• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je kunt ook alles op een negatieve manier verdraaien. :W Bah.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb echt geen zin in Osnabrück morgen. Normaal had ik het leuk gevonden en zeker nu ik aanspraak met mensen heb, maar ik voel me nog steeds ziek. :c En morgen momt de uitslag van die bloedtesten en tbh, ik wil liever in de buurt van mijn huis zijn dan 2,5 uur van m'n huis. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
    No, no, no, ik zit echt te flippen, en het is maar een verhaal... ):
    Die muziek ook, aaaaaaaaaaah!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn pakketje is eeer. Eindelijk mijn lippenbalsem en hij ruikt lekker. :'D En de kerstcadeautjes voor anderen, maar dat is niet zo interessant, hehe.


    Your make-up is terrible

    Ja, want tegen elkaar schreeuwen is zó nuttig. Als je die verdraaide gebruiksaanwijzing nou gewoon in mijn handen had gelaten, was ik er allang al achter geweest en hoefde nu niet iedereen straks honger te lijden. Echt, blij als je het huis uit bent -_-


    Happy Birthday my Potter!

    This is oficially tge worst day of my life.


    -

    No way. Kevin McKidd, die in Grey's Anatomy zit, had een rol in Trainspotting.
    Ik moet echt goed leren opletten als ik films kijk..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En toen kwam je moeder beneden met het nieuws dat je oom en tante gaan scheiden. Ik vind het nog het meest erg voor mijn neefjes. Pfsh!(no_chears)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 21:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    En toen kwam je moeder beneden met het nieuws dat je oom en tante gaan scheiden. Ik vind het nog het meest erg voor mijn neefjes. Pfsh!(no_chears)


    Kinderen zijn er altijd het ergst de dupe van :c
    Arme kinderen..


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Kinderen zijn er altijd het ergst de dupe van :c
    Arme kinderen..

    Ja echt. En ik vind dit zo klote, want waarschijnlijk ga ik Djeronimo en Jayden niet meer zien... fuck man. Voel me klote.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)
    Ja echt. En ik vind dit zo klote, want waarschijnlijk ga ik Djeronimo en Jayden niet meer zien... fuck man. Voel me klote.


    Dat is ook balen :c
    Hebben ze dat al beslist? Wat er met de kinderen zal gebeuren? Gaan ze met vader of moeder mee? Hoe komt het eigenlijk dat je ze dan niet meer kan zien?


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Dat is ook balen :c
    Hebben ze dat al beslist? Wat er met de kinderen zal gebeuren? Gaan ze met vader of moeder mee? Hoe komt het eigenlijk dat je ze dan niet meer kan zien?


    Mijn tante is al drie dagen bij mijn oom weggegaan en zit nu in Nijverdal met de kinderen (daar woont haar familie). Dat is nogal ver rijden voor ons en voor hun ook om hierheen te komen. Ik denk dat de kinderen bij de moeder blijven wonen, als ik het zo hoor allemaal... (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Mijn tante is al drie dagen bij mijn oom weggegaan en zit nu in Nijverdal met de kinderen (daar woont haar familie). Dat is nogal ver rijden voor ons en voor hun ook om hierheen te komen. Ik denk dat de kinderen bij de moeder blijven wonen, als ik het zo hoor allemaal... (huil)


    Awwh :c
    Kan je dan niet een keer met de trein langsgaan? Ik weet toevallig dat er vanuit Zwolle een trein is die in Nijverdal stopt (niet dat je daar veel aan hebt, maar ja). :c
    Wel balen..


    26 - 02 - '16

    Ik lees overal dat roze blush lelijk staat bij sproeten, maar dat draag ik altijd. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    Mijn pakketje is eeer. Eindelijk mijn lippenbalsem en hij ruikt lekker. :'D En de kerstcadeautjes voor anderen, maar dat is niet zo interessant, hehe.


    Welke? :3
    Waar ruikt 'ie naar?


    26 - 02 - '16