• Ik loop al best lang met een idee in mijn hoofd en het begint eindelijk een beetje vorm aan te nemen. Nu ben ik alleen bang dat het nog wat zwakke punten heeft – daarom open ik een topic hiervoor. Het verhaal speelt zich af rond de Kerst tijd en gaat over de 32 – jarige Evan Foster. Hij is de baas van de plaatselijke krant en kent bijna iedereen. Sinds een paar maanden loopt het niet meer zo lekker tussen Evan en zijn vrouw, Olivia. Zij smeekt hem nog net niet om kinderen te krijgen en het is haar grootste wens om voor Kerstmis zwanger te worden – een heus “Kerst Wonder” volgens haar. Evan voelt zich nog jong en is totaal niet klaar voor kinderen. Na zijn werk drinkt hij meestal wat bij in een gezellig café wat straten verderop. Langzaam maar zeker begint hij gevoelens te krijgen voor de veel jongere barista die daar werkt. En wat zijn vrouw niet weet, wat zijn vrouw niet deert. Maar als zij grenzen begint te overschrijden om kinderen te krijgen begint Evan zijn grenzen te overschrijden. Het flirten is niet langer meer flirten en er ontstaat een heuze – geheime – relatie.

    Dus wat denken jullie? Zouden jullie dit lezen? En vinden jullie nog zwakke punten?
    Hebben jullie overigens ideeën voor een naam van de barista/café/verhaal?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 18:28 ]

    Welke naam voor de hoofdpersoon?

    63.2% (24 stemmen)
     
    Evan

    23.7% (9 stemmen)
     
    Noel

    13.2% (5 stemmen)
     
    Emanuel

    Klinkt leuk (:
    Ik zou het wel lezen.

    Evan, for sure.
    I would read it :3


    wat was dit ookalweer

    Gothasythis schreef:
    Klinkt leuk (:
    Ik zou het wel lezen.


    16 - 09 - '17

    Noël, want kerst -> Papa Noël hehehe.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bedankt voor de reacties! (: Heeft iemand misschien een idee hoe je de stemmen kan zien zonder dat je zelf hoeft te stemmen? Haha.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 18:14 ]

    Gewoon stemmen en dan een stem aftrekken in je hoofd (:


    Mhm?

    Oeh, laat het me weten als je hem zou schrijven :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jaaaa. Ik zou het lezen ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Prancer schreef:
    Oeh, laat het me weten als je hem zou schrijven :3


    Zal ik doen! (:

    Klinkt echt leuk!
    Ik zou Evan kiezen (:


    Be•YOU•tiful

    Evan. En ik zou het wellicht lezen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."