• The Woman Prison



    In 1988 werd er een gevangenis gebouwd in Amerika in de stad Arizona speciaal voor vrouwen. 4 jaar nadat hij open was gegaan gebeurde er iets wat in alle kranten te lezen was en wat overal op tv verscheen. De vrouwen kregen de macht in de gevangenis en overmeesterde het personeel. De gevangenen gijzelde het personeel ongeveer een maand lang totdat de politie en het leger binnen vielen. Nu 22 jaar later is hij nog steeds in gebruik en het dreigt weer uit de hand te lopen. De gevangenen vormen 2 groepen met ieder een leider die door haar gedrag en macht in de gevangenis voor een deel de leiding heeft. Ow ja, niet te vergeten zijn er nog een aantal mensen die geen kant willen kiezen, maar dit is niet erg slim. Wanneer je geen kant kiest zal ook geen een van de 2 groepen je helpen, wanneer je in de problemen zit. Om een 2de opstand te voorkomen zijn er mensen tussen de 25 en 50 jaar speciaal voor deze gevangenis opgeleid tot bewaarders met harde maatregelen. Deze bewaarders proberen de vrouwen weer in het gareel te houden. Maar sommige bewaarders sluizen weleens drugs binnen voor de gevangenis, dit kan om 3 redenen gebeuren: chantage, overmacht of liefde. Naast de bewaarders heb je nog de directeur een sterke en rechtvaardige man. Hij probeert er voor te zorgen dat elke gevangenen zich aan de regels houd. Zo niet dan volgen er maatregelen.



    Rollen:

    Vrouwelijke gedetineerde :
    -Jazmin Dorsey door Sorridere
    -Devina May Black door Kayfabe
    -Gereserveerd door Aquari
    -
    -
    Speciaal opgeleide bewaarders:
    -
    -
    -
    -
    -

    Directeur
    -

    Andere werknemers in de gevangenis:
    - Trenton Sawyer door Kayfabe
    -
    -
    -
    -
    Invullijst

    Gevangenen)
    Naam:
    Leeftijd(20-70 jaar)
    Misdaad(+ hoeveel jaar je vast zit):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Personeel

    Naam:
    Leeftijd(25-50)
    Functie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels

    -Reservaties blijven 3 dagen
    -16+ is toegestaan
    -Minimaal 2x per week reageren( Dit is om te voorkomen dat het dood loopt)
    -Geen perfecte personages
    -Ruzie is alleen toegestaan in de rpg zelf.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 11:50 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Dat mag!


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Oh ik bedoelde meer mensen meedoen. Ik zou willen dat ik meerdere rollen kon spelen, dan zou het RPG zo vol zijn. ö Helaas.


    I'm your little ray of pitch black.

    Morgen maak ik nog een personage(;


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Oh, haha. Ik had je verkeerd begrepen, maar dat hoop ik natuurlijk ook!


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Ik twijfel nog een beetje..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light