• "Eden is jarenlang het lachertje geweest van pesterijen. Ze werd meerdere malen te schande gezet en ze ging als einzelganger haar schooltijd door. Het waren donkere dagen voor haar, niet enkel de fysieke pijn werd op een gegeven moment teveel, maar tevens de mentale. (Dat resulteerde in het gegeven dat ze zich in zichzelf terugtrok. Het duurde even voor ze er weer bovenop kwam.) Hedendaags is ze een succesvolle kunstenares met een liefdevolle familie en ze heeft eindelijk de man van haar dromen ontmoet! Echter zijn er een aantal dingen die ze niet van hem (Elijah) weet, geheimen die hij absoluut voor zich probeert te houden. Want als Eden erachterkomt, zal ze er dan mee kunnen leven wie haar verloofde is? Of worden de littekens van vroeger opengehaald en wordt hun relatie op de proef gesteld?"


    Bij gebrek aan een betere titel.
    Na een lange tijd geen verhaal meer geschreven te hebben, wil ik het weer oppakken met dit idee. Alleen ik heb nog geen passende titel ervoor, dus vraag ik jullie je koppies bij elkaar te steken en mij te helpen. De user waarvan ik de titel kies, zal 5 credits krijgen!
    Er zijn veel dingen waar ik hulp bij nodig heb, ik wil namelijk ook nog een cover ervoor. (: Het lijstje zal ik hieronder zetten. Degene van wie ik de cover neem, krijgt 1O credits. Een prijs is wel toepasselijk vind ik zo. :Y)
    Daarnaast twijfel ik tussen twee namen voor de man (Gabriël en Elijah) als zowel vrouw (Isis en Eden). Laat de keuze voor een naam achter die je het leukste vindt, de achternaam van de man is 'Carter' en van de vrouw is 'Blackwood'.
    Ik ben benieuwd!


    De titel: Stille Gedachten
    Sfeer: Het zou fijn zijn als de cover een duistere als zowel harmonieuze uitstraling kan krijgen. Dit vanwege het verleden en de toekomst die ze (misschien) samen doorbrengen.
    Welke plaatjes wil ik er sowieso in:


    Geen plaatjes van andere personen, graag. Verder maakt het niet zoveel uit, ik laat me verrassen. Ik weet dat het maar één plaatje is, maar daar laat ik me geheel vrij in verder.
    Aandachtspunten: Eenvoudig met toch genoeg mysterie, dat wil ik dat het uitstraalt.
    Beloning: 1O credits.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 22:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oude wonden? Oke, nee. Maar waarschuw me als je het online zet. :3

    Het doet me denken aan het clipje van het liedje (Fucking) Perfect van P!nk :3
    I like that!

    Een cover maken kan ik niet echt, maar als je nog ideeën nodig heb voor een titel kan ik helpen brainstormen.


    26 - 02 - '16

    Ik kijk of ik er tijd voor kan maken om een cover te maken.
    Ik ben nu aan het studeren studeren studeren. :c


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik wil het wel proberen met de cover c: Ik zal er straks even naar kijken c:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Serenade van oude wonden of in het Engels: Serenade of old wounds.

    Hier is even een linkje naar wikipedia van wat Serenade betekent.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:05 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    GrumpyCat schreef:
    Het doet me denken aan het clipje van het liedje (Fucking) Perfect van P!nk :3
    I like that!

    Een cover maken kan ik niet echt, maar als je nog ideeën nodig heb voor een titel kan ik helpen brainstormen.

    Oh, daar dacht ik nog niet eens aan, eerder aan het gegeven dat er eerder over het POV van een slachtoffer geschreven wordt. Ik ga proberen om (in flashblacks) uit te leggen wat de twee allemaal moesten meemaken, maar hedendaags is geschreven in de ik-pov van de vrouw.
    Misschien wordt Fucking Perfect van P!nk wel het theme-liedje haha, is wel passend ^^

    Ik heb in ieder geval wel een titel nodig ja. Welke naam vindt jij er het beste bijpassen voor de man als zowel vrouw?

    Bedankt aan iedereen die probeert een cover voor mijn verhaal te maken! Ik ben benieuwd naar wat het resultaat zal worden!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isis en Eden lijken me wel leuke namen (die goed passen bij de achternamen die wilt gaan gebruiken).
    Ik ben ontzettend slecht in het maken van covers, dus daar kan ik je niet mee helpen, sorry. Ik wil wel nog even helpen met een titel. Zodra me er iets te binnen schiet, zal ik het je laten weten. ^^
    Wil je me trouwens iets laten weten als hij online komt? Het lijkt me wel een interessant verhaal.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zal degenen die gewaarschuwd willen worden een berichtje sturen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elijah en Eden, alhoewel ik Isis ook een hele mooi naam vind, maar deze niet zo goed bij Blackwood vind passen.
    Wil je trouwens een Nederlandse of een Engelse titel?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gabriël (omdat ik echt van deze naam hou) en Eden. Ook voor mijn gevoel past Isis niet helemaal bij de achternaam.

    Wil je een Nederlandse of een Engelse titel?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:31 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eden past perfect bij de achternaam Blackwood. Bij de man zou ik voor de naam Elijah gaan, want ik houd niet zo van engelachtige namen en dat is wel waar de naam Gabriël me aan doet denken D:


    26 - 02 - '16

    Het maakt voor mij persoonlijk niet zoveel uit of de titel in het Nederlands of Engels is, als het maar bij het verhaal past. Ik wil er trouwens geen lange titel voor, een paar woorden (drie max.) zijn genoeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heeft er nog iemand een idee?
    Ik heb voor Eden en Elijah gekozen, by-the-way.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet niet echt wat voor een titel, ik heb wel lang nagedacht en brainstormen geprobeerd, maar ik kon niet op iets leuks/cools komen.


    26 - 02 - '16

    Oude Wonden vind ik persoonlijk wel een mooie.
    Ik ben duidelijk niet in een goede titel-bedenk-mood vandaag.
    Het enige wat ik kan bedenken, is zo iets als
          - Stille Mond (want hij wilt het geheim houden en houdt zich dus stil),
          - Gesloten Gedachten (Hij wilt z'n gedachten niet openbaar maken en dus voor zichzelf houden)

    En verder weet ik het niet precies. Als er nog iets in mijn hoofd op komt, zal ik het wel zeggen :3

    En zodra ik de titel weet, zal ik ook wel een poging wagen voor de cover c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]