• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Kinderen zijn er altijd het ergst de dupe van :c
    Arme kinderen..

    Eh, sorry dat ik het zeg, maar ik vind het ook erg voor de ouders. Ze gaan niet voor niets scheiden; hun zitten daar ook vast mee. Natuurlijk is het erg voor de kinderen, maar ook voor de ouders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Awwh :c
    Kan je dan niet een keer met de trein langsgaan? Ik weet toevallig dat er vanuit Zwolle een trein is die in Nijverdal stopt (niet dat je daar veel aan hebt, maar ja). :c
    Wel balen..


    Nja, weet je wat het is. De familie is Moluks en vaak worden wij (de blanke gedeelte van de familie) wat achtergesteld. Dus ik durf daar ook niet alleen langs te gaan, anders had ik het gedaan natuurlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wallace schreef:
    (...)
    Eh, sorry dat ik het zeg, maar ik vind het ook erg voor de ouders. Ze gaan niet voor niets scheiden; hun zitten daar ook vast mee. Natuurlijk is het erg voor de kinderen, maar ook voor de ouders.


    Ik zeg niet dat het niet erg is voor de ouders. Ik ken echter kinderen die door echtscheidingen helemaal kapot zijn gegaan en daardoor niet meer konden functioneren op regulier onderwijs. Ik heb op speciaal onderwijs gezeten en minstens driekwart van de klassen hadden geen getrouwde ouders meer. Sorry hoor, maar ik vind het voor de kinderen gewoon net wat erger.


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Welke? :3
    Waar ruikt 'ie naar?


    Cacao achtig. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Cacao achtig. ;3


    Chocolade :3
    Lekker!


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Chocolade :3
    Lekker!


    Yeah, maar ik krijg er wel trek in chocola van.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, maar ik krijg er wel trek in chocola van.


    Dat is te snappen ^^


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, maar ik krijg er wel trek in chocola van.


    Kijk je uit dat je je lippen niet opeet? :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat het niet erg is voor de ouders. Ik ken echter kinderen die door echtscheidingen helemaal kapot zijn gegaan en daardoor niet meer konden functioneren op regulier onderwijs. Ik heb op speciaal onderwijs gezeten en minstens driekwart van de klassen hadden geen getrouwde ouders meer. Sorry hoor, maar ik vind het voor de kinderen gewoon net wat erger.

    Je weet niet wat de ouders hebben doorgemaakt en wat de reden is. Natuurlijk is het erg voor de kinderen, dat zeg ik ook niet. Ik heb eens buren gehad, waarvan de vrouw constant mishandeld werd door de man - ik ken ook anderen, waarvan de ouders zijn gescheiden, en die er niet mee zitten. Vertel me niet dat ze dan niet moeten scheiden. Ik vind persoonlijk dat daar vaak slecht naar de ouders wordt gekeken. Hoe weet jij wat ze door hebben gemaakt? En ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt, maar ik probeer duidelijk te maken dat het voor de ouders ook erg is. Ze gaan heus niet scheiden voor de lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Wallace en Erieka
    Ik geloof dat jullie het beiden wel erg vinden voor beide partijen. (;



    OTOFT: Ik wil chippieeeees. Maar kan niet zolang de visite er nog is, hahaha. Maaaarrrr de cadeaus en originele felicitaties waren wel heel leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bostick schreef:
    (...)

    Kijk je uit dat je je lippen niet opeet? :Y)


    Ehehehe ik doe mijn best.


    Your make-up is terrible

    Wallace schreef:
    (...)
    Je weet niet wat de ouders hebben doorgemaakt en wat de reden is. Natuurlijk is het erg voor de kinderen, dat zeg ik ook niet. Ik heb eens buren gehad, waarvan de vrouw constant mishandeld werd door de man - ik ken ook anderen, waarvan de ouders zijn gescheiden, en die er niet mee zitten. Vertel me niet dat ze dan niet moeten scheiden. Ik vind persoonlijk dat daar vaak slecht naar de ouders wordt gekeken. Hoe weet jij wat ze door hebben gemaakt? En ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt, maar ik probeer duidelijk te maken dat het voor de ouders ook erg is. Ze gaan heus niet scheiden voor de lol.

    Ik heb twee vriendinnen die gescheiden ouders hebben, eentje loopt bij een psycholoog en de ander zou dat eigenlijk ook moeten. Dat is een direct gevolg van de scheiding. Kijk, ouders zijn van elkaar af als ze eenmaal gescheiden zijn, zij kunnen het afsluiten en verder gaan met hun leven. Dat betekent niet dat een scheiding niet ontzettend zwaar kan zijn voor hun, maar op een gegeven moment is het klaar. De kinderen blijven de rest van hun leven lopen tussen twee kampen. Of dat goed gaat of fout gaat ligt volledig aan de ouders. Mijn vriendinnen hebben toevallig ontzettende pech gehad, het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan, maar op dat gebied vind ik dat de scheiding zwaarder is voor kinderen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bostick schreef:
    (...)

    Kijk je uit dat je je lippen niet opeet? :Y)
    Daar zal ik vooral op moeten letten, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 21:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Daar zal ik vooral op moeten letten, hahaha.


    Hahahah :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.