• “We are the shadow, the smoke in your eyes,
    the ghosts that hide in the night.”





    T H E Q U I V E R.
    Heroes today. Legends forever.



    Een groep elite huurlingen, gevestigd in New Orleans, krijgen een aanbod van een man genaamd Moses, die werkt voor de CIA.
          Dit aanbod gaat over een softwaremagnaat die is ontvoerd, vanwege een geheime operatie waaraan hij mee heeft gewerkt – wat zich “Nighteye” noemt. Deze operatie is tijdens de Koude Oorlog uitgevoerd om een nucleair wapen onderdeel voor onderdeel de Rusland in te smokkelen.
          De groep huurlingen, dat zich The Quiver noemt, moeten deze veilig stellen voordat iemand anders dit in hun handen krijgen voor slechte doeleinden. Elk van hun is goed in hun werk, maar wie zitten er allemaal achter het nucleaire wapen aan? En waar bevindt deze softwaremagnaat zich? Is hij wel echt ontvoerd?

    – Wat voor gevaren kunnen ze onderweg tegen komen? Personen? Of ook andere vallen waar ze in kunnen tuimelen?
    Personen, zoiezo. Die kunnen we wel zelf verzinnen als ze aan beurt komen in de RPG. Dat zijn toch geen vaste personages. En andere vallen.. Hm, daar moet ik nog eens goed over nadenken. Ik denk dat ze het vooral druk hebben over het nucleair wapen veilig te stellen en deze ook nog eens eerst te vinden – want ze weten de plek niet waar dit zich bevindt. Daarvoor moeten ze eerst de maker ervan hebben.
    – Hoe worden ze gecontacteerd?
    Moses, die voor de CIA werkt, heeft hen ingeschakeld. Dit komt doordat ze niet willen dat dit publiek gaat en de mensen ervan weten. Zo kunnen hen een slechte naam krijgen en weten ze ook nog van het nucleair wapen dat vreselijk gevaarlijk is. Wie weet..

    Dit idee is afgeleid van The Expendables.




    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Wees realistisch. Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Specialiteiten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Rollen:
    † Tsuchiya – Makani 'Cherry'; 1,2.
    † Bederov – Dakota Ellery; 1,6.
    † Braniel – Kendra Huntley; 1,5.

    † Assassin – Jason Viles; 1,1.
    † Ambrose – Roman Roan Tate Archer; 1,1.
    † Dumbledore – Maxime "Max" Sebastian Parker; 1,8.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had sowieso al geantwoord dat het mij niets uitmaakte, dus ik zag het nut er niet zo van in om op die vraag te antwoorden. Maar again, mij maakt het niet uit. Maandag is goed voor me. Hoe sneller hoe beter. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik had het over Gently.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeees maandag is goed. Hopelijk heb ik zondag dan weer wat inspiratie, want deze week is mijn hoofd echt leeg geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Roses of the blackest night
    tell beautiful times will be left behind ;
    But soon the red drops will start to fall
    and you'd be nowhere at all.

    I will tell the tale gruesomely–
    Just for you to see.
    It will haunt you in your dreams
    and you'd know what terror means.



    Invullijstje:
    • Rol:
    • Naam: Kendra Huntley, al gaat ze nu bij de naam “Lys” – een die veel herinneringen bij haar oproept. Sommigen zullen niet bepaald positief zijn, wat voor haar enkel bewijst dat ze een erg morbide kant kan hebben om zichzelf zo te teisteren.
    • Leeftijd: 28 lentes, hoewel ze een uitstraling heeft wat haar jonger maakt, waardoor zowat iedereen haar ook zo inschat.
    • Specialiteiten:
          > Nunchaku-do
          > Taekwon-do
    Kendra is een Nunchaku – gebruiker. Ze vecht eerder dichtbij dan veraf, waar ze wat slechter in is. De ketting ertussen kan verlengt worden, waar ze regelmatig gebruik van maakt.
    Hoewel iemand het niet direct van haar zou verwachten, is ze een erg agressieve vechter en zal ze meestal het eerste gevecht starten. Wanneer de situatie daarom vraagt, is ze niet bang om te verdwijnen, maar ze zal sterker en dodelijker terugkeren. Tevens is ze niet vuil om een persoon te manipuleren voor een potentioneel gevecht, om de kansen meer in haar voordeel te zwaaien.
    • Karakter:
    Kendra, waarvan “Knowing” de betekenis is, heeft een uitermate sterk, maar desalniettemin kalm karakter. Er zijn ellenlange momenten waarbij die kalmte een nieuwe betekenis heeft gekregen en het doorslaat naar afstandelijk. De lijn tussen sereniteit en koelbloedigheid is bij haar dan ook gemakkelijk te vergissen. Echter, het is niet te missen dat ze uiterst betrouwbaar is richting haar teamgenoten als zowel verantwoordelijk en gedisciplineerd voor haar eigen acties. Omreden dat ze geen enkele informatie wil missen, en wellicht tevens om een andere onbekende reden, zal ze minstens op elke belangrijke afspraak tien minuten te vroeg arriveren.
    Geen mens kan beweren dat de jonge vrouw gemakzuchtig is, gezien ze hardwerkend van aard is. Nochtans duld ze absoluut geen middenweg, waardoor ze op een missie het beste de misdadigers die hun mond willen opentrekken uit de weg kan gaan. Wanneer iemand een compromis voorstelt, zal ze haar eigen eisen niet verzoeken maar al verwachten. Wel is ze zeer redelijk en meestal kan ze eventuele problemen al snel oplossen door daar een uitkomst voor te verzinnen.
    Het gegeven dat Kendra minder emotie heeft, en last heeft om deze naar anderen toe te tonen, hindert haar niet in het dagelijks leven. Onbewust zal ze er weleens mee kampen, maar ze wilt het absoluut niet aan zichzelf toegeven, waardoor ze het in een duistere hoek duwt waar ze zelf niet eens durft te komen.Hierdoor valt ze enorm lastig te lezen, personen bij haar in de buurt weten niet wat ze denkt of hoe ze zich voelt.
    • Uiterlijk:
    174M.
    • Geschiedenis:
    • Extra:
    Ze is linkshandig, maar doet de rest allemaal met rechts. Bovendien gebruikt ze alledaagse artikelen als speelgoed, zoals flessendoppen, rietjes, eetstokjes... Kendra is een vegetariër.
    Ze zag zichzelf nooit als een vrouw die met iemand wil binden, zo hoeft ze eveneens niet te trouwen.
    Ze houdt niet van roken, aangezien haar voormalige (ex)vriend dat deed, een slechte man die haar niets meer dan littekens heeft achtergelaten.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 23:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Worden hier nog rollen voor gezocht? Zo ja, kan ik dan een man krijgen? :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Worden hier nog rollen voor gezocht? Zo ja, kan ik dan een man krijgen? :3

    Ja hoor, natuurlijk :3 Heb je nog mee kunnen krijgen dat ik graag a.s. maandag wil beginnen? Ik weet niet of het je dan lukt in die tijd af te maken, maar zo niet stuur me dan een berichtje. Oke? (:

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 15:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen, denk aan jullie rollen! Ik ga 'm vanavond aanmaken no matter what!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yaay. ;D Ik heb er zin in. Gelukkig is mijn rol al af.
          En trouwens, mijn bijnaam is Cherry, wat ik dus leuk vind. c:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 12:10 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Hahaha serieus? Dat wist ik niet. Waarom de bijnaam? Ook omdat je van kersen houdt? ;p Zal ik 't veranderen voor je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Hahaha serieus? Dat wist ik niet. Waarom de bijnaam? Ook omdat je van kersen houdt? ;p Zal ik 't veranderen voor je?


    Haha nee, mijn naam is dus Cherona en vroeger luste ik nou juist geen kersen. Ik was zo'n veertien, vijftien jaar. En zo'n vriend van mij vond het daarom wel toepasselijk. Haha. En naderhand is een andere vriendin er ook mee aangekomen. En nee hoor, ik vind het wel grappig. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Haha nee, mijn naam is dus Cherona en vroeger luste ik nou juist geen kersen. Ik was zo'n veertien, vijftien jaar. En zo'n vriend van mij vond het daarom wel toepasselijk. Haha. En naderhand is een andere vriendin er ook mee aangekomen. En nee hoor, ik vind het wel grappig. c:

    Oh, well, that's ironical hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet vanavond werken van 6 tot 10, maar moet voornamelijk nog uiterlijk en geschiedenis afmaken. Uiterlijk lukt sowieso wel voor die tijd, alleen heb ik niet echt een idee voor de geschiedenis.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik lust ook geen kersen, holladiejee!
    Strawberries for the win.
    :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dornan schreef:
    Ik moet vanavond werken van 6 tot 10, maar moet voornamelijk nog uiterlijk en geschiedenis afmaken. Uiterlijk lukt sowieso wel voor die tijd, alleen heb ik niet echt een idee voor de geschiedenis.

    Het speeltopic kan ik alsnog om 11 uur openen. Kan dit voor jou of niet? En geschiedenis hoeft niet zo lang te zijn hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.