties Randell:

    Tanner - Randell mag Tanner niet zo omdat hij de man te zelfverzekerd en eigenwijs vindt. Hij zal wel gewoon aardig tegen hem doen, mits alles goed verloopt.
    Phallon - Randell zou Phallon wel mogen. Mede omdat hij zichzelf van vroeger terugziet in haar. Vriendschap misschien? Hij ziet haar als een zus?
    Olivia - Randell zou haar wel mogen. Kleine vriendschap misschien?
    Nikau - Randell is een beetje awkward bij Nikau in de buurt, maar als hij even bij hem is trekt dit snel weg.
    Kiesa - Randell kent haar nog niet goed genoeg om over haar te oordelen.
    Collete - Hoewel Collete agressief is kan Randell haar zorgzame en optimistische kant waarderen.
    Timothy - Randell mag Timothy wel. Vriendschap misschien?


    Zeg maar of jullie het ermee eens zijn (:

    Ik vind het goed! c:

    Ik maak morgen mijn lijstje even. (;


    Caution first, always.

    Ik ben het tot nu toe eens met de lijstjes van Bostick en Kayfabe, top!
    misschien dat ik Kiesa wel een beetje een crush wil laten krijgen op Tanner ofzo.. maar ik weet niet of ze er ontzettend geschikt voor is. Misschien wel, want dan kan ze zichzelf gek maken omdat ze totaal niet is van het zichzelf bloot geven en als ze dan verliefd word ah lachen.

    anyway ik ga mijn lijstje zsm even maken.


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Even een lijstje maken.
    x:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mon liste

    × Olivia
    × Breanna = Soms een hallo, verder gewoon negeren ?
    × Kiesa = Maybe enemies ?
    × Colette
    × Tanner = Gewone vrienden ?
    × Nikau = Gewone vrienden ?
    × Timothy = Vriendschap en ze zorgen voor elkaar ?
    × Randell = Soort broer/zus vriendschap, dat ze voor elkaar zorgen - vindt ik wel goed.
    .× Thijs


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    Mon liste

    × Olivia
    × Breanna = Soms een hallo, verder gewoon negeren ?
    × Kiesa = Maybe enemies ?
    × Colette
    × Tanner = Gewone vrienden ?
    × Nikau = Gewone vrienden ?
    × Timothy = Vriendschap en ze zorgen voor elkaar ?
    × Randell = Soort broer/zus vriendschap, dat ze voor elkaar zorgen - vindt ik wel goed.
    .× Thijs


    Misschien een (eenzijdige) liefdesinteresse?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Misschien een (eenzijdige) liefdesinteresse?


    Ik vind het helemaal goed, van allebei of dus zoals je zei een eenzijdige ?
    :-)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Ik vind het helemaal goed, van allebei of dus zoals je zei een eenzijdige ?
    :-)


    Mij maakt het niet uit. Wat lijkt jou schattiger/leuker? (cool)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Mij maakt het niet uit. Wat lijkt jou schattiger/leuker? (cool)


    Misschien zien ze allebei in elkaar something, maar denken juist dat de ander niet de andere leuk vindt.
    En dan ooit.

    (A)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Misschien zien ze allebei in elkaar something, maar denken juist dat de ander niet de andere leuk vindt.
    En dan ooit.

    (A)


    Oeh, dat klinkt goed c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman