• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Twisty schreef:
    (...)
    Exactly. Daarbij vertelt ze alleen de slechte dingen over hem, dus wtf verwacht ze precies? :'D


    Misschien wil ze dat je zegt dat het niet zo is? :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Misschien wil ze dat je zegt dat het niet zo is? :'D

    Dunno, don't care. Ze gaat me nu ook heel leuk negeren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    Dunno, don't care. Ze gaat me nu ook heel leuk negeren.

    Niet om je vriendin af te kraken, maar zoiets kan ze toch verwachten. Een goede vriend/in zal echt niet zo snel zeggen 'Ooh, hij is zo lief voor je. Jullie passen echt perfect bij elkaar' als zij, zoals jij zegt, alleen slechte dingen over hem vertelt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry dat ik geen trein heb om naar de les te komen. Kan er geen toveren en als het je niet aanstaat mag je dat ook in mijn gezicht zeggen ipv tegen andere mensen.


    Take me to wonderland

    Wallace schreef:
    (...)
    Niet om je vriendin af te kraken, maar zoiets kan ze toch verwachten. Een goede vriend/in zal echt niet zo snel zeggen 'Ooh, hij is zo lief voor je. Jullie passen echt perfect bij elkaar' als zij, zoals jij zegt, alleen slechte dingen over hem vertelt.

    Precies, daarom vind ik het ook zo raar dat ze zo boos wordt erom. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat moment dat je verhuurster beneden de muziek zo hard zet dat je Thinking out Loud van Ed Sheeran zo kan horen alsof je het zelf hebt aanstaan...

    En nu Calm after the Storm. Nou ja, ze heeft tenminste wel smaak.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 13:43 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Op naar Apeldoorn. Geen zin in zingen. Of eigenlijk toontreffen. Ik hou niet van mijn stem te moeten gebruiken. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Natuurlijk stopt het net met regenen wanneer ik thuis kom. _.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Twisty schreef:
    (...)
    Precies, daarom vind ik het ook zo raar dat ze zo boos wordt erom. :/


    Nouja, ik denk dat ze er snel genoeg achterkomt en dat ze dan, waarschijnlijk, met hangende pootjes terug komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil niet meer ziek zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    Ik wil niet meer ziek zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vandaag na twee weken maar weer eens een poging tot hardlopen wagen. Hopelijk lukt het gewoon.


    Your make-up is terrible

    Hardlopen? Wat zeg ik nou weer, als ik thuiskom moet ik op de kachelman wachten en tegen de tijd dat mijn ouders er zijn, is het alweer te donker. D: Natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Waarom is economie zo moeilijk :/ Ik snap er geen bal van en het tekstboek is ook niet erg duidelijk.

    Assassin schreef:
    Hardlopen? Wat zeg ik nou weer, als ik thuiskom moet ik op de kachelman wachten en tegen de tijd dat mijn ouders er zijn, is het alweer te donker. D: Natuurlijk.


    Gelukkig ben je niet gegaan met die plotse hagel, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.