• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dunk schreef:
    (...)
    Ik heb twee vriendinnen die gescheiden ouders hebben, eentje loopt bij een psycholoog en de ander zou dat eigenlijk ook moeten. Dat is een direct gevolg van de scheiding. Kijk, ouders zijn van elkaar af als ze eenmaal gescheiden zijn, zij kunnen het afsluiten en verder gaan met hun leven. Dat betekent niet dat een scheiding niet ontzettend zwaar kan zijn voor hun, maar op een gegeven moment is het klaar. De kinderen blijven de rest van hun leven lopen tussen twee kampen. Of dat goed gaat of fout gaat ligt volledig aan de ouders. Mijn vriendinnen hebben toevallig ontzettende pech gehad, het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan, maar op dat gebied vind ik dat de scheiding zwaarder is voor kinderen.

    Dat die twee vriendinnen gescheiden ouders hebben en de een bij een psycholoog loopt, betekend het nog niet dat het ook maar zo voor de rest is. En het is niet altijd dat ze het kunnen afsluiten en daarna 'verder met hun leven.' Natuurlijk zitten zij ermee. Alle belangrijke dingen voor school, waar de kinderen van het weekend zijn, en de kinderen zijn niet de enigste die naar een psycholoog kunnen gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Dat die twee vriendinnen gescheiden ouders hebben en de een bij een psycholoog loopt, betekend het nog niet dat het ook maar zo voor de rest is. En het is niet altijd dat ze het kunnen afsluiten en daarna 'verder met hun leven.' Natuurlijk zitten zij ermee. Alle belangrijke dingen voor school, waar de kinderen van het weekend zijn, en de kinderen zijn niet de enigste die naar een psycholoog kunnen gaan.

    Ik heb gezegd dat het niet zo hoeft te gaan voor iedereen, in mijn laatste zin. 't Is sneu als ze nooit vrede kunnen hebben met een scheiding. Hoeveel jaar er ook overheen gaat, op een gegeven moment is het wel klaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben ook zo'n onzekere kneus!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kijk er nu al naar uit om morgen die aflevering te bekijken *O*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dunk schreef:
    (...)
    Ik heb gezegd dat het niet zo hoeft te gaan voor iedereen, in mijn laatste zin. 't Is sneu als ze nooit vrede kunnen hebben met een scheiding. Hoeveel jaar er ook overheen gaat, op een gegeven moment is het wel klaar.

    Eh, maar ik heb ook zo vaak gezegd dat ik het erg voor de kinderen vind en eveneens voor de ouders. Waarom ga je hierover door? Ik denk niet dat je het recht hebt om hier zo over te spreken dat het sneu is en er dingen uit op te maken, terwijl je de omstandigheden niet weet. Je mag je mening hebben, maar je zet het neer als een feit, terwijl er wel zeker ouders zijn die er mee zitten - en dan niet zo zeer om het feit dat diegene zijn/haar ex-partner mist, maar om hele andere dingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Eh, maar ik heb ook zo vaak gezegd dat ik het erg voor de kinderen vind en eveneens voor de ouders. Waarom ga je hierover door? Ik denk niet dat je het recht hebt om hier zo over te spreken dat het sneu is en er dingen uit op te maken, terwijl je de omstandigheden niet weet. Je mag je mening hebben, maar je zet het neer als een feit, terwijl er wel zeker ouders zijn die er mee zitten - en dan niet zo zeer om het feit dat diegene zijn/haar ex-partner mist, maar om hele andere dingen.

    Alles wat ik zei was mijn mening en wat ik geloofde, zo beter? Ik ging erop door omdat ik uit je reactie opmaakte dat je dacht dat ik geloofde dat een scheiding altijd slecht was voor kinderen. Maar eigenlijk kan dit me allemaal ook geen reet schelen.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 0:13 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Holy shit, hoe kan een fictional video game character zo aantrekkelijk en schattig zijn? I need to find Jesus.


    Caution first, always.

    Dunk schreef:
    (...)
    Alles wat ik zei was mijn mening en wat ik geloofde, zo beter? Ik ging erop door omdat ik uit je reactie opmaakte dat je dacht dat ik geloofde dat een scheiding altijd slecht was voor kinderen. Maar eigenlijk kan dit me allemaal ook geen reet schelen.

    Okay.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Twee uur verslapen, hartstikke leuk.

    Ik wacht echt op een wonder nu.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom staat die verwarming niet aan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben toch wel heel blij dat mijn ouders het zo goed kunnen vinden met mijn vriend en zijn ouders.
    Dit jaar wordt de tweede kerst dat mijn vriend kerst met ons viert.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Haha, het Horror House van AHS staat te koop.


    Your make-up is terrible

    blergh...over 1,5 uur tentamen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom bemoei jij je toch met mij? Laat me lekker met rust.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."