• Hallo!

    Ik zoek iemand die een cover zou willen maken voor een story van mij die in ontwikkeling is met de titel "Love, Demy".

    Het verhaal is een beetje simpel:

    Louis Tomlinson is van zichzelf al heel er gericht op zijn privé leven, en houd er niet van als iemand tussen hem en zijn familie komt. Louis houd al een lange tijd een geheim voor zichzelf, niet alleen voor de fans maar ook zijn bandleden. Louis heeft thuis in Doncaster een vriendin, niet zomaar een vriendin,Demy een meisje met down alleen ze heeft niet het stereoscopische uiterlijk van iemand met down. Ze volgt namelijk geen speciaal onderwijs want scholen geloofden nooit dat ze down had daardoor heeft ze nog steeds een soort van achterstand en is ze noodgedwongen thuis les te volgen. Louis kent haar al sinds zijn 12e en is meer close met haar dan wie dan ook. Alleen hij probeert haar te beschermen van de media en de fans totdat de paparazzi er zich mee gaat bemoeien.


    Dus ik hoop dat jullie met uit kunnen helpen met een cover met deze foto's:

    Louis Tomlinson als je een betere foto kan vinden van Louis mag je die altijd gebruiken.

    De foto van Demy

    De achtergrond maakt mij niet uit ik zou wel misschien iets willen met de plaats van Doncaster, en graag zou ik willen of het mogelijk zou zijn of jullie er ook het Superman logo of iets met een knuffel tussen 2 personen ( jongen en meisje) erin zouden kunnen verwerken graag.


    De beloning zal 13 credits zijn.

    Ik ben ook klaar!

    Zonder titel:



    Met titel:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jullie weten toch dat covers rechtop moeten? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Jullie weten toch dat covers rechtop moeten? :')


    Hoeft niet perse toch?


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Hoeft niet perse toch?


    Als het voor een story is, wel. Maar als de persoon in kwestue, MrsSheen, dat niet erg vindt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Als het voor een story is, wel. Maar als de persoon in kwestue, MrsSheen, dat niet erg vindt.
    Nee hoor mij maakt t niet uit

    Oh, sory! Aangezien ik nog drie examens had, heb ik er niet meer aan gedacht. Waarschijnlijk ga ik er mas morgen aan kunnen werken. Mijn excuses. :c
    School gaat even voor. Hopelijk is het niet al te dringend.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Oh, sory! Aangezien ik nog drie examens had, heb ik er niet meer aan gedacht. Waarschijnlijk ga ik er mas morgen aan kunnen werken. Mijn excuses. :c
    School gaat even voor. Hopelijk is het niet al te dringend.
    nee hoor het verhaal komt pas in 2015 op Quizlet. En mijn laptop harde schijf is kapot dus ik kan er niet aan werken.

    Zo, ik heb het af kunnen werken. De tekst in kleur en de naam aangepast.



    Klik voor groter.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 13:30 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga rond de kerst of erna een beslissing maken etc. Omdat ik dan alles weer terug heb en kan kijken of ik het verhaal nog heb.

    Ik heb mijn computer terug! Alleen mijn bestanden hebben ze niet kunnen redden dus ik weet niet wanneer ik ga beginnen omdat ik echt over alles goed na zou moeten denken.

    Is er nog een mogelijkheid voor mij om er nog een in te zenden? Of heb je al gekozen? (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe schreef:
    Is er nog een mogelijkheid voor mij om er nog een in te zenden? Of heb je al gekozen? (:
    Je mag nog inzenden, ik ga als ik mijn laptop en al mijn bestanden terug heb echt pas rond 2015 een keuze maken.



    Extreem lelijk, maar ik kon moeilijk iets mooiers maken door de foto van het meisje waar haar haar wordt afgesneden en de foto tot ongeveer halverwege haar borsten komt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het duurde echt wel even hoor, en ik zat heel erg te twijfelen maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de tekstloze cover van: Offside en van mij krijgt ze haar de 13 credits, en die van FairyGothMother vond ik ook mooi dus voor haar ga ik ik een plekje geven en natuurlijk een foto bij mijn verhaal dat ze ook zo haar best heb gedaan.