• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Overkill schreef:
    Ik word soms een beetje moe van deze site.

    (...)

    Of twee. Of drie...

    Oh my, ik ga het zo druk hebben morgenavond... -wbw-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Oh my, ik ga het zo druk hebben morgenavond... -wbw-


    Have fun!
    Ga je nog een foto ergens neerzetten? Ik ben echt benieuwd hoe je eruit gaat zien in je galakleding ;3


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Have fun!
    Ga je nog een foto ergens neerzetten? Ik ben echt benieuwd hoe je eruit gaat zien in je galakleding ;3

    Misschien op Facebook, haha. Ik ga lekker tegendraads doen en mijn Docs aandoen onder mijn elegante jurk. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Misschien op Facebook, haha. Ik ga lekker tegendraads doen en mijn Docs aandoen onder mijn elegante jurk. ^^


    Nice! I like that ;3
    Ik wil ook docs

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 17:26 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wil verder schrijven, maar ik maak me teveel zorgen om mijn oma, nu ze nog altijd niet terug is uit het ziekenhuis. ;c Mijn ouders laten ook al niks van zich horen.


    Your make-up is terrible

    Iedereen heeft ook zo'n ontzettend leuk leven. ^^


    :)

    Let's change something ;3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom blijf ik dit doen? Ik ben zo'n idioot.


    Caution first, always.

    Hypocriet gedoe. Walgelijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat een rare reis naar huis zeg. En natuurlijk reedt mijn bus niet meer! Ben blij dat het niet meer regende toen de andere bus er was :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    So sleepy (—.—") Die nacht doorhalen doet nu echt zijn werk.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 20:38 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Yes. Oh my god, dat was echt een verfrissing. Eindelijk, ik irriteerde me er al een hele tijd aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen concentratie. D:


    Your make-up is terrible

    Vroeger kon ik nog wel redelijk tekenen. Nu gewoon totaal niet meer! D: Evenals schrijven, dat wil ook al niet! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet douchen maar mn boxen zijn leeg en douchen zonder muziek is saai. Wow. :'d


    wat was dit ookalweer