• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ja, een hele slechte timing, hahah. Al snap ik niet waarom deze dingen zo ineens naar boven worden gehaald. Dit is zowat een half jaar geleden en was door iedereen weggestopt. Ik ben bang dat er straks weer dingen gaan escaleren of zo.


    Gebeurt eigenlijk best wel vaak -naar mijn mening- dat het wordt opgerakeld. Sinds de Nightclub is dit denk ik sowieso al de 3e keer. Leuk is anders hoor. Daarom heb ik ook expres nog geen ''MT'' berichtje in het topic geplaatst. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Gebeurt eigenlijk best wel vaak -naar mijn mening- dat het wordt opgerakeld. Sinds de Nightclub is dit denk ik sowieso al de 3e keer. Leuk is anders hoor. Daarom heb ik ook expres nog geen ''MT'' berichtje in het topic geplaatst. :')


    Hmn, dan denk ik dat The nightclub de plek voor mij niet zal worden. Jammer, want er zitten best leuke mensen in waar ik ook wel goed mee overweg kan. Alleen als het al de derde keer is, en vast niet de laatste keer zal zijn, houd ik me er liever buiten (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Gebeurt eigenlijk best wel vaak -naar mijn mening- dat het wordt opgerakeld. Sinds de Nightclub is dit denk ik sowieso al de 3e keer. Leuk is anders hoor. Daarom heb ik ook expres nog geen ''MT'' berichtje in het topic geplaatst. :')


    Volgens mij is de grootste reden daarvoor dat het op iedereen een grote indruk heeft achtergelaten. Bij mij toch.


    Queer zijn is gewoon alles

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Hmn, dan denk ik dat The nightclub de plek voor mij niet zal worden. Jammer, want er zitten best leuke mensen in waar ik ook wel goed mee overweg kan. Alleen als het al de derde keer is, en vast niet de laatste keer zal zijn, houd ik me er liever buiten (:


    Om eerlijk te zijn gok ik er ook op dat het niet de laatste keer zal zijn. En dat zeg ik niet omdat ik je er niet bij wil, want dat zou juist gezellig zijn! ;)

    Debbaut schreef:
    (...)

    Volgens mij is de grootste reden daarvoor dat het op iedereen een grote indruk heeft achtergelaten. Bij mij toch.


    Jup idd. Ik snap ook wel dat het een grote indruk heeft opgelaten, maar ik zelf vind dat het nu wel vaak genoeg besproken is. x) Maar dat betekend niet dat ik jullie ervan ga weerhouden om erover te praten. Want dat mag gewoon. Ik doe alleen dan niet met het gesprek mee, en meng me later pas in het topic. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)


    I know Yolanda ^-^ no worries


    Ik hoop alleen dat mensen nu niet raar/verkeerd/wat dan ook over mij gaan denken. Want daar ging het het meeste om in die topics..

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg haast het idee dat mijn school een deal heeft met de hobbywinkel, zo vaak moeten we posterpresentaties maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan zelf maar akkoorden bedenken, als die site me niet wilt helpen :'d


    wat was dit ookalweer

    Ik ben blij met de mensen die ik heb, hier op Q en in real. Ik ben jullie dankbaar, allemaal, stuk voor stuk. (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    How can I sleep if I don't have dreams
    I Just have nightmares

    Aw, why do I always have miss the fun? :'c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee. Nee. Nee. Je rijdt niet met mij mee. No way. Nooit. Blijf gewoon daar en laat me me rust.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kerstkaartjes maken is leeeeeuk c:


    kindness is never a burden.

    Snap je de hints dan echt niet? Blijf gewoon waar je nu bent. Alles ging net zo goed. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh really...


    16 - 09 - '17

    Een kroket in de oven gedaan, nu maar kijken of ik het lust ;'D
    *lust geen kroketten*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.