• “We are the shadow, the smoke in your eyes,
    the ghosts that hide in the night.”





    T H E Q U I V E R.
    Heroes today. Legends forever.



    Een groep elite huurlingen, gevestigd in New Orleans, krijgen een aanbod van een man genaamd Moses, die werkt voor de CIA.
          Dit aanbod gaat over een softwaremagnaat die is ontvoerd, vanwege een geheime operatie waaraan hij mee heeft gewerkt – wat zich “Nighteye” noemt. Deze operatie is tijdens de Koude Oorlog uitgevoerd om een nucleair wapen onderdeel voor onderdeel de Rusland in te smokkelen.
          De groep huurlingen, dat zich The Quiver noemt, moeten deze veilig stellen voordat iemand anders dit in hun handen krijgen voor slechte doeleinden. Elk van hun is goed in hun werk, maar wie zitten er allemaal achter het nucleaire wapen aan? En waar bevindt deze softwaremagnaat zich? Is hij wel echt ontvoerd?

    – Wat voor gevaren kunnen ze onderweg tegen komen? Personen? Of ook andere vallen waar ze in kunnen tuimelen?
    Personen, zoiezo. Die kunnen we wel zelf verzinnen als ze aan beurt komen in de RPG. Dat zijn toch geen vaste personages. En andere vallen.. Hm, daar moet ik nog eens goed over nadenken. Ik denk dat ze het vooral druk hebben over het nucleair wapen veilig te stellen en deze ook nog eens eerst te vinden – want ze weten de plek niet waar dit zich bevindt. Daarvoor moeten ze eerst de maker ervan hebben.
    – Hoe worden ze gecontacteerd?
    Moses, die voor de CIA werkt, heeft hen ingeschakeld. Dit komt doordat ze niet willen dat dit publiek gaat en de mensen ervan weten. Zo kunnen hen een slechte naam krijgen en weten ze ook nog van het nucleair wapen dat vreselijk gevaarlijk is. Wie weet..

    Dit idee is afgeleid van The Expendables.




    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Wees realistisch. Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Specialiteiten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Rollen:
    † Tsuchiya – Makani 'Cherry'; 1,2.
    † Bederov – Dakota Ellery; 1,6.
    † Braniel – Kendra Huntley; 1,5.

    † Assassin – Jason Viles; 1,1.
    † Ambrose – Roman Roan Tate Archer; 1,1.
    † Dumbledore – Maxime "Max" Sebastian Parker; 1,8.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een vrouwelijk lid? Als het kan, mag ze een soort leidinggevende functie hebben, of is die er niet?


    Tijd voor koffie.

    Yeah, ik doe mee! Met een man.


    Your make-up is terrible

    Mijn god, ik dacht even dat er minimum woordenaantal van 800 stond :'x
    Zou ik een vrouw mogen reserveren?
    Ik heb wel pas donderdag/vrijdag tijd de rol in te vullen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gellert schreef:
    Mag ik een vrouwelijk lid? Als het kan, mag ze een soort leidinggevende functie hebben, of is die er niet?

    Eh, en hoe zie jij dat dan voor je? Ze mag best wat ideetjes in de groep gooien, maar ik denk persoonlijk dat het beter is als de leidinggevende een man is.

    En is goed, Nikki! Ik zal je erbij zetten.

    @ Cheryl: Haha, nee. Omg. :'D Ik zal je erbij zetten, ik weet ervan, dus doe maar rustig aan (: Ik zal 'm ook niet meteen aanmaken.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 23:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil ook wel een man. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    • Rol:
          Mannelijke huurling
    • Naam:
          Jason Viles
    • Leeftijd:
          31
    • Specialiteiten:
          • Jijutsu en Taijutsu
          • Hyperthymesia
    • Karakter:
          Er is een ding wat Jason altijd zal doen en dat is liegen. Je kan hem bijna een pathologische leugenaar noemen, maar hij kan heus wel de waarheid vertellen, hij vind het alleen vaak gemakkelijker of handiger om een leugen te vertellen. Zo ontwijkt hij de meeste dingen. Helaas is hij er ook erg goed en als je eenmaal doorhebt dat hij vaak liegt, is het lastig om hem te vertrouwen en om te weten wanneer hij nou liegt of de waarheid vertelt. Voor hem is het niet lastig om al zijn leugens te onthouden, door zijn hyperthymesia. Hij vergeet geen enkele en weet precies welke hij vertelt heeft tegen wie en wanneer.
          Sommige mensen vinden Jason een beetje stijfjes, waarschijnlijk omdat hij niet zo'n goed gevoel voor humor heeft en maar weinig dingen grappig vind. Hij glimlacht wel en lacht soms wel eens, maar dat is vaak niet omdat hij iets grappig vind, maar eerder omdat hij ergens een goed gevoel over heeft. Hij is namelijk toch nog redelijk makkelijk blij te maken. Jason is dan ook een redelijk sociaal type dat snel met mensen op kan schieten en zich op zijn gemak voelt bij hen. Zijn wantrouwen over mensen houdt hij echter wel en hij is erg oplettend, maar dat weerhoud hem er vaak niet van om zich even te ontsnappen.
          Boos worden is iets dat Jason niet erg snel wordt. Natuurlijk is hij wel eens geïrriteerd of gefrustreerd, maar zijn boosheid kan hij goed in bedwang houden. Je moet echter niet aan zijn groepsleden komen, of andere mensen om wie hij geeft, dan dan wordt hij meer dan boos, dan wordt hij écht goed kwaad. Jason wilt dan nog wel eens te ver gaan en gaat dan al snel broeden op wraak, als hij die niet meteen kan nemen dan. Zijn oordeel kan hier ook behoorlijk door belemmerd worden.
          Verder kan Jason wel charmant zijn, maar het is iets dat hij niet snel gebruikt. Hij is dan ook geen natuurlijke flirten en reageert eerder een beetje verdwaasd of momperend als je met hem probeert te flirten. Hij is dan ook geen loverboy, wordt niet snel verliefd en houdt al helemaal niet snel van anderen op die manier.
    • Uiterlijk:
          Deze jongeman is iets langer dan gemiddeld met zijn 1,85, maar ook niet opvallend lang. Jason is namelijk een type dat liever niet opvalt en daarom is hij erg blij dat hij er vooral 'gewoontjes' uitziet. Zijn lengte zorgt er gelukkig voor dat hij net iets langer is dan de meeste mannen en dat geeft hem een voordeel, hij kan meer zien. Waaraan hij misschien wel op zou vallen, is zijn gespierde torso. Hierdoor is hij namelijk erg breed, iets dat in kleding maar lastig te verhullen valt. Hij heeft een blanke, onopvallende huidskleur.
          Onder zijn kleding is hij echter wel redelijk opvallend, een reden waarom hij in gezelschap nooit zijn kleding uit zou trekken, maakt niet uit welk gezelschap. Ten eerste zijn er zijn tatoeages. Hij heeft er twee aan de voorkant en eentje aan de achterkant. Aan de voorkant heeft hij een aantal Chinese tekens van woorden die voor hem veel betekenen. Op de voorkant heeft hij een Bratva tatoeage, een teken van de Russische maffia. Zelf is hij niet Russisch en heeft hij ook geen banden met Rusland, maar voor behoorlijk wat geld is hij een tijdje geïnfiltreerd in de organisatie. Soms komt de tatoeage nog wel eens van pas. Op zijn rug heeft hij een tatoeage van een Red Dragon, iets wat eigenlijk niks betekend en hij gewoon mooi vond toen hij jonger was. Maar dan zijn er nog de littekens. Zijn beroep gaat natuurlijk niet altijd van een leien dakje en hij houdt er wel eens iets aan over.
          Verder heeft Jason een redelijk open en vriendelijk gezicht. Erg ijdel is hij niet, dus heeft hij een standaard kapsel van redelijk kort haar en een baardje. Ook als het langer wordt, blijft zijn haar stijl. Het heeft een honingblonde kleur, net als zijn wenkbrauwen en baardje. Zijn ogen zijn redelijk blauw en lijken klein in zijn gezicht. Zijn neus is smal en staat een beetje scheef. Ook zijn lippen zijn smal en lichtroze van kleur, maar door zijn baardje vallen ze niet zo op. Jason heeft een brede glimlach met witte, rechte tanden erachter.
    • Geschiedenis:
          Iedereen heeft wel een verhaal, zo ook Jason. Hij begon een heel normaal leven in een normaal gezin. Hij was zelf de middelste, hij had nog een oudere zus en een jonger zusje. Zijn ouders werkten beide voor de krant, zijn vader was eigenaar van de drukkerij en zijn moeder schreef columns. Toen hij acht jaar was, kreeg hij nog een jonger broertje erbij, maar daar ging het pas mis. Zijn moeder had namelijk PTSS opgelopen na de geboorte en was er heilig van overtuigd dat zijn pasgeboren broertje de duivel was. Ze wisten echter niet dat dit het gevolg van PTSS was en ze is daardoor niet behandeld.
          Dit liep uit in een best traumatische ervaring voor Jason, vooral door zijn hyperthymesia. Toen hij en zijn oudere zus op school waren en zijn vader in de drukkerij, heeft ze namelijk de twee jongste kinderen vergiftigd, maar ook zichzelf. Het was een moeilijke tijd voor het gezin, maar de drie overgebleven leden hebben zich er goed doorheen geslagen. Jason zocht echter wel iets om zich af te leiden, waarna hij verschillende vechtsporten ging beoefenen. Uiteindelijk is hij zich vooral op Jijutsu en Taijutsu gaan richten.
          Eigenlijk is Jason bij toeval een huurling geworden. Hij raakte in gevecht met twee mannen die hem probeerden te beroven, maar daarin niet slaagden. Op dat moment was Jason 22 en zat hij nogal aan de grond. Hij had zijn ouderlijke huis achter zich gelaten, aangezien zijn vader nog steeds in het huis woonde waar zijn moeder en broertje en zusje overleden waren. Hijzelf wilde daar niet meer wonen en is op zijn 18de het huis uit gegaan. Na het incident nam iemand contact met hem op en zei dat hij enorm veel geluk had. Hij bood hem een tijdelijke baan aan dat behoorlijk goed verdiende, zo werd hij huurling.
          Op zijn 27ste is Jason getrouwd met een vrouw genaamd Abigail, maar door zijn beroep ging het niet erg goed en waren ze twee jaar later alweer gescheiden. Hij heeft geen kinderen en ook geen contact meer met de vrouw.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 0:29 ]


    Your make-up is terrible

    ^ Haha, hij ziet er in ieder geval goed uit.

    Oke. Ik zal de rest erbij zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gellert schreef:
    Mag ik een vrouwelijk lid? Als het kan, mag ze een soort leidinggevende functie hebben, of is die er niet?

    Wilde je nog een vrouw?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een vrouw reserveren, deze rpg lijkt me toch wel leuk.
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hoi. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is Jason zo goed, of moet hij uitgebreider?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is Jason zo goed, of moet hij uitgebreider?

    Hehe. Hij is helemaal goed zo! Ik zal 'm erbij zetten dat je het af hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.




    "Listen, run along ––
    before I fold you up like a paper airplane and sail your ass out of here."


    × .Rol. ×
          Mannelijke huurling.

    × .Naam. ×
          Roman Roan Tate Archer.
                Wordt meestal Roan genoemd, al noemen enkelingen hem bij zijn naam.

    × .Leeftijd. ×
          Vijfendertig jaar.

    × .Specialiteiten. ×
          Roman is een geweldige worstelaar, dat was voordat hij huurling werd dan ook zijn beroep. Dit is dan ook echt hetgeen waar hij geweldig in is. Buiten dat is hij een explosievenexpert. Ondanks dat hij liever met zijn handen vecht heeft hij zichzelf toch aangeleerd om met pistolen te werken, aangezien dat efficiënter is.

    × .Karakter. ×
          Roman is over het algemeen een kalme man die niet al te vaak naar de voorgrond treed. Hij respecteert andermans mening, en als hij het er niet mee eens is spreekt hij dat op rustige wijze uit. Je zult hem niet snel woedend zien worden aangezien hij een rustige natuur heeft. Daardoor kan hij echter enorm lui overkomen, wat niet het geval is – soms heeft hij ergens gewoon echt geen behoefte aan. Heeft niets met luiheid te maken.
          Ook is deze man enorm slim, al is hij te bescheiden om daar eerlijk voor uit te komen. Hij weet van veel dingen een beetje, en niet van één ding heel wat. Zijn kennis is dus gewoon verdeeld, daarom vind hij het niets bijzonders. Je zult hem er nooit op betrappen dat hij trots is op iets dat hij zelf deed, aangezien hij zichzelf echt niet zo geweldig vind.
          Roman is ook enorm beschermend, vooral tegenover zijn vrienden. Hij zou voor deze mannen – en vrouwen – door het vuur gaan. Stille wateren hebben diepe gronden geldt bij hem op dit vlak. Kom je aan zijn vrienden, dan kom je aan hem.
          Hij is graag onder de mensen en geniet van vrouwelijke aandacht - maar niet op een gewoonlijke mannelijke manier. Hij geniet graag van hun schoonheid, maar zal ze niet lastigvallen. Hij zal altijd iedereen de respect geven dat ze verdienen. Hij zal dan ook nooit vrouwen op een "verkeerde" manier gaan zien, als lustobject of iets dergelijks. Dit kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat hij een zusje heeft en dat hij daarom vrouwen behandeld zoals hij zijn zusje behandeld. Hierdoor zal hij geflirt ook niet snel opmerken - er moet echt duidelijkheid voor hem zijn. Het is alsof hij een blok voor zijn hoofd heeft voor die dingen. Maar als hij eenmaal zijn ogen op iemand heeft gericht, zal hij diegene dan ook overladen met liefde - misschien zelfs tot vervelens toe.
          Roman is een erg gesloten persoon, vooral als het aankomt op zijn verleden en zijn familie. Niemand zal echt zijn volledige verhaal weten, simpelweg omdat hij bang is dat het ooit tegen hem gebruikt zal worden. Dit heeft niets te maken met vertrouwen, want hij zou zijn leven in ieder van hun handen durven leggen zonder er tweemaal over na te denken. Hij is er zeker van dat als hij dé persoon gevonden heeft deze het wel zal aanhoren, en hem erbij zou kunnen troosten, aangezien het de man nog gevoeliger ligt dan hij zelf echt weet.
          Ten slotte is deze man gewoon volgzaam. Het is geen persoon dat kan leiden, ook al zou dat wel aan zijn uiterlijk te verwachten zijn. Hij staat liever achter mensen zodat hij alles beter in kan schatten en anderen eventueel advies kan geven.

    × .Uiterlijk. ×
          [FC: Joe Anoa'i.] Roman heeft hele opzichtige haren, dus dat is wel een van zijn belangrijkste punten. Ze zijn veel te lang en gitzwart. Meestal zitten ze dan ook in een staart vast. Hij heeft een licht getinte huid en bruine ogen die net niet licht of donker zijn.
          Voor de rest is het echt een sporter – vooral krachttraining – dus is hij uiteraard gespierd. Een wasbord, gespierde armen en eigenlijk alles wel wat er verder bij komt kijken. Hij torent echter vaak boven anderen uit aangezien hij haast twee meter lang is – wat natuurlijk niet altijd geweldig is.
          Roman heeft haast altijd zijn ringbaardje, daar is hij inmiddels wel erg gehecht aan geraakt. Ook heeft hij een tatoeage die over zijn gehele rechterarm loopt. Niemand buiten hij om – natuurlijk – weet waar deze voor staat, en hij is ook niet echt geneigd deze uit te leggen.

    × .Geschiedenis. ×
          Roman is erg gesloten over zijn verleden omdat hij het erg zwaar had. Hij kwam uit een gezin met zes kinderen, waarvan alleen hij en één van zijn zussen het heeft overleefd. Zijn moeder is op jonge leeftijd gestorven en aangezien Roman de oudste was heeft hij zijn vader altijd geholpen, het is hem dus ook echt hard gevallen. Verder had hij een verloofde, maar die is ook overleden, dus Roman is ervan overtuigd dat hij een vloek of iets dergelijks over hem heeft rusten – waar hij ook serieus in geloofd.

    × .Extra. ×
          Is een fanatieke roker, en als hij dat niet kan is hij niet te genieten.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 23:59 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik hoor het wel als er iets niet goed is. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Omh, Roman. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.