• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Zij woont niet in een stad, dus er is minder licht waardoor ze de sterren sowieso beter kan zien. Misschien ligt het daaraan (als je in een stad woont, natuurlijk)?


    Ik woon in een van de donkerste gedeelten van Purmerend en zie de hemel duidelijk, de sterren zijn goed zichtbaar. Mijn probleem is alleen dat ik Pollux (waar de sterrenregen uit komt) niet kan vinden :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ik woon in een van de donkerste gedeelten van Purmerend en zie de hemel duidelijk, de sterren zijn goed zichtbaar. Mijn probleem is alleen dat ik Pollux (waar de sterrenregen uit komt) niet kan vinden :'(


    Oh D: Dan zou ik ook niet weten hoe het zou komen. Succes nog met 'zoeken', haha.

    ot: Sylas (mijn hond) nam net heel subtiel zijn voerbak mee naar zijn mand en ging er aan likken. Volgens mij heeft er iemand honger. (nerd)

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Oh D: Dan zou ik ook niet weten hoe het zou komen. Succes nog met 'zoeken', haha.

    ot: Sylas (mijn hond) nam net heel subtiel zijn voerbak mee naar zijn mand en ging er aan likken. Volgens mij heeft er iemand honger. (nerd)


    Hahah jah thanks. Ik moet en zou er een, of twee of meer zien voor ik ga slapen! Al zit ik hier de hele nacht :'D

    Haha slimme hond!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ook nog handschoenen in de trein vergeten en geen avondeten, terwijl ik om 3 uur voor het laatst gegeten heb. Wonderful.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Headache - Go away! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Hahah jah thanks. Ik moet en zou er een, of twee of meer zien voor ik ga slapen! Al zit ik hier de hele nacht :'D

    Haha slimme hond!


    Let me know als je er eentje hebt gezien! ^.^

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Let me know als je er eentje hebt gezien! ^.^


    I will!
    Al zijn er nu wolken de hemel aan het versperren D: *blaast ze weg*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En dat is twee ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    UUUH! Mijn kitten heeft last van winderigheid! Het stinkt echt verschrikkelijk! D:
    Dan lig je gezellig op de bank, het poesje helemaal tegen je opgekruld, aai je haar kopje voorzichtig omdat ze slaapt en dan laat ze gewoon alles los.
    En dat voor een dame! :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je kunt zeggen wat je wilt over bakvisverliefdheid, maar ik vind 'm gewoon echt heel erg leuk. Ugh. En dat terwijl-ie niet eens zo'n ongelofelijke "hottie" of "eyecandy" is zoals alle meisjes vinden dat jongens eruit moeten zien.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Al veertien! :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigenlijk wil ik gewoon slapen en niet meer wakker worden. Want ik ben zo moe, zó moe..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk thuis, omg.


    Your make-up is terrible

    Waarom is het zo saai? Ik ga me er denk ik maar aan toegeven, afsluiten en roken, waarna ik lekker m'n bedje op ga zoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Eindelijk thuis, omg.
    Dankzij "The Niksel Express". *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.