• » Lost memories, awful screams and endless sadness. The things are happened one moment, the moment that we crashed into that island. «




    Het is 2085. Een groep jongeren, die allemaal studenten zijn - gaan een paar maanden weg naar allemaal dezelfde plek; London. Ze denken dat ze gewoon een reis maken met andere studenten. Een reis om hun studie af te sluiten.
    Wat ze niet weten dat ze naar een andere plek worden gebracht, Vilhüyr. Een gigantisch eiland, maar toch verborgen voor de normale wereld.
    Voordat ze überhaupt aankwamen op het eiland, omving een zware storm ze - gevolgd doordat iedereen flauwviel `voordat het vliegtuig neerstortte`. Echter hadden ze daar geen idee, dat ze zouden overleven of terecht zouden komen in een laboratorium.
    Ze krijgen zowel eten, als sport en hebben reusachtige kamers om met één enkele partner te delen. Op het eiland zijn zelfs bars en verschillende feesttenten. Maar de studenten weten niet dat ze allemaal als laboratoriumratten worden gebruikt, om experimenten op uit te testen.


    Invullijstje:
    † Naam
    † Bijnaam
    † Leeftijd ( Minimaal achttien )
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Geschiedenis ( Hier kun je ook de studie bijvoegen )
    † Eventuele relaties
    † Kamergenoot
    † Extra


    Rollen:
    † Meiden VOL
    - Lorette Francille Waldorf - Gently
    - Verityy
    - Pheline Hayley Castle - Frary
    - Hannah Monae - Deers
    - Evelynn Adriana Tavares - Lethifold

    † Jongens VOL
    - Miska Howey - Bostick
    - Tom Writer - Ganna
    - NialJamesHoran
    - Timothy Jonathan Cleaver - Eloquentiae
    - Luke_Pinguin

    † Laboranten
    - Lost_Voice
    - Cyrille Muron - Bostick
    - Alecxander Mischa Jeltsin - Lethifold
    -


    Regels:
    † Minimum is 200 woorden.
    † Geen ruzies buiten de RPG.
    † Er worden geen andere personages gespeelt, zonder toestemming.
    † Niemand buiten sluiten of iets dergelijke.
    † 16 + mag als je wilt, liefst onder een spoiler.
    † Vragen zijn altijd welkom !
    † © Gently

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:00 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alles is bijgewerkt.
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Jongen?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    Jongen?


    Jahoor, hiermee zijn de jongens vol !


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Naar mijn gevoel is Hannah wel af, is ze goedgekeurd? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    Naar mijn gevoel is Hannah wel af, is ze goedgekeurd? c:


    Ja, ik vind haar heel goed gemaakt. Je maakt altijd zulke mooie rollen.
    c:
    Misschien kunnen die twee vriendinnen worden, gezien Lorette geen bitch is.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Ja, ik vind haar heel goed gemaakt. Je maakt altijd zulke mooie rollen.
    c:
    Misschien kunnen die twee vriendinnen worden, gezien Lorette geen bitch is.
    Oh God, dankjewel! C: Ik ben altijd wel tevreden, maar wanneer ik jouw rollen zie denk ik altijd zo van.. NOPE. (over mezelf dan, haha. cx #Duidelijkheid hiero)

    Enneh, ja, is goed ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    (...) Oh God, dankjewel! C: Ik ben altijd wel tevreden, maar wanneer ik jouw rollen zie denk ik altijd zo van.. NOPE. (over mezelf dan, haha. cx #Duidelijkheid hiero)

    Enneh, ja, is goed ;3


    Oh, ik denk het juist andersom. ;3
    Heel erg lief alsnog, bedankt !
    Ik vind mijn rollen altijd wel goed gelukt, maar als ik dan andere zie - denk ik zovan; PFOEH.
    ( Laat ik niet off - topic gaan. )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ganna schreef:

    † Naam:
    Tom Writer
    † Bijnaam:
    Tommie.
    † Leeftijd:
    19, geboren op 16 december.
    † Innerlijk:
    - Eigenwijs
    Hij is eigenwijs, maar in staat meningen van anderen te verdragen. Hij staat duidelijk achter zijn mening en is bereid deze te laten horen, mocht dit nodig zijn.
    - Hoogbegaafd
    Tom is in staat een hoop dingen in zeer korte tijd in zich op te nemen en deze ook permanent op zijn harde schijf op te slaan. Echter heeft hij een zwaardere vorm van dyslexie en zal hem een hoop moeten worden voorgelezen.
    - Verwaand
    Tot op zekere hoogte is Tom wat verwaand. Hij vindt het moeilijk bescheiden te blijven omdat hij, zoals hij het zelf vaak beschrijft, zoveel beter en slimmer is dan anderen. Soms wordt hij beschreven als narcistisch, dit is echter zeer zeker niet aan de orde;
    - Onzelfzuchtig
    Hoewel Tom soms wat egoïstisch overkomt, heeft hij een hart van goud en zal nooit iemand opzettelijk willen kwetsen.
    - Passief
    Passief zal dan wel niet helemaal het juiste woord zijn; als het van levensbelang zou zijn zal hij niet doelloos toe zitten kijken, maar alles wat in zijn macht ligt doen om te helpen. Met schoolwerk werkt hij liever alleen, maar als hij een keer moet samenwerken zal hij eigenlijk al het werk doen omdat iedereen eigenlijk alles verkeerd doet in zijn ogen.
    † Uiterlijk:
    (FC: Will Merrick) Een slanke jongeman, 1.83m lang, weinig spieren. Roodoranje haar dat meestal niet in model blijft zitten. Heldere, blauwgroene ogen.
    Meestal een zwarte of blauwe smoking met een das of vlinderdas en rode All-Stars-gympen.
    † Geschiedenis:
    Wordt ZSM toegevoegd!
    † Eventuele relaties:

    † Extra:
    Dyslectisch, aseksueel, biromantisch.


    De rol is tot nu wel goed, maar kan het uiterlijk misschien ietjes uitgebreider ?
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Oh, ik denk het juist andersom. ;3
    Heel erg lief alsnog, bedankt !
    Ik vind mijn rollen altijd wel goed gelukt, maar als ik dan andere zie - denk ik zovan; PFOEH.
    ( Laat ik niet off - topic gaan. )
    Haha, graag gedaan ;3 (Same for me ;3)
    En wat je reactie over de rol van Ganna betreft, mee eens c;


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    (...) Haha, graag gedaan ;3 (Same for me ;3)
    En wat je reactie over de rol van Ganna betreft, mee eens c;


    We are just one, la la la.
    Misschien open ik nu alvast het praattopic.
    :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mag ik een meisje?

    Lost_Voice schreef:
    Mag ik een meisje?


    Jahoor, een laborant misschien ? Die zijn de enigste die er nog niet zijn.

    Mededeling; Laboranten kunnen aardig zijn en net zo jong als de studenten, maar sommige moeten wat gemeentjes zijn.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."




    † Naam: Timothy Jonathan Cleaver
    † Bijnaam: Tommy
    † Leeftijd 19 jaar oud, hij is geboren op 25 december
    † Innerlijk
    × Slim ×
    Tommy is een ongelooflijk slim persoon, zowel op sociaal als leervlak. Hij weet erg goed hoe hij zich moet gedragen rondom anderen ookal kan hij soms nogal ongemakkelijk zijn.
    Hij reageert vaak best scherp (met het nodige sarcasme) en je zal hem zelden horen stilvallen.
    × Sarcastisch ×
    Tommy is een sarcastisch persoon, maar eerder de komische kant van sarcasme. Hij zou zelden een echt kwetsende opmerking maken, maar eerder een opmerking om alles wat luchtiger te maken. Dit doet hij omdat hij ten eerste niet houdt van al te serieuze situaties en ten tweede mensen niet graag verdrietig of boos ziet, waardoor hij door middel van sarcasme maar een beetje de sfeer probeert te verbeteren.
    × Sociaal ×
    Hij is iemand die graag met mensen omgaat en ook geen probleem heeft om in grote gezelschappen te zijn. Over het algemeen vindt hij het algemene belang hoger staan dan zijn eigen belang, maar aangezien dit nog nooit op de proef gesteld is, weet hij niet zeker wat hij in zo'n situatie zou doen. Wel weet hij dat hij mensen graag blij ziet en er alles aan doet om mensen op te beuren. Hoe slecht de timing ook kan zijn.
    × Gesloten ×
    Ondanks zijn vrolijke en sarcastische uitstraling, laat hij zelden iets over zichzelf weten. Je zou hem ook zelden horen beginnen over wat hij écht voelt. Zijn mening uiten vindt hij niet erg, maar voor zijn gevoelens en verhaal schaamt hij zich, hoewel hij dit niet kan verklaren.
    Tommy geeft je het gevoel dat je hem al jaren kent, maar dan in een paar dagen. Maar na een paar jaar, verandert er niets. Hij opent zich niet snel.
    Omdat hij zich niet op zijn gemak voelt in situaties waarin hij emotioneel op de proef gesteld wordt, zal je hem vaak nerveus zien. Dit uit zich in niet stil kunnen zitten en nagelbijten.
    † Uiterlijk [FC: Dylan o'Brien]
    Tommy is een jongen die je best als knap kan beschouwen. Hij is 1 meter 88 en is een beetje slungelig. Dat is ook hetgeen dat hem ervan weerhoudt om charmant te zijn: het lijkt soms alsof hij zijn lengte niet goed berekent en dan stoot hij overal tegenaan.
    Verder heeft hij donkerbruin haar dat meestal een beetje opzij zit. Zijn ogen zijn donkerbruin en staan altijd vrolijk. Hij heeft een lichte huid met wat moedervlekken en een leuke lach.
    Hij heeft een tattoo op zijn onderarm met een simpele smiley. Deze heeft hij ooit in een dronken bui laten zetten met vrienden. Op zich kan hij er wel om lachen en het past ook wel bij hem.
    Wel heeft hij op diezelfde arm nog oude littekens van een klein ongelukje toen hij klein was. Hij liep rond bij de barbeque en wilde een worstje pakken. Hij viel en kwam met zijn arm in het vuur. Zijn jastje vloog in de fik. Zelf kan hij zich er niet veel van herinneren, maar soms droomt hij er nog over.
    † Geschiedenis:
    Hij heeft altijd een goede band met zijn ouders gehad. Met zijn vader had hij vooral veel politieke discussies en met zijn moeder meer persoonlijke gesprekken. Soms waren ze een beetje boos op hem, aangezien hij niet echt een braaf iemand is. Met de tattoo waren ze al helemaal niet blij.
    Verder heeft hij nog een oudere broer, die zijn rolmodel is. Hij verhuisde naar London voor een goede baan als adviseur van een politicus. Op het tripje zou hij naar hem toegaan, maar dat is dus uiteindelijk niet doorgegaan.
    Hij studeert nu rechten en doet er nog een soort halve studie politicologie bij, waardoor hij altijd erg druk bezig is.
    † Eventuele relaties:
    Lorette × Kamergenoten
    Iemand anders?
    † Extra:
    Zoals wel logisch is, heeft Tommy een ongelooflijke hekel aan vuur. Verder houdt hij altijd wel van een drankje.


    De rest komt nog, maar ik zit op mijn tellie

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 19:56 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Dylan-Love.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hmm zou ik nog een vrouw mogen proberen? Aangezien ik dat nooit doe, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.