• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bostick schreef:
    (...)

    Gelukkig ben je niet gegaan met die plotse hagel, haha


    Nee, daar moest ik al doorheen lopen. ;c Ik wil nog steeds wel, maar de kachelman is er en verder niemand. Kan hem moeilijk alleen laten, hahaha.


    Your make-up is terrible

    (Bijna) altijd handig, zo'n hoogbegaafde broer. Nu snap ik economie een stuk beter.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, daar moest ik al doorheen lopen. ;c Ik wil nog steeds wel, maar de kachelman is er en verder niemand. Kan hem moeilijk alleen laten, hahaha.


    Haha nee klopt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben moe


    26 - 02 - '16

    Ugh, fuck, heb ik weer.. Ga weg! Het doet pijn D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo blij met mijn dopper.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Posers.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Boooored. Ik verlang naar stroopwafels. Maar die mag ik pas nadat we hier weggaan. 1900 uur dus. En het avondeten hier is noooit gaar. Gewoon vies. Meh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Profielwerkstuk moet vandaag ingeleverd en ik heb nog geen 20%. Oeps.


    i put the fun in funeral

    Noooo!(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ugh, jullie puberale gedrag wordt nu wel enorm vervelend. Hou op met opscheppen over wie het meest vieze dingetjes kan bedenken, je IQ lijkt er echt niet hoger door.


    Your make-up is terrible

    Nog 1x en ik gooi serieus een ham naar je hoofd, kap eens met irritant doen omg. En daar zit ik dan mee D:


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    Ugh, jullie puberale gedrag wordt nu wel enorm vervelend. Hou op met opscheppen over wie het meest vieze dingetjes kan bedenken, je IQ lijkt er echt niet hoger door.


    Doet me denken aan het gesprek rond pagina 15 in The Nightclub waar tig verschillendr noemsels voor een penis vertele werden. :'D

    OTOFT: Yaaay over een half uur naar orkest! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Doet me denken aan het gesprek rond pagina 15 in The Nightclub waar tig verschillendr noemsels voor een penis vertele werden. :'D

    OTOFT: Yaaay over een half uur naar orkest! :3


    Dat is vast heel grappig als je 15 bent.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is vast heel grappig als je 15 bent.


    Hoezo is het meteen grappig...? :'d
    Je kan ook nieuwsgierig zijn naar iets, weet je wel.


    wat was dit ookalweer