• “We are the shadow, the smoke in your eyes,
    the ghosts that hide in the night.”





    T H E Q U I V E R.
    Heroes today. Legends forever.



    Een groep elite huurlingen, gevestigd in New Orleans, krijgen een aanbod van een man genaamd Moses, die werkt voor de CIA.
          Dit aanbod gaat over een softwaremagnaat die is ontvoerd, vanwege een geheime operatie waaraan hij mee heeft gewerkt – wat zich “Nighteye” noemt. Deze operatie is tijdens de Koude Oorlog uitgevoerd om een nucleair wapen onderdeel voor onderdeel de Rusland in te smokkelen.
          De groep huurlingen, dat zich The Quiver noemt, moeten deze veilig stellen voordat iemand anders dit in hun handen krijgen voor slechte doeleinden. Elk van hun is goed in hun werk, maar wie zitten er allemaal achter het nucleaire wapen aan? En waar bevindt deze softwaremagnaat zich? Is hij wel echt ontvoerd?

    – Wat voor gevaren kunnen ze onderweg tegen komen? Personen? Of ook andere vallen waar ze in kunnen tuimelen?
    Personen, zoiezo. Die kunnen we wel zelf verzinnen als ze aan beurt komen in de RPG. Dat zijn toch geen vaste personages. En andere vallen.. Hm, daar moet ik nog eens goed over nadenken. Ik denk dat ze het vooral druk hebben over het nucleair wapen veilig te stellen en deze ook nog eens eerst te vinden – want ze weten de plek niet waar dit zich bevindt. Daarvoor moeten ze eerst de maker ervan hebben.
    – Hoe worden ze gecontacteerd?
    Moses, die voor de CIA werkt, heeft hen ingeschakeld. Dit komt doordat ze niet willen dat dit publiek gaat en de mensen ervan weten. Zo kunnen hen een slechte naam krijgen en weten ze ook nog van het nucleair wapen dat vreselijk gevaarlijk is. Wie weet..

    Dit idee is afgeleid van The Expendables.




    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Wees realistisch. Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Specialiteiten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Rollen:
    † Tsuchiya – Makani 'Cherry'; 1,2.
    † Bederov – Dakota Ellery; 1,6.
    † Braniel – Kendra Huntley; 1,5.

    † Assassin – Jason Viles; 1,1.
    † Ambrose – Roman Roan Tate Archer; 1,1.
    † Dumbledore – Maxime "Max" Sebastian Parker; 1,8.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 21:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gardenzio schreef:
    Omh, Roman. :9~


    Hahaha, het moest er eindelijk van komen. Ik twijfelde tussen hem of Orton. Goede keuze zo te zien. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)
    Hahaha, het moest er eindelijk van komen. Ik twijfelde tussen hem of Orton. Goede keuze zo te zien. ;D

    Geweldige keuze met precies de goede plaatjes. Ik ben trots op je, sensei haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij is zo knap, demn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Geweldige keuze met precies de goede plaatjes. Ik ben trots op je, sensei haha.


    Haha, yaay I'm good.

    Wallace schreef:
    Hij is zo knap, demn.


    I know. Ghehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    “In het aanzien van mijn vijand hoef ik mij enkel staande te houden. Zonder strijd, zonder vijand, ben ik de eeuwige overwinnaar.”

    Makani
          aka Cherry; simpelweg omdat ze van kersen houdt.
          24 jaar; geboren op 24 april, te New Orleans.
          Huurmoordenaar.

    Specaliteiten: Ninjutsu.
          Ook al is het in strijd tegen haar vechtkunst, gebruikt ze het liefst een geweer als zij iets in handen heeft. Ze staat bekend in de groep om de vrouw die voor alles voorbereidt is.

          † Adrenaline-zoeker en doorzettingsvermogen.
    Cherry is in één woord een risiconemer. Ze is altijd in voor een avontuurtje en zal dit niet links laten liggen als zij de kans krijgt. 'S nachts of s' ochtends, ze staat ervoor paraat. Het gevoel van de adrenaline dat door haar aderen als een gek raast, kent ze dan ook als te goed, en ze zal ervoor zorgen dat ze dit behoudt – al moet ze er iets stoms voor begaan en wellicht de anderen in gevaar brengen. Op de een of andere manier brengt ze het er toch altijd heel vanaf af. Als anderen stoppen, gaat zij door. Zij is degene met een enorme doorzettingsvermogen, zelfs als anderen opgegeven hebben. Betrouwbaar en aanhoudend.
          † Koppig en onafhankelijkheid.
    Cherry staat altijd open voor nieuwe ideeën en nieuwe uitdagingen en zal, behalve door haar eigen koppigheid, niet snel afgeleid worden. Ze houdt van de vrijheid en zal er alles aan doen om dit in stand te houden. Naast dat ze bekend staat om haar bekende eigenschap met het risico nemen, is koppigheid haar tweede. Deze koppige trek kan haar in conflict brengen met andere sterke types, vooral omdat ze zich snel voor het hoofd gestoten kan voelen.
    Cherry is degene die de leider zal volgen en verder bouwt op een nieuwe ontdekking. Oftewel, zij is degene die 'de puntjes op de i zet'. Iemand die haar de les zal lezen zal zij niet leuk vinden. Erger nog, ze zal dit haten. Eenvoudigweg omdat zij de touwtjes graag zelf in handen heeft. Ze vindt het leuk om dingen te doen op haar eigen manier. Ze vindt het prima om op zichzelf te zijn, op deze manier worden de dingen gedaan op de manier waarop zij wilt dat ze worden gedaan. Als je denkt dat Cherry geen mensen zal gebruiken, heb je dit goed fout. Ze heeft een verantwoordelijkheidsgevoel, maar het ware is dat als ze eenmaal haar doel voor ogen ziet, ze er niet van weg deinst om mensen te gebruiken die bij haar op het pad terecht komen. Hulp vragen? Nee hoor, dat doet Cherry niet. Het komt er uiteindelijk op neer dat ze spontaan uit de hoek zal komen met haar antwoorden.
          † Makkelijk in de omgang; niet te sociaal.
    Cherry heeft gevatte opmerkingen over hoe een gedachte van een man kan zijn. Soms kan ze er weleens grapjes over maken en lachen, vooral als ze er om vragen, maar soms merkt ze er niks van op en blijft ze er stil over. Ze zegt niet veel, alleen als haar iets gevraagd wordt of als ze ergens enthousiast over is. Vat dit niet op als verlegenheid, ze is alleen niet zo'n prater. Ze is makkelijk in de omgang en niet iemand die ruzie zoekt. Maar moet een aantal arme zielen proberen haar te provoceren, berg je dan maar, want deze vrouw laat niet met zich sollen. Ze heeft een heel slecht humeur onder dat kalme oppervlak. Ze vermijdt het praten over haar emoties en veel mensen zullen nooit weten hoe ze zich echt voelt. Verlegen bij vreemden? Nee, ze zal zeggen wat ze denkt – wat weleens een verkeerde uitpak kan hebben.
          † Liefde geven & krijgen.
    Probeer niet te overhaast een relatie met haar aan te gaan. Ze verwacht dat je geduldig bent, aangezien zij dat zelf ook is. Humor is altijd een pluspunt bij haar. Laat haar lachen en je bent weer een stap verder dan voorheen. Ze is meestal melancholisch, dus wanneer je haar aan het lachen brengt, zal ze hiervan onder de indruk zijn. Daarnaast maak je een goede beurt door voor haar te koken.
          Ze is zeer boeiend en fascinerend in de liefde. Ze zal een man zich als een man laten voelen door haar behoefte aan bescherming en leiderschap. Ze is charmant, zacht en vrouwelijk. Cherry kan recht door de intenties van een man heen kijken is niet makkelijk voor de gek te houden, de man zal dus eerlijk met haar moeten zijn en haar niet voor de gek houden. Omdat ze, in plaats van hem te confronteren, hem gewoon zal verlaten. Ze zal de man commando's geven, echter doet ze dit alleen voor zijn eigen bestwil. Het allerbelangrijkst is dat je haar ideeën níet afwijst, want ze zal geen 'nee' te horen krijgen.

          Uiterlijk:

          Geschiedenis:
    Van vroeg af aan heeft ze geleerd van haar moeder om niet met vreemden te praten. Erg begrijpelijk, elk ouder zou zoiets aan hun kind doorgeven. Hoe zeer ze er ook op lette om geen contact met vreemden te maken en elk aanbod van onbekenden afsloeg, kregen ze 't ongeluk dat op een avond de vreemden naar hen kwamen.
          Tien jaar oud en ze werd in slaap gezongen door haar moeder, zoals elke avond. Haar vader was weg voor zaken. De deur werd abrupt open getrapt en drie mannen in het zwart kwamen binnen stampen. Voor ze het wist zat ze trillend op de grond tegen de muur aan samen met haar moeder. Al het duurzame werd met haast in grote tassen gestopt. De luide, zwarte schoenen die zwaar op de grond werden gezet, weerklonken in haar oren. Ze werd verteld dat ze stil moest blijven zitten, want ze trilde te veel. Telkens hoopte ze dat ze weg gingen en verweet haar vader dat hij er niet was om hun te beschermen.
          Er gebeurden dingen die niet werkelijk waren voor haar – in haar wereld. En toch gebeurden ze. Er klonken sirenes. Van ambulance's en politie auto's. De overburen hadden de politie gebeld, omdat ze iets bij hen thuis vernomen – had ze later te horen gekregen van hen. Haar vader was na enkele dagen terug gekomen door het telefoontje dat de overburen ook naar hem gepleegd hadden. Ze hielden een mooie begrafenis voor haar moeder, maar met dat Makani de witte lelies op haar kist legde, was haar vertrouwen in de mensheid een heel stuk geminderd.
          Sindsdien heeft ze elke avond nachtmerries. En hoezeer ze het gezang van haar moeder wilt horen in de avond, is dit tevergeefs, want ze is er niet meer. Makani zal haar moeders dood wreken, voor wie er verantwoordelijk is geweest. Daarom is ze vanaf haar 12e begonnen aan vecht – verdedigingssporten, met name 'Ninjutsu', kreeg zij goed onder de knie en blinkte ze uit in het omgaan met geweren toen ze 16 jaar oud werd.
          Haar vader is sinds ze meerderjarig werd niet meer te bekennen in haar leven, vanwege zijn zaken. De laatste jaren zag ze hem toch niet vaak en was hij meer op zijn werk dan thuis te vinden. Als hij dood ging, zou ze er waarschijnlijk geen traan om laten.
          Sinds ze 19 jaar werd, is ze bij The Quiver gekomen. Ze heeft geen enkel contact meer met haar vader en vind het wel best zo.
    Extra: Ze is enige tijd zelf stuntvrouw geweest. Door de jaren heen heeft zij dan ook veel blessures gehad, zoals botbreuken in vingers, neus en been.




    Dit is het begin. Ik had gehoopt om veel eerder klaar te zijn, maar dat is niet gelukt. Er zullen nog enige aanpassingen zijn natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 19:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Kayfabe: Kun je misschien wel je karakter íetsjes uitbreiden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    @ Kayfabe: Kun je misschien wel je karakter íetsjes uitbreiden?


    Ik had verwacht dat hij al goed zou zijn, maar natuurlijk. Bedoel je langere uitleg of meerdere karaktereigenschappen? x:
    Al wat beter zo?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 0:46 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik had verwacht dat hij al goed zou zijn, maar natuurlijk. Bedoel je langere uitleg of meerdere karaktereigenschappen? x:
    Al wat beter zo?

    Ja, perfect, c: Ik zal 't bij gaan passen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Ja, perfect, c: Ik zal 't bij gaan passen.


    Fijn om te horen, want het was een uitdaging. c: Ook al zag ik hem al zo voor me, het verwoorden gaat me soms nog niet geweldig af. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Fijn om te horen, want het was een uitdaging. c: Ook al zag ik hem al zo voor me, het verwoorden gaat me soms nog niet geweldig af. x:

    Haha, ik snap 't probleem. Zelf heb ik daar soms ook een uitdaging mee x'D. Maar het is je dus wel mooi gelukt! Gelukkig maar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    _____________________

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 18:15 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    De rest komt morgen of today!
    c:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 16:34 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Shoot, ik kan niet kiezen. D:

    Choice 1.
    O1, O2, O3.
    Choice 2.
    O1, O2, O3, O4.
    Choice 3.
    O1, O2, O3.

    Persoonlijk denk ik de laatste, maar mijn mening neigt ook naar die andere.. :'D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 0:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Shoot, ik kan niet kiezen. D:

    Choice 1.
    O1, O2, O3.
    Choice 2.
    O1, O2, O3, O4.
    Choice 3.
    O1, O2, O3.

    Persoonlijk denk ik de laatste, maar mijn mening neigt ook naar die andere.. :'D


    Mijn mening neigt echt naar de tweede, she's gorgeous. ö


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Mijn mening neigt echt naar de tweede, she's gorgeous. ö

    Die met dat blauwe haar? Lol. Oké, nog even wachten op de mening van de rest ghehe.
    And aw, Moises. Haha. (Ik doe 't even in een spoiler, aangezien het een ander RPG is :'D)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 0:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.