• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb zoveel honger dat ik de chocoladekorrels eet waarmee ik chocolademelk behoor te maken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Siriusly ik weet dat dat niet de correcte spelling is, ja, volgens mij bestaat 90% van de wereldbevolking uit een stel achterlijke idioten en dan bedoel ik niet op een goede manier -_-


    Happy Birthday my Potter!

    There's always room for new friends.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mijn kat heeft een schoenenfetish, hahahaha.


    Your make-up is terrible

    Ik voel me soms echt een partypooper, maar ik kan er zó niet tegen als mensen enorm offtopic gaan, zeker niet als het mensen met een voorbeeldfunctie zijn en hun eigen regels overtreden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik voel me soms echt een partypooper, maar ik kan er zó niet tegen als mensen enorm offtopic gaan, zeker niet als het mensen met een voorbeeldfunctie zijn en hun eigen regels overtreden.

    Ik weet natuurlijk niet of je mij bedoelt, maar die kans is wel groot dus ik reageer er maar gewoon even op. Je bedoelt die twee keer dat ik even off-topic ging in het verkiezingstopic? I mean, het is niet dat ik een heel topic onderspam en ik ben er verder daar ook niet op in gegaan. Bedoelde je mij niet? Sorry. Ik bedoel hier in ieder geval niets aanvallends mee, maar ik vind het gewoon jammer dat je er zo over denkt. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Eindelijk is het een beetje goed warm in mijn kamer. Ook gewoon een beetje stom van mezelf dat ik er al maanden niet aan gedacht heb om die verwarming open te zetten :X


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil niet ziek worden, blegh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Guess what? I don't give a fuck about your shitty life. Echt waar, hou gewoon je kop. Ik ben het echt zat, sorry. Dit verpest echt wel dat goede gevoel dat ik had na het gesprek met de leerlingenbegeleiding. Dankjewel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh, ja, juist. Harde muziek aan. Check. Alles wat interessanter is. Check. Don't care. Check.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 19:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is alles zo aantrekkelijk om te doen wanneer je eigenlijk moet studeren voor de examens?! D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Waarom is alles zo aantrekkelijk om te doen wanneer je eigenlijk moet studeren voor de examens?! D:
    Omdat het leuker is natuurlijk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    2014, het jaar van buitengesloten worden, maar daarbij ook het jaar van nieuwe vrienden maken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dauth schreef:
    (...)Omdat het leuker is natuurlijk :Y)

    Ja, blijkbaar. :'D
    Het rotte is, is dat mijn examen voor morgen echt moeilijk voor me is.
    Lang leven de atoombouw waar ik nog altijd niets van lijk te snappen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    UUUUGH!!!!
    Ik erger me dood hier! Bah, bah, bah!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •